فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه دوم دخترانه خیابان دماوند تهران
کلاس: شقایق

زبان انگلیسی دهم

مدرس: چهلتن، یاسمن
فعالیت: گرامر درس دوم
تکلیف: کتاب کار علوی تست شماره 63 تا 110(گرامر وتکاس شرم جکا+لغت) زده شود نکته:اگر تا تست 100 لغات هفته پیش زده اید تا تست 130 ادامه دهید

فیزیک دهم ریاضی

مدرس: جعفری تیرآبادی، نسرین
فعالیت: قضیه کار و انرژی جنبشی
تکلیف: از ص 129و130 و131 ده تست به اختیار حل شود.

فارسی دهم

مدرس: خزاعی، تیام

ریاضی دهم

مدرس: فتحی، عالیه
فعالیت: حل تمرینات کتاب و پرسش از دانش آموزان ا
تکلیف: تستهای کتاب همراه ص180 تا183 شماره های 1 - 9 - 10 - 11 - 13 - 14- 20-22-24-27-28-30-33-41-47-48 در دفتر نوشته شده و حل شود (با را حل )

فیزیک دهم ریاضی

مدرس: جعفری تیرآبادی، نسرین
فعالیت: حل و دوره مبحث کار
تکلیف: کتاب همراه از سوال 13 تا 23 صفحه 123 حل شود و صفحه 111 1ز 1 تا 5 فردا این سوالات رفع اشکال می شود و سپس آزمون از نمونه همین سوالها گرفته می شود. مبحث انرژی جنبشی و کار را بخوانید .

ریاضی دهم

مدرس: فتحی، عالیه
فعالیت: ادامه تدریس معادله درجه 2
تکلیف: تمرینات ص76 و 77 در دفتر تمرین و آمادگی برای پرسش بسیار بسیارمهم روز سه شنبه

علوی لایف9- نیازهای هیجانی فرزندان

رده: پرورشی
توضیح: کودکی که به دنیا می‌آید نیازهای هیجانی متنوع و متفاوتی دارد که اگر آن کودک قرار باشد تا سالم بماند تا حد معینی آن نیازها باید برآورده بشوند و برآورده شدن بیش از حد زیاد یا کمشان باعث شکل گیری طرحواره های ناسازگار اولیه می‌شود. این نیازهای هیجانی عبارت‌اند از: 1) دلبستگی: دلبستگی به معنای داشتن رابطه ایمن و پایدار نوزاد با مراقبان اولیه خودش است، به طوری که نوزاد احساس کند که کسانی هستند که در برابر خطرها از او مراقبت می‌کنند و در کنار آنها احساس آرامش بکند. اگر این نیاز برآورده نشود سه مدل سبک دلبستگی ناایمن ممکن است ایجاد بشود: اجتنابی ، دوسوگرا، آشفته 2) خودگردانی: نیاز به مستقل بودن و انجام کارها به تنهایی از نیازهای اساسی کودک است که اگر برآورده نشود و والدین از کودک بیش مراقبتی کنند، نتیجه آن احساس ناتوانی و بی عرضگی می‌تواند باشد که به ایجاد طرحواره های حوزه دوم یعنی خودگردانی مختل خواهد انجامید 3) آزادی در بیان نیازها: همه ما حق داریم تا نیازهایمان را مطرح کنیم و خواسته‌هایمان را به والدینمان بگوییم، اما اگر والدین به هر طریقی مانع از بیان این نیاز بشوند و نگذارند تا کودک به راحتی بتواند نبازش را مطرح کند یا شرایط طوری پیش برود که نیازهای دیگران در اولویت قرار بگیرد، آزادی در بیان نیازها آسیب می‌بیند. 4) خودانگیختگی و تفریح: همه ما دوست داریم که یک سری زمان‌ها بتوانیم یکسری کارها را بدون نظر دیگران و با اختیار خودمان انجام بدهیم، خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که والدین جلوی این نیاز فرزندان را می‌گیرند، به این صورت که فرزند دوست دارد تا جور خاصی بازی کند اما پدر و مادر اجازه نمی‌دهند و در عوض بر عقل و منطق و چارچوب و نظم تاکید افراطی می‌کنند، هنگامی که نیاز خودانگیختگی در کودکان آسیب ببیند. 5) محدودیت‌های واقع بینانه: در زندگی اجتماعی انسان علاوه بر این که باید حواسش به خودش باشد، دیگران را هم باید در نظر داشته باشد و حقوق آنها را زیر پا نگذارد، در هر زمان و مکانی افراد نمی‌توانند به امیال خود جامه عمل بپوشانند و باید منتظر وقت و محل مناسب ارضای نیازهایشان باشند. اگر پدر و مادر فرزندان بسیار سهل گیرانه عمل کنند و همه چیز را آسان بگیرند یا بسیار فرزندشان را نازپرورده کنند، معمولاً فرزند خویشتن داری و خودکنترلی را نمی‌آموزد و این باعث می‌شود که در موارد متعددی

هندسه‌ی دهم

مدرس: مترصد، منیژه
تکلیف: ص 48 و ص 49 کتاب درسی
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: