مدارس تا 28 اسفند باز هستند؛

رده: خبر
زمان:

مدارس تا 28 اسفند باز هستند؛

مدارس تا 28 اسفند باز هستند؛

معاون وزارت آموزش و پرورش محمدمهدی کاظمی گفت: مدارس مطابق روال هرساله تا آخرین روز کاری سال 1401 باز است و کادر اداری و آموزشی با حضور در مدرسه به فعالیت‌های آموزشی و تربیتی خود می‌پردازند، امسال هم آخرین روز کاری سال 28 اسفند ماه است. وی ادامه داد: از خانواده‌ها می‌خواهیم با توجه به محدودیت زمانی تا پایان سال تحصیلی حضور دانش‌آموزان در مدارس را پیگیری کنند تا بعد از تعطیلات نوروز شاهد عقب‌افتادگی درسی و آموزشی دانش‌آموزان نباشیم. معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اهداف نظام تعلیم و تربیت گفت: مدرسه مهم‌ترین و بهترین مکان برای تربیت و رشد اجتماعی دانش‌آموزان است که کودکان و نوجوانان در محیطی امن و سالم رشد و تربیت می‌یابند و امکان ورود دانش‌آموزان به اجتماع فراهم می‌شود بنابراین ضرورت دارد خانواده‌ها بر حضور دانش‌آموزان در مدرسه تأکید داشته باشند و این موضوع را پیگیری کنند.

ممنوعیت فروش جزوه و لوح فشرده تحت عنوان «پیک نوروزی»

ممنوعیت فروش جزوه و لوح فشرده تحت عنوان «پیک نوروزی»

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش معصومه نجفی پازوکی درخصوص تکالیف نوروزی دانش‌آموزان گفت: در این زمینه فروش هرگونه جزوه و لوح فشرده به عنوان تکالیف نوروزی ممنوع است. بر این اساس، بخشنامه کرده‌ایم که ارائه پیک‌های نوروزی به این صورت ممنوع هستند. وی افزود: در صفحه اول شبکه شاد و در قسمت رویدادهای خاص، کانالی با عنوان «مهمانی در مهمانی» در نظر گرفته شده که شامل دو بخش است؛ یک بخش را آموزش و پرورش بارگذاری می‌کند و یک بخش نیز مربوط به محتوای دانش‌آموزی است که معلم بارگذاری می‌کند. به گفته وی فعالیت این کانال در آستانه سال نو و از پنجشنبه آخر سال آغاز می‌شود.

امکان ثبت اعتراض به نتایج مرحله اول المپیادهای دانش‌آموزی

امکان ثبت اعتراض به نتایج مرحله اول المپیادهای دانش‌آموزی

مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش اعلام کرد که پاسخ نهایی آزمون مرحله اول المپیادهای علمی از ساعت 20 روز پنجشنبه، 18 اسفند ماه اعلام شده و شرکت‌کنندگان به منظور مشاهده نتایج به سامانه آزمون باشگاه دانش پژوهان جوان مراجعه کنند.

  • بر اساس این گزارش، نام کاربری ورود به سامانه کد ملی است.
  • رمز عبور، شماره همراه ثبت شده بدون صفر ابتدایی آن است.
  • در صورت فراموشی اطلاعات، از مدیر و یا معاونت مدرسه درخواست کنید تا اطلاعات ثبت نام شما را از سامانه سیدا مشاهده کرده و به شما اطلاع دهند.
    • زمان ثبت اعتراضات، از ساعت 20 روز شنبه 20 اسفند تا ساعت 20 روز دوشنبه 22 اسفند خواهد بود.

    برنامه عیدانه دانش‌آموزان برای نوروز

    برنامه عیدانه دانش‌آموزان برای نوروز

    معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش به تشریح برنامه‌های این معاونت برای عید نوروز دانش آموزان را تشریح کرد. معصومه نجفی پازوکی معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در نشست خبری اظهار کرد: دانش آموز حدود 15، 20 روز ارتباطش با فضای آموزش کم می‌شود و باید برنامه داشته باشیم. وی ادامه داد: باید فضای منعطفی را انتخاب کنیم و بچه‌ها متناسب با علایق خودشان انتخاب کنند. نجفی پازوکی با بیان اینکه برنامه عید ما از جنس یادگیری مستمر در طی تعطیلات است، افزود: عید نوروز امسال با ماه مبارک رمضان متقارن شده است که ویژگی متفاوتی را ایجاد کرده است. همچنین بچه‌ها در ایام نوروز مراسم‌هایی چون پنج‌شنبه آخر سال زیارت اهل قبور و در ایام عید، دید و بازدید را دارند.

    b xpx
    # / b
    xpx b
    # / b

    افزودن
    b
    / /
    :