فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه دوم دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: گلی عامری
توضیح: قابل توجه سال دوازدهمی های گل علوی: طبق بخشنامه جدید آموزش و پرورش در آستانه حضوری شدن مدارس، همه دانش آموزان موظف هستند فردا چهارشنبه 8/05 در ارزشیابی سال یازدهم از ساعت 8:30 صبح الی 24:00 شب شرکت نمایند و کد رهگیری یا اسکرین شات اتمام آزمون خود را برای مشاور مربوطه ارسال نمایند. آدرس سایت: Sa.medu.ir کد کاربری = کد ملی رمز ورود = شماره سریال شناسنامه فردا اولین و آخرین مهلت شرکت در این ارزشیابی می باشد و مجوز حضور در کلاس های حضوری با شرکت در این ارزشیابی صادر خواهد شد. لازم به یادآوری است هر دانش آموزی تغییری در شناسنامه اش انجام داده است که مدرسه را مطلع ننموده است فردا صبح قبل از شرکت در آزمون جهت اعمال تغییرات در سامانه با مدرسه تماس گرفته یا با مراجعه حضوری هماهنگ شود.

مشاوره

مدرس: فیض ابادی، نسرین
تکلیف: اطلاعیه مهم با سلام واحترام قابل توجه دانش آموزان واولیای محترم برگزاری امتحان سراسری سنجش اطلاعات علمی دانش آموزان مجری: وزارت آموزش وپرورش به نشانی sa.medu.ir شروع آزمون تمام پایه ها 8.30وپایان آزمون24(دوازده شب) 1-پایه دوازدهم چهارشنبه:5آبان محتوای آزمون: دروس پایه دهم ویازدهم 2-پایه یازدهم پنجشنبه 6آبان محتوای آزمون:دروس پایه دهم 3-پایه دهم: شنبه 8آبان محتوی آزمون:دروس دوره اول دبیرستان با تاکید بر دروس پایه نهم نکات مهم _دانش آموزان باید در تاریخ مربوطه ودر یکی از ساعات مابین زمان آزمون با ورود به آدرس سایت فوق نسبت به شرکت در آزمون و ارزیابی خود اقدام نمایند. -حضور دانش آموزان در امتحان الزامی وبه منزله تایید کد دانش آموزی برای حضور وادامه تحصیل در سال تحصیلی جاری خواهد بود. - کد ملی به عنوان کد کاربری وسریال شناسنامه رمز عبور دانش آموز می باشد. -برای دانش آموزان اتباع خارجی کد 11رقمی مهاجرتی به عنوان کد کاربری ورمز عبور ورود عدد دلخواه خواهد بود. - نتایج آزمون مستقیما در اختیار مدارس قرار خواهد گرفت. موفق و سربلند باشید
توضیح: قابل توجه سال دوازدهمی های گل علوی: طبق بخشنامه جدید آموزش و پرورش در آستانه حضوری شدن مدارس، همه دانش آموزان موظف هستند فردا چهارشنبه 8/05 در ارزشیابی سال یازدهم از ساعت 8:30 صبح الی 24:00 شب شرکت نمایند و کد رهگیری یا اسکرین شات اتمام آزمون خود را برای مشاور مربوطه ارسال نمایند.

عربی اختصاصی دوازدهم

مدرس: اصلانی، زهره
فعالیت: تحلیل و اتمام تمارین تشریحی درس 1 دوازدهم
تکلیف: روزانه تحلیل کامل 30 تست از درس 1 دوازدهم + درس 1 تا 4 دهم پرسش کلاسی از همه بچه ها با تصویر از مباحث ازمون دوره ای + تمرین 5 کتاب درسی

اقتصاد دوازدهم

مدرس: محبوبی نژاد، زهرا
تکلیف: جمع بندی بخش 1

روان‌شناسی دوازدهم

مدرس: محبوبی نژاد، زهرا
تکلیف: تست درس 2 (کامل)
میلاد حضرت محمد ص و امام صادق ع مبارک

میلاد حضرت محمد ص و امام صادق ع مبارک

رده: پرورشی
توضیح: به اتفاق علمای شیعه، در این روز هنگام فجر روز جمعه در مکه معظمه ولادت با سعادت حضرت سید الانبیاء محمد مصطفی (ص) واقع شده است. ولادت آن حضرت با سلطنت انوشیروان عادل مقارن بود و در آن سال اصحاب فیل هلاک شدند.[1] نام آن حضرت محمد (ص) و کنیه ایشان ابوالقاسم است. نام پدر آن حضرت عبدالله و نام مادر آن حضرت آمنه بنت وهب است. هنگام ولادت حضرت محمد (ص)، نور از پیشانی آن حضرت لامع بود و بوی مشک از ایشان ساطع می‌گشت. نوری در آن شب از طرف حجاز ساطع شد و در تمام عالم منتشر گردید. تخت پادشاهان سرنگون شد و همه آنان در آن روز لال بودند و نمی‌توانستند سخن بگویند. ملائکه مقرب و ارواح اصفیاء پیامبران در هنگام ولادت آن حضرت حضور یافتند و رضوان خازن بهشت با حوریان نازل شدند و ابریق‌ها و تشت‌ها از طلا و نقره و زمرد بهشت حاضر کردند و برای حضرت آمنه شربت‌ها از بهشت آوردند که او آشامید. آن حضرت را بعد از ولادت به آب‌های بهشت غسل دادند و به عطرهای فردوس معطر کردند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: