فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه اول پسرانه نیروی هوایی تهران
کلاس: 43801

عربی هشتم

مدرس: سرخوش، محمدحسین
فعالیت: تدریس و تمرین فعل ماضی
تکلیف: صرف سه فعل ماضی مطابق اسلوب گفته شده در کلاس در حضور اولیا محترم

کامپیوتر هشتم

مدرس: مسعودنیا، علی
فعالیت: python

حساب هشتم

مدرس: معیری، سعید
فعالیت: مرور و رفع اشکال صفحه 23و24و25 کتاب کار+کتاب درسی درس3فصل1 رفع اشکال و حل تمارین شد توسط بچه ها و آماده امتحان شدند
تکلیف: پیش مطالعه درس4فصل1+مطالعه کل مطالب گفته شده جهت امتحان شنبه

سواد مالی

مدرس: نورانی، محمدرضا
فعالیت: تدریس بخش سوم از فصل اول
تکلیف: امادگی دانش اموزان جهت ارائه و پرسش

فارسی هشتم

مدرس: محمدی، نادر
فعالیت: تدریس /ذکر مهم ترین نکات شعر قاآنی / حل تمرینات کتاب فارسی /
تکلیف: لغات مهم املایی درس های 1و2و3 را انتخاب کنید و سه بار بنویسید. مطالعه مطالعه مطالعه

پیام‌های آسمان هشتم

مدرس: موسوی، سید محمدرضا
فعالیت: تدریس تا قسمتی از درس 4
تکلیف: کتاب کار درس یک تا سوم. امتحان از درس یک تا سوم روز یکشنبه یا روز سه شنبه گرفته میشود. برای راحتی دانش آموزان اگر همه دوستان کتاب کار را حل کرده روز یکشنبه سرکلاس حاضر شوند امتحان یکشنبه گرفته میشود.و در غیر اینصورت امتحان روز سه شنبه گرفته خواهد شد. با تشکر

مهارت زندگی و فلسفه‌ی هشتم

مدرس: غفاری آشتیانی، حامد
فعالیت: توضیح در رابطه با کتاب تفکر و سبک زندگی آموزش و پرورش، نحوه نمره دهی در کتاب تفکر و سبک زندگی
تکلیف: درباره سه واژه علم دانش و شبه علم تحقیق نمایند

فیزیک هشتم

مدرس: شکور، مرتضی
فعالیت: تدریس ادامه فصل الکتریسیته وپرسش
تکلیف: حل تمرین داده شده ومطالعه فصل 9

فارسی هشتم

مدرس: محمدی، نادر
فعالیت: تدریس درس سوم / برگزاری پرسش کتبی
تکلیف: پرسش های طبقه بندی 1و2 را با مداد در کتاب کار حل کنید.

قرآن هشتم

مدرس: موسوی، سید محمدرضا
فعالیت: تدریس تا صفحه 22
تکلیف: فعالیت ها و تمرین روخوانی در خانه فراموش نشود

پژوهش هشتم

مدرس: اصغری، حسن
فعالیت: زنگ پژوهش بخش تتا متا: 1)آزمایش علوم شناختی با استفاده از احتمالات ریاضی 2) بررسی تولید تصاویر متحرک با کینوسکوپ 3)نمایش ونقد و تحلیل داده کارتون پسر مبتکر(10دقیقه)
تکلیف: نوشتن خلاصه نقد پسر مبتکر

فیزیک هشتم

مدرس: شکور، مرتضی
فعالیت: پرسش از دانش آموزان وتدریس الکتریسیته
تکلیف: مطالعه فصل 9 برای آزمون روز سه شنبه

روش پژوهش

مدرس: مسعودنیا، علی
فعالیت: نحوه ساخت ربات_محورهای جشنواره خوارزمی

مطالعات اجتماعی هشتم

مدرس: خسروی فرد، حسین
تکلیف: تکمیل کتاب کار تا درس 3

کامپیوتر هشتم

مدرس: مسعودنیا، علی
فعالیت: جلسه دوم آموزش پایتون

فرهنگ و هنر هشتم

مدرس: قریب، امیر
فعالیت: گروه بندی و تقسیم فعالیت دانش اموزان

حساب هشتم

مدرس: معیری، سعید
فعالیت: تدریس فصل1 درس 3کامل تدریس شد و رفع اشکال شد
تکلیف: صفحه 23و24و25کتاب کار+صفحات 10و11و12و13 کتاب درسی حل شود

زیست‌شناسی و زمین هشتم

مدرس: عسگری، علیرضا
فعالیت: شروع تدریس فصل چهارم توضیحات مقدماتی فصل چهارم پاسخ به سوالات بچه ها
تکلیف: کوییز از مطالب تدریس شده

آزمایشگاه علوم هشتم

مدرس: عسگری، علیرضا
فعالیت: آزمایش اسیدی و بازی بودن مواد شیمیایی با استفاده از کاغذ PH توضیحاتی در مورد الکتروسکوپ

مشاوره

مدرس: حسنی، محمدجواد
فعالیت: روش های مطالعه مطابق فایل ارائه شده
روز جهانی بهداشت و روان

روز جهانی بهداشت و روان

رده: پرورشی
توضیح: بهداشت روان سلامت روان (یعنی حال خوب، فکر خوب و رفتار خوب) برای این که بدانیم حالمان چه طور است، باید بدانیم چه احساسی داریم؛ با شناخت احساساتمان می توانیم به بهداشت روانی خود کمک کنیم . انسان ها احساسات مختلفی دارند؛ بعضی از این احساسات خوشایند و بعضی از آن ها ناخوشایند هستند. احساساتی که ما از آن ها لذت می بریم مانند: شادی، موفقیت، محبت، امیدواری و ... احساسات خوشایند هستند. احساساتی که ما از آن ها لذت نمی بریم مانند: عصبانیت، حقارت، ترس، شکست و ... احساسات ناخوشایند هستند. برای داشتن روان سالم بایستی سعی کنیم احساسات خوشایند بیش تری را تجربه کنیم و با احساسات ناخوشایند، به شیوه ای درست برخورد کنیم. انسان ها با یک دیگر متفاوت هستند؛ بنابراین چیزهایی که در یک نفر احساس خوشایند ایجاد می کند، ممکن است در دیگری احساس خوشایند ایجاد نکند؛ ولی چیزهایی هست که در بیشتر انسانها احساس خوشایند یا ناخوشایند ایجاد می کنند. دوستی، موفقیت، حل یک مشکل، بازی، فیلم جالب، موسیقی دلپذیر و ... چیزهایی هستند که در اکثر انسان ها احساس خوشایند ایجاد می کنند . خشم، حقارت، بی احترامی، شکست و ... چیزهایی هستند که در اکثر انسانها احساس ناخوشایند ایجاد می کنند. یکی از احساسات بسیار خوشایند « احساس ارزشمند بودن » است . انسان ها گوناگون هستند؛ هیچ فردی کاملاً شبیه یک فرد دیگر نیست؛ خصوصیات، احساسات، افکار و توانایی ها و استعدادهای هر شخصی با دیگران متفاوت است. هر یک از ما می توانیم عضو مفید و با ارزشی برای جامعه باشیم، فقط کافی است خودمان را بهتر بشناسیم، خودمان را بپذیریم و از توانایی هایمان به خوبی استفاده کنیم؛ درست مثل اعضای بدن که با هم متفاوتند و وظایف مخصوصی دارند و در عین حال همه ی آن ها مفید، با ارزش و لازم هستند . گاهی ممکن است به خود بگوییم « من هیچ ارزشی ندارم »؛ احساس بی ارزشی یکی از احساسات ناخوشایند است که اگر این احساس مدت طولانی ایجاد شود، سلامت روان به خطر میافتد. با شناخت خصوصیات، توانایی ها و استعدادهای خود به نکات با ارزش خود پی می بریم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: