1403/11/17
زبان انگلیسی دهم
مدرس:
فرجودصومعه سرایی، سمیه
فعالیت:
درس 3
تکلیف:
صفحات 88 و 93 کتاب درسی + کتاب کار درس 3 کامل شود
ریاضی دهم
مدرس:
فتحی، فاطمه
تکلیف:
از کتاب درسی:
کاردرکلاس صفحه 96
تمرین صفحه 100
کار در کلاس صفحه 105
از کتاب کار علوی:
صفحه 144 سوال 1 و 4
صفحه 146 تست 5 و 6 8 و 10 و 11 و12 و17
از جزوه صفحه 159
1403/11/16
فیزیک دهم تجربی
مدرس:
محبی، الهام
فعالیت:
حل سوالات کتاب درسی تمرین پایان فصل
تکلیف:
حل سوالات قانون پاستگی انرژی کتاب کار علوی تست و تشریحی
زیستشناسی دهم
مدرس:
سلطانی راد، مهتاب
فعالیت:
دوره درس قبل، تدریس گلبول های سفید
تکلیف:
حل سوالات مربوطه در کتاب کار ، آمادگی برای پرسش کلاسی
1403/11/15
دین و زندگی دهم
مدرس:
درسون خواجه، اکرم
فعالیت:
امتحان کتبی از درس 7
ارائه ی درس 8 بخش دوم
تکلیف:
پرسش از درس 8
و امتحان از درس 7( برای دانش آموزانی که پانزدهم بهمن غایب بودن)
جغرافیا دهم
مدرس:
حائری، عاطفه
فعالیت:
درس 8 تدریس شد
تکلیف:
درس 6 و 7 پرسیده می شود
شیمی دهم
مدرس:
ارشادی، شادی
فعالیت:
حل تمرین از کتاب کار
تکلیف:
حل صفحه های 91 و 92 و 93 و 94 کتاب کار علوی به طور کامل
1403/11/14
شیمی دهم
مدرس:
ارشادی، شادی
فعالیت:
تدریس استوکیومتری +حل سوالات جزوه
تکلیف:
صفحه 93 و 94 کتاب کار سوالات 22 /23/26/29/30
فیزیک دهم تجربی
مدرس:
محبی، الهام
فعالیت:
بررسی خط به خط کتاب درسی تا پایان قانون پایستگی انرژی و پاسخ دادن به سوالات کتاب
تکلیف:
ارسال نوشته های کلاس مجازی به پرتال علوی
مطالعه دقیق بودجه آزمون همگام دوشنبه
1403/11/13
ریاضی دهم
مدرس:
فتحی، فاطمه
فعالیت:
تدریس معادله درجه اول - تدریس نکته ی نمودارشناسی صفحه 180جزوه
تکلیف:
صفحه 179 جزوه
صفحه 180 جزوه
صفحه 181 جزوه
+ صفحه 168 جزوه(سوالهای امتیازی)
از کتاب کار علوی صفحه 154 سوالات 2 و 5 و 6 + صفحه 117 سوالات 1 و 2 و 3 و 4 و7 و 8 و 9 حل شود.
زیستشناسی دهم
مدرس:
سلطانی راد، مهتاب
فعالیت:
تدریس خون و گلبول های قرمز، حل تست های گفتار 1 فصل4 ازکتاب کار
تکلیف:
پاسخ به 14 سوال تشریحی ابتدای گفتار3 فصل4 از کتاب کار،تکمیل سوالات گفتار2، آمادگی برای پرسش کلاسی
نقد علمی
مدرس:
بهاری، نجمه
فعالیت:
درباره مفهوم «زاویه دید» صحبت شد. تمرین هفته قبل دانش آموزان را در کلاس پیش بردیم.
یک داستان کوتاه از کتاب «آبشوران» اثر علی اشرف درویشیان خوانده شد.
تکلیف:
لطفا برای جلسه بعد به این فکر کنید که بهترین داستان کوتاهی که خوانده اید چه بوده و چرا؟
و بهترین فیلمی که دیده اید چه بوده و چرا به یادتان مانده؟
با توجه به صحبت هایی که درباره مفهوم «زاویه دید» داشتیم، به زاویه دید روایت ها دقت کنید و به این فکر کنید که اگر شما نویسنده و یا کارگردان آن اثر بودید، چه زاویه دیدی را برای روایت انتخاب می کردید؟