فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه نیروی هوایی تهران
کلاس: 43702

فارسی هفتم

مدرس: محمدی، نادر
فعالیت: بازدید تکالیف / پرسش کلاسی درس املا / شنیدن متن های انشا ( خلاصه کژال)
تکلیف: لغات درس و شعر مولوی سه بار و هم خانواده ها یک بار بنویسید. پرسش های طبقه بندی 2 و3 را در کتاب کار حل کنید. پاسخ سه پرسش درباره "شعر توفیق" ادب را در دفتر فارسی بنویسید.

عربی هفتم

مدرس: سرخوش، محمدحسین
فعالیت: تدریس قواعد اسم اشاره

فیزیک هفتم

مدرس: حسین نژاد، امیرحسین
فعالیت: تدریس ص 10 و 11

روش پژوهش

مدرس: مسعودنیا، علی
فعالیت: دست سازه هیدرولیکی و مغناطیسی

مطالعات اجتماعی هفتم

مدرس: میرزا عبداله، محمد
فعالیت: تدریس درس 4
تکلیف: کتاب کار و فعالیت های درس 4 انجام شود

حساب هفتم

مدرس: معیری، سعید
فعالیت: صفحات 71و72و73کتاب کار تدریس شد و توسط بچه ها حل شد و رفع اشکال شد
تکلیف: صفحه 28و29و30کتاب درسی حل شود+پیش مطالعه فصل 3 درس 2

شیمی هفتم

مدرس: شکور، مرتضی
فعالیت: پرسش از دانش آموزان وتدریس فصل سوم
تکلیف: حل تمرین داده شده ومطالعه فصل 3

اتیکت

مدرس: نورانی، محمدرضا
فعالیت: گفتوگو درباره ی ابراز موافقت و مخالفت در روابط

عربی هفتم

مدرس: سرخوش، محمدحسین
فعالیت: تدریس قواعد اسم جمع و لغات صفحه 21
تکلیف: ارسال وویس پرسش اولیا از لغات صفحه 21 تا روز جمعه حل تمارین کتاب درسی صفحه 22 و 24 و 25 حل تمارین کتاب کار صفحه 19 تا 23

مطالعات اجتماعی هفتم

مدرس: میرزا عبداله، محمد
فعالیت: کتاب کار درس 3 انجام شد
تکلیف: پیش مطالعه درس 4 انجام شود

زیست‌شناسی و زمین هفتم

مدرس: عسگری، علیرضا
فعالیت: امتحان از کل فصل یازدهم دیدن تکالیف و حل سوالات کتاب کار ثبت مثبت و منفی تکالیف

فیزیک هفتم

مدرس: حسین نژاد، امیرحسین
فعالیت: مرور فصل اندازه گیری
تکلیف: حل کامل کتاب کار علوی فصل اندازه گیری

سواد مالی

مدرس: نورانی، محمدرضا
فعالیت: تدریس بخش چهارم از فصل اول
تکلیف: امادگی دانش اموزان جهت ارائه درس گفته شده

پیام‌های آسمان هفتم

مدرس: موسوی، سید محمدرضا
فعالیت: تدریس درس سوم
تکلیف: کتاب کار از درس اول و دوم وسوم انجام شود امتحان از درس اول تا سوم گرفته میشود تاریخ امتحان: 1403/7/29

قرآن هفتم

مدرس: موسوی، سید محمدرضا
فعالیت: تمرین و پرسش کلاسی
تکلیف: جلسه بعدی حل تمارین کتاب و فعالیت ها انجام شده و تکمیل کنید

هندسه‌ی هفتم

مدرس: معیری، سعید
فعالیت: صفحه 110و111کتاب کار تدریس شد و صفحه 112کتاب کار توسط بچه ها حل شد
تکلیف: صفحه 113و114کتاب کار+کتاب درسی صفحات 45و46و47حل شود حتما چک میشود

فارسی هفتم

مدرس: محمدی، نادر
فعالیت: /بازدیدتکالیف کتاب کار/ تدریس درس دوم/ پرسش های طبقه بندی 1 را خل کردیم.
تکلیف: پرسش کتبی روز 4شنبه / تکلیف: پرسش های طبقه بندی درس 2 . تمرینات کتاب فارسی را حل کنید.

کامپیوتر هفتم

مدرس: مسعودنیا، علی
فعالیت: جلسه دوم آموزش ورد

فرهنگ و هنر هفتم

مدرس: قریب، امیر
فعالیت: گروه بندی و تقسیم فعالیت دانش اموزان

حساب هفتم

مدرس: معیری، سعید
فعالیت: مرور و جمع بندی و رفع اشکال فصل دو +تدریس درس اول فصل 3 و صفحه71 کتاب کار توسط بچه ها حل شد و رفع اشکال کردم
تکلیف: صفحه 72و 73کتاب کار حل شود
روز جهانی بهداشت و روان

روز جهانی بهداشت و روان

رده: پرورشی
توضیح: بهداشت روان سلامت روان (یعنی حال خوب، فکر خوب و رفتار خوب) برای این که بدانیم حالمان چه طور است، باید بدانیم چه احساسی داریم؛ با شناخت احساساتمان می توانیم به بهداشت روانی خود کمک کنیم . انسان ها احساسات مختلفی دارند؛ بعضی از این احساسات خوشایند و بعضی از آن ها ناخوشایند هستند. احساساتی که ما از آن ها لذت می بریم مانند: شادی، موفقیت، محبت، امیدواری و ... احساسات خوشایند هستند. احساساتی که ما از آن ها لذت نمی بریم مانند: عصبانیت، حقارت، ترس، شکست و ... احساسات ناخوشایند هستند. برای داشتن روان سالم بایستی سعی کنیم احساسات خوشایند بیش تری را تجربه کنیم و با احساسات ناخوشایند، به شیوه ای درست برخورد کنیم. انسان ها با یک دیگر متفاوت هستند؛ بنابراین چیزهایی که در یک نفر احساس خوشایند ایجاد می کند، ممکن است در دیگری احساس خوشایند ایجاد نکند؛ ولی چیزهایی هست که در بیشتر انسانها احساس خوشایند یا ناخوشایند ایجاد می کنند. دوستی، موفقیت، حل یک مشکل، بازی، فیلم جالب، موسیقی دلپذیر و ... چیزهایی هستند که در اکثر انسان ها احساس خوشایند ایجاد می کنند . خشم، حقارت، بی احترامی، شکست و ... چیزهایی هستند که در اکثر انسانها احساس ناخوشایند ایجاد می کنند. یکی از احساسات بسیار خوشایند « احساس ارزشمند بودن » است . انسان ها گوناگون هستند؛ هیچ فردی کاملاً شبیه یک فرد دیگر نیست؛ خصوصیات، احساسات، افکار و توانایی ها و استعدادهای هر شخصی با دیگران متفاوت است. هر یک از ما می توانیم عضو مفید و با ارزشی برای جامعه باشیم، فقط کافی است خودمان را بهتر بشناسیم، خودمان را بپذیریم و از توانایی هایمان به خوبی استفاده کنیم؛ درست مثل اعضای بدن که با هم متفاوتند و وظایف مخصوصی دارند و در عین حال همه ی آن ها مفید، با ارزش و لازم هستند . گاهی ممکن است به خود بگوییم « من هیچ ارزشی ندارم »؛ احساس بی ارزشی یکی از احساسات ناخوشایند است که اگر این احساس مدت طولانی ایجاد شود، سلامت روان به خطر میافتد. با شناخت خصوصیات، توانایی ها و استعدادهای خود به نکات با ارزش خود پی می بریم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: