فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه نیروی هوایی تهران
کلاس: دکتر حسابی

پیام‌های آسمان هشتم

مدرس: حورایی، سیدمحسن
فعالیت: درس 10 تدریس و تمارین درس 9 کتابکار انجام شد.
تکلیف: تمارین درس 10 کتاب کار و کتاب درسی حل شود.

مطالعات اجتماعی هشتم

مدرس: میرزا عبداله، محمد
فعالیت: تدریس درس 15 و 16 .
تکلیف: کتاب کار درس های مربوط حل شود . فعالیت صفحه 103 انجام شود .

فارسی هشتم

مدرس: محمدی، نادر
فعالیت: درس 12 داده شد . تمارین کتاب کار درس 9 و 10 حل شد .
تکلیف: کتاب کار درس 12 نوشته شود . متن درس 12 با معنی در دفتر نوشته شود . هفته اینده پرسش از درس 9 و 10 به طور کامل .

حساب هشتم

مدرس: آباد، محمد
فعالیت: بخش دوم درس هفتم تدریس شد .
تکلیف: کتاب کار صفحات 172 و 173 و 174 حل شود .

شیمی هشتم

مدرس: اصغری، حسن
فعالیت: ازمایش های : فیبر نوری + مبین القا انجام شد .
تکلیف: مطالعه دروس تدریس شده .

فارسی هشتم

مدرس: محمدی، نادر
تکلیف: فردا کلاس فارسی : پرسش های طبقه بندی دروس 9و10و11 را درکتاب با مداد حل کنید و بیاورید.

هندسه‌ی هشتم

مدرس: گودرزی، بهزاد
فعالیت: صفحه های 146--149 از کتاب کار ریاضی حل شد
تکلیف: صفحه های 156--157--158 از کتاب کار ریاضی حل شود

فیزیک هشتم

مدرس: شکور، مرتضی
فعالیت: پرسش از دانش آموزان و تدریس آینه های کروی
تکلیف: مطالعه فصل 14

عربی هشتم

مدرس: زمانی، محسن
فعالیت: ترجمه درس هفتم گفته شد .
تکلیف: تمارین کتاب درسی حل شود .

حساب هشتم

مدرس: آباد، محمد
فعالیت: تدریس درس هفتم بخش اول .
تکلیف: کتاب کار صفحات 167 و 168 حل شود . کتاب درسی صفحات 102 و 103 و 104 و 105 حل شود .

فارسی هشتم

مدرس: محمدی، نادر
فعالیت: آثار بچه ها نقد وبررسی شد . بخشی از داستان تسبیح آقای هوشنگ کرمانی را خواندم.( معرفی کتاب قصه های مجید )
تکلیف: املا از دروس 10 و 11 برگزار شد. تکلیف : لغات دروس 8و 9 و 10 و 11 هر کلمه را یکبار بنویسید (در کلاس تا منزل )

پیام‌های آسمان هشتم

مدرس: حورایی، سیدمحسن
فعالیت: خلاصه درس 10 اعداد زیر را یک بار بخوانید: 1001 1002 1003 1004 1005 وقتی مشغول خواندن اعداد بالا بودید پنج ثانیه از عمرتان گذشت! تا حالا به حرکت ابرها توجه کرده اید؟ ابرها با سرعت زیاد توسط باد جابه جا می شوند، ولی ما معمولاً متوجه سرعت حرکت آنها نمی شویم. سوت شروع مسابقه به صدا درمیآید و بازی آغاز می شود! در تیم اول هر کدام از بازیکنان وظیفه. خود را میشناسند برنامه آنها برای پیروز شدن در مسابقه این است که از همان دقیقه. اول، با تمام قدرت بازی کنند و هیچ فرصتی را از دست ندهند. اما در تیم دوم، بازیکنان هنوز بازی را جدی نگرفته اند آنها با میگویند: حالا 90 دقیقه وقت داریم شما نتیجه بازی را چگونه پیش بینی می کنید؟ تصور کنید وقتی سوت پایان بازی به صدا درمی آید، بازیکنان تیم دوم که فرصتهای خود را از دست داد ه اند، همه به دور داور جمع شوند و بگویند: ما اصلاً حواسمان به زمان بازی نبود. چند دقیقه دیگر به ما فرصت بدهید تا موقعیت های از دست رفته را جبران کنیم. ...! به نظر شما داور این مسابقه چه پاسخی به این درخواست خواهد داد؟ عُمر، فرصتی برای خداوند درباره کسانی که ارزش واقعی عمر خود را نمی دانند و فرصتهای زندگی را بی دلیل از دست می دهند و با دست خالی از این دنیا می روند، می فرماید: حَتی. اِذا جاءَ اَحَدَهُمُ المَوتُ قالَ رَبِ ارجِعونِ لَعَلی اَعمَلُ صالِحًا فیما تَرَکتُ کَلا اِنَها کَلِمَه هُوَ قائِلُها هنگامی که مرگ یکی از آنها فرا می رسد، می گوید پروردگارا؛ مرا [به دنیا] برگردان شاید، کارهای شایست های را که ترک کرده بودم به جای آورم. هرگز؛ [چنین بازگشتی در کار نیست]! او اگر بازگردد، کارش همچون گذشته است! کسی که می داند نعمت های بهشت، پاداش کارهای نیک او در این دنیاست، از فرصتی که در اختیار دارد چگونه استفاده می کند؟ راستی اصلاً کسی می داند تا چه زمانی برای جمع آوری توشه در این دنیا وقت دارد؟ حضرت علی می فرماید: فرصتها مانند ابرها می گذرند، پس فرصتهای خوب را غنیمت شمرید. برخی عوامل هدردادن عمر 1.بی حالی و تنبلی: معمولاً کسانی که کارهایشان را با برنامه انجام نمی دهند بی حوصله و بی حال هستند. اینان اهمیتی به وقت خود و دیگران نمی دهند 2.امروز و فردا کردن: کسی که در زندگی برنامه ندارد و هدفی برای خود تعیین نکرده. امروزهای این افراد به امید فردایی که نمیرسد از دستشان می رود.

قرآن هشتم

مدرس: حورایی، سیدمحسن
تکلیف: حل تمرینات کتاب قران و پیام آسمانی (کتاب کار و درسی) یادتون نره

هندسه‌ی هشتم

مدرس: گودرزی، بهزاد
فعالیت: صفحه های 99--100 از کتاب درسی حل شد
تکلیف: صفحه های 152---153 از کتاب کار ریاضی حل شود

فیزیک هشتم

مدرس: شکور، مرتضی
فعالیت: بررسی آزمون جلسه قبل و ادامه تدریس فصل 14
تکلیف: بررسی آزمون جلسه قبل و ادامه تدریس فصل 14
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: