فعالیت و تکلیف

شعبه: متوسطه دوم پسرانه جمهوری تهران
کلاس: 42162

مشاوره

مدرس: پور علی، رضا
فعالیت: هر سه رشته: سوالات راس ساعت 20 در کانال ها ارسال می شود. از ساعت 20 تا ساعت 23:30 امشب وقت دارید تا عکس جواب خودتون رو فقط در پرتال در قسمت تکالیف در درس مشاوره ارسال کنید. گزارش این تکالیف فردا در کانال ارسال میشود. سوالات راس ساعت 20 در کانال ها ارسال می شود. لطفا فقط عکس بفرستید .
تکلیف: هر سه رشته: سوالات راس ساعت 20 در کانال ها ارسال می شود. از ساعت 20 تا ساعت 23:30 امشب وقت دارید تا عکس جواب خودتون رو فقط در پرتال در قسمت تکالیف در درس مشاوره ارسال کنید. گزارش این تکالیف فردا در کانال ارسال میشود. سوالات راس ساعت 20 در کانال ها ارسال می شود. لطفا فقط عکس بفرستید .

مشاوره

مدرس: پور علی، رضا
فعالیت: هر سه رشته : سوالات راس ساعت 20 در کانال ها ارسال می شود. از ساعت 20 تا ساعت 23:30 امشب وقت دارید تا عکس جواب خودتون رو فقط در پرتال در قسمت تکالیف در درس مشاوره ارسال کنید. گزارش این تکالیف فردا در کانال ارسال میشود. سوالات راس ساعت 20 در کانال ها ارسال می شود. لطفا فقط عکس بفرستید . (پاسخ برگ زودتر ارسال می شود لطا پرینت بگیرید و طبق امتحان نهایی ازمون بدید )
تکلیف: هر سه رشته : سوالات راس ساعت 20 در کانال ها ارسال می شود. از ساعت 20 تا ساعت 23:30 امشب وقت دارید تا عکس جواب خودتون رو فقط در پرتال در قسمت تکالیف در درس مشاوره ارسال کنید. گزارش این تکالیف فردا در کانال ارسال میشود. سوالات راس ساعت 20 در کانال ها ارسال می شود. لطفا فقط عکس بفرستید . (پاسخ برگ زودتر ارسال می شود لطا پرینت بگیرید و طبق امتحان نهایی ازمون بدید )

مشاوره

مدرس: پور علی، رضا
فعالیت: رشته ریاضی و تجربی: سوال و پاسخ آزمون هماهنگ شیمی از ساعت 21:30 تا  24:00 امشب وقت دارید تا عکس جواب خودتون رو فقط در پرتال در قسمت تکالیف در درس مشاوره ارسال کنید. گزارش این تکالیف فردا در کانال ارسال میشود. فقط عکس در پرتال علوی نه فایل نه ارسال در بله و تلگرام و ...
تکلیف: رشته ریاضی و تجربی: سوال و پاسخ آزمون هماهنگ شیمی از ساعت 21:30 تا  24:00 امشب وقت دارید تا عکس جواب خودتون رو فقط در پرتال در قسمت تکالیف در درس مشاوره ارسال کنید. گزارش این تکالیف فردا در کانال ارسال میشود. فقط عکس در پرتال علوی نه فایل نه ارسال در بله و تلگرام و ...

مشاوره

مدرس: پور علی، رضا
فعالیت: هر سه کلاس : سوالات درس عربی راس ساعت 20 در کانال ها ارسال می شود. از ساعت 20 تا ساعت 23:30 امشب وقت دارید تا عکس جواب خودتون رو فقط در پرتال در قسمت تکالیف در درس مشاوره ارسال کنید. گزارش این تکالیف فردا در کانال ارسال میشود. سوالات راس ساعت 20 در کانال ها ارسال می شود.
تکلیف: هر سه کلاس : سوالات درس عربی راس ساعت 20 در کانال ها ارسال می شود. از ساعت 20 تا ساعت 23:30 امشب وقت دارید تا عکس جواب خودتون رو فقط در پرتال در قسمت تکالیف در درس مشاوره ارسال کنید. گزارش این تکالیف فردا در کانال ارسال میشود. سوالات راس ساعت 20 در کانال ها ارسال می شود.
فعالیت: دوشنبه دهم تجربی 02/02/17 زنگ اول:زبان:بررسی ازمون شبه نهایی انسانی تکلیف:حل پیک داده شده زنگ دوم: ریاضی:حل نمونه سوال کتاب کار زنگ سوم و چهارم:ادبیات:حل نمونه سوال ادبیات نهایی تکلیف:کامل کردن چهار درس اخر نگارش
توضیح: دوشنبه دهم تجربی 02/02/17 زنگ اول:زبان:بررسی ازمون شبه نهایی انسانی تکلیف:حل پیک داده شده زنگ دوم: ریاضی:حل نمونه سوال کتاب کار زنگ سوم و چهارم:ادبیات:حل نمونه سوال ادبیات نهایی تکلیف:کامل کردن چهار درس اخر نگارش
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: