1403/09/20
زبان انگلیسی همگانی هشتم
فرخی، سیاوش
با سلام خدمت والدین گرامی،
امروز تا اول صفحه 59 و تا 60 که مربوط به possessive pronouns تدریس شد، امتحان هنگام 2 برگزار شد و در ضمن با توجه به پایان سال دانش آموزان برای امتحانات شفاهی و کتبی آماده باشند و همچنین مرور درس ها فراوش نشود.(امتحان ترمیک زبان مورخ 09/27 می باشد.)
با سپاس
دانش آموزان گرامی،
کتاب کار از صفحه 36 تا 41 تکمیل شود و حتما در زمان حضور در مدرسه تحویل شود و در ضمن با توجه به پایان سال دانش آموزان برای امتحانات شفاهی و کتبی آماده باشند و همچنین مرور درس ها فراوش نشود.(امتحان ترمیک زبان مورخ 09/27 می باشد.) اگر پروژه آماده تحویل دارید در صورت حضور تحویل معلم دهید.
1403/09/19
زبان انگلیسی همگانی هشتم
فرخی، سیاوش
با سلام خدمت والدین گرامی،
امروز صفحات 58 و 59 که درباره clothes و fashion بود تدریس شد و در ضمن فردا در صورت حضوری بودن مدارس امتحان هنگام 2 برگزار میشود، دانش آموزان آمادگی لازم را داشته باشند.
با تشکر
دانش آموزان گرامی،
کتاب کار صفحه 40 تکمیل شود ( حتما کتاب کار را جهت تحویل همراه داشته باشید.) و در ضمن فردا در صورت حضوری بودن مدارس امتحان هنگام 2 برگزار میشود، دانش آموزان آمادگی لازم را داشته باشند. حتما آهنگ های فستیوال را حفظ نمایید(الزامی).
1403/09/17
زبان انگلیسی همگانی هشتم
فرخی، سیاوش
با سلام خدمت والدین گرامی،
امروز صفحات 56 و 57 که مرور درس 5 تا 8 بود برای امتحان هنگام 2 مورخ 09/21 چهارشنبه تدریس شد.
دانش آموزان گرامی،
قسمت های باقی مانده صفحه 56 و 57 تکمیل شود حتما برای امتحان مرور شود و در ضمن اهنگ های فسیتوال را حفظ نمایید و جلسه بعدی ورک بوک را تحویل دهید.
1403/09/13
زبان انگلیسی همگانی هشتم
فرخی، سیاوش
با سلام خدمت والدین گرامی،
امروز صفحه 52 و 53 تدریس درباره free time activities تدریس شد.
دانش آموزان گرامی،
کتاب کار صفحه 38 و 39 تکمیل شود و همچنین صفحه 53 کتاب قسمت writing تکمیل شود.
1403/09/12
زبان انگلیسی همگانی هشتم
فرخی، سیاوش
با سلام خدمت والدین گرامی،
صفحه 51 که درباره indefinite pronouns تدریس شد.
دانش آموزان گرامی،
کتاب کار صفحه 37 تکمیل شود در ضمن متن ذیل جهت گفت و گوی فردا مطالعه شود.
Disabled people have different abilities. Some may use wheelchairs, while others might have difficulty seeing or hearing. They can still do many things, just in different ways. It's important to be kind and helpful to everyone. We should always make sure places like schools and parks are accessible for everyone. By working together and showing respect, we can make sure that disabled people feel included and valued in our community.