فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه دوم پسرانه جمهوری تهران
کلاس: متوسطه‌ی دوم پسرانه‌ی تهران مرکز 44161
فعالیت: هندسه:تدریس نقیض گزاره و برهان خلف و عکس قضیه شرطی شیمی:کوییز کلاسی از تبدیل های واحد دینی: تدریس درس 2
توضیح: هندسه:تدریس نقیض گزاره و برهان خلف و عکس قضیه شرطی شیمی:کوییز کلاسی از تبدیل های واحد دینی: تدریس درس 2
فعالیت: جغرافیا:آزمون کلاسی و ارائه تحقیق در مورد واحه ها و مطالعه برای جلسه ی آینده فیزیک:تدریس درس 2 از جزوه دست نویس و صفحه 56 از سوال 12 تا 20 و 25 تا 41 برای جلسه آینده فارسی:تدریس صفحه 20 ،روان خوانی و درک و دریافت آن و حسن تعلیل و نوشتن کتاب کار تا آخر درس 2 عربی:تدریس درس 2 به طور کامل و پرسش از تعدادی از بچه ها و نوشتن معنی و نوشتن تمارین درس 2
توضیح: جغرافیا:آزمون کلاسی و ارائه تحقیق در مورد واحه ها و مطالعه برای جلسه ی آینده فیزیک:تدریس درس 2 از جزوه دست نویس و صفحه 56 از سوال 12 تا 20 و 25 تا 41 برای جلسه آینده فارسی:تدریس صفحه 20 ،روان خوانی و درک و دریافت آن و حسن تعلیل و نوشتن کتاب کار تا آخر درس 2 عربی:تدریس درس 2 به طور کامل و پرسش از تعدادی از بچه ها و نوشتن معنی و نوشتن تمارین درس 2
فعالیت: ریاضی:حل تعدادی از تست های مثلثات و حل سوال مربوط به حداکثر و حداقل مقدار توابع د نسبت های مثلثاتی زاویه های 0 90 180 270 360 و پرسش از نسبت های مثلثاتی این زاویه ها برای جلسه آینده مشاوره:توضیح در مورد مطالعه برای درس های اختصاصی مثل فیزیک و شیمی و ریاضی آزمایشگاه:انجام 8 آزمایش و نوشتن گزارش آنها برای جلسه آینده فارسی:تدریس درس 2 و حکایت و تدریس را فک اضافه و نوشتن درس 1 و 2 کتاب کار برای جلسه آینده
توضیح: ریاضی:حل تعدادی از تست های مثلثات و حل سوال مربوط به حداکثر و حداقل مقدار توابع د نسبت های مثلثاتی زاویه های 0 90 180 270 360 و پرسش از نسبت های مثلثاتی این زاویه ها برای جلسه آینده مشاوره:توضیح در مورد مطالعه برای درس های اختصاصی مثل فیزیک و شیمی و ریاضی آزمایشگاه:انجام 8 آزمایش و نوشتن گزارش آنها برای جلسه آینده فارسی:تدریس درس 2 و حکایت و تدریس را فک اضافه و نوشتن درس 1 و 2 کتاب کار برای جلسه آینده
فعالیت: شیمی:تدریس اتم در ترکیب و بالعکس و حل تعدادی از مثال های آن و کوییز کلاسی و مطالعه برای کوییز کلاسی برای جلسه آینده که نمره آن در مستعمر گذاشته می شود فیزیک:حل سوالاتی از کتاب کار، درس دو که بچه ها مشکل داشتند و تدریس فشار در مایعات و مطالعه برای جلسه آینده هوش مصنوعی:آموزش کار با برنامه ماشین لرنینگ فور کیدز و انجام تکلیفی که در پرتال گذاشته می شود هندسه:حل آزمون های همگام سال های گذشته و صفحات 17 19 20 21 کتاب کار برای یکشنبه هفته بعد
توضیح: شیمی:تدریس اتم در ترکیب و بالعکس و حل تعدادی از مثال های آن و کوییز کلاسی و مطالعه برای کوییز کلاسی برای جلسه آینده که نمره آن در مستعمر گذاشته می شود فیزیک:حل سوالاتی از کتاب کار، درس دو که بچه ها مشکل داشتند و تدریس فشار در مایعات و مطالعه برای جلسه آینده هوش مصنوعی:آموزش کار با برنامه ماشین لرنینگ فور کیدز و انجام تکلیفی که در پرتال گذاشته می شود هندسه:حل آزمون های همگام سال های گذشته و صفحات 17 19 20 21 کتاب کار برای یکشنبه هفته بعد

هوش مصنوعی

مدرس: ملایری، علیرضا
فعالیت: آموزش سایت machinelearningforkids با ویدیو بخش دوم طرح درس
تکلیف: تکلیف machinelearningforkids را باز کنید یک بخش جدید درست کنید و عکس هر بخش را راسال کنید
فعالیت: فیزیک:تدریس درس 2 قسمت فشار در مایعات و پرسش شفاهی از درس2 تا جایی که تدریس شده بود و حل صفحه 52 53 54 55 و سوالات 1 تا 10 صفحه 56 برای مشق ریاضی:تدریس دایره مثلثاتی و حل مثال های آن و تدریس زوایای 30 45 60 در نسبت های مثلثاتی و تمرین 1 2 3 صفحه 39 و 1 2 3 4 5 6 صفحه 40 و 41 برای مشق زبان:تدریس صفحات 24 تا 30 و پرسش کلاسی از همه ی بچه ها در جلسه آینده فرا آموزشی:ادامه تدریس مدیریت زمان و برای مشق ، نوشتن جدول برنامه از امروز تا هفته آینده و مشخص کردن کار هایی که قراره بکنیم در هروز ،و همین امروز جدول رو باید ارسال کنیم و هر روز گزارش کاری رو که واقعا انجام دادیم هم جدا ارسال کنیم
توضیح: فیزیک:تدریس درس 2 قسمت فشار در مایعات و پرسش شفاهی از درس2 تا جایی که تدریس شده بود و حل صفحه 52 53 54 55 و سوالات 1 تا 10 صفحه 56 برای مشق ریاضی:تدریس دایره مثلثاتی و حل مثال های آن و تدریس زوایای 30 45 60 در نسبت های مثلثاتی و تمرین 1 2 3 صفحه 39 و 1 2 3 4 5 6 صفحه 40 و 41 برای مشق زبان:تدریس صفحات 24 تا 30 و پرسش کلاسی از همه ی بچه ها در جلسه آینده فرا آموزشی:ادامه تدریس مدیریت زمان و برای مشق ، نوشتن جدول برنامه از امروز تا هفته آینده و مشخص کردن کار هایی که قراره بکنیم در هروز ،و همین امروز جدول رو باید ارسال کنیم و هر روز گزارش کاری رو که واقعا انجام دادیم هم جدا ارسال کنیم
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: