فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه دوم دخترانه خیابان دماوند تهران
کلاس: نیلوفر

فیزیک دهم تجربی

مدرس: رجبی، کتایون
تکلیف: سلام دختران گلم صفحات 16-17-18 جزوه فصل4 ازسوال13 تا29به جز23و24 حل شود.
روز مهندس گرامی باد

روز مهندس گرامی باد

رده: پرورشی
توضیح: روز مهندسی در تقویم رسمی ایران روز پنجم اسفندماه می‌باشد. این روز به یاد دانشمند بزرگ ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی به ثبت رسید. هر سال همزمان با این روز همایش‌ها و مراسم مختلفی برگزار می‌شود. در مجله دلگرم با ما همراه باشید تا از روز مهندس در تقویم سال 1400 مطلع شویم . روز مهندس چه روزی است؟ خواجه نصر الدین طوسی از دانشمندانی است که باید برای او از واژه ی علامه دهر استفاده نمود؛ زیرا این دانشمند در علومی همچون فلسفه و فقه و ستاره شناسی و ریاضی و پزشکی و معماری و نجوم به درجه ی دانشمندی رسیده بود./ و در تخصص های خود خدمات زیادی به جهانیان رائه کرده است بطوری که در قرن 16 میلادی کتابهای مثلثات او در فرانسه ترجمه شد و یکی از گسترش دهندگان این علم بود. یکی از مهمترین متون کلامی شیعه "تجرید الاعتقاد" اثری از خواجه نصیر است. ایشان کوشید تا با استفاده از آرای فلسفی ابن سیناکلام شیعه را بر برهان های عقلی مبتنی کرد. یک روز در تقویم ایرانی به یاد این داشنمند بزرگ به عنوان روز مهندسی نام گذاری گردید.

عربی دهم

مدرس: قدیمی، بهاره
فعالیت: کلاس تایم اول فقط نیم ساعت بود بقیه ی کلاس بسته شد درس6 تا پایان نکته ی 12 از ص 131 تدریس شد . تمرینهای درس 5 حل نشده ولی
تکلیف: مطالعه ی ترجمه و جدول لغات درس 6

ریاضی دهم

مدرس: کاشفی، فریبا

فیزیک دهم تجربی

مدرس: رجبی، کتایون
تکلیف: جزوه فصل 4 ص 14-15-16حل شود.

فارسی دهم

مدرس: وحدانی نژاد، مرضیه
تکلیف: حل کارگاه متن پژوهی درس 13

شیمی دهم

مدرس: پورمحمد فتالی، فیروزه
تکلیف: حل پلی کپی ارسال شده

ریاضی دهم

مدرس: کاشفی، فریبا
تکلیف: حل کاربرگ 2و 3

زیست‌شناسی دهم

مدرس: رضایی، مرضیه
تکلیف: حل تست‌های طبقه بندی فصل پنچم گفتار دوم از تست شماره 53تا 73از کتاب همراه علوی صفحه 197تا صفحه 198 + تست 12 تا شماره 26 از کتاب تست خیلی سبز صفحه323 + رسم نمودار درختی و خلاصه نویسی از مبحث گفتار دوم فصل 5 ( تراوش و بازجدب و ترشح )
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: