ممنوعیت فعالیت ورزشی در مدارس

رده: خبر
زمان:
ممنوعیت فعالیت ورزشی در مدارس

فعالیت ورزشی مدارس در کلیه مقاطع در محیط‌های باز ممنوع است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛ میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استان‌دار تهران اظهار داشت: با توجه به پایداری و سکون نسبی جو ،کاهش کیفیت هوا و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان تهران مبنی بر تداوم پایداری هوا و افزایش غلظت آلاینده‌ها تا روز پنجشنبه مورخ 1402/12/17، از مردم خواست تا از هرگونه فعالیت ورزشی اعم از انفرادی و همگانی در فضاهای باز پرهیز کنند. معاون استاندار تهران با تاکید بر ممنوعیت فعالیت ورزشی مدارس در کلیه مقاطع در محیط‌های باز، خاطرنشان کرد: طبق این مصوبات توصیه می‌گردد گروه‌های حساس، کودکان، افراد سالمند، بیماران قلبی و تنفسی، زنان باردار و ... از تردد در فضای باز خودداری نمایند.

افزایش تعهدات خیرین مدرسه‌ساز به بیش از 10 هزار میلیارد تومان

افزایش تعهدات خیرین مدرسه‌ساز به بیش از 10 هزار میلیارد تومان

مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور در آیین ارسال تجهیزات آموزشی به مدارس سراسر کشور، با بیان اینکه خیرین در طول سالیان گذشته توجه خوبی به مدرسه‌سازی داشته‌اند، گفت: تعهدات خیرین از سال گذشته که 4 هزار میلیارد تومان بود، اکنون به بیش از 10 هزار میلیارد تومان رسیده است. اکنون مدارسی که ساخته می‌شود با مشارکت بیش از 50 درصدی خیرین احداث می‌شوند. محمد جعفری گفت: ما معتقدیم اگر خیرین فقط فضا را بسازند و به محتوا توجه نکنند، نتیجه خوبی به دست نخواهد آمد. به همین خاطر کمیسیون مدرسه‌یاری را راه‌اندازی کردیم. در اقدامی دیگر موضوع مهارت‌آموزی در دستور کار خیرین قرار گرفته است. ما اگر آینده بهتری را می‌خواهیم باید کاری کنیم که هر دانش‌آموز یک مهارت را فرابگیرد. به همین منظور نیاز هست که خیرین به تامین تجهیزات مدارس هم کمک کنند که خوشبختانه خیرین ورود کرده‌اند.

کارت آزمون استخدامی ویژه شغل آموزگاری منتشر شد؛

کارت آزمون استخدامی ویژه شغل آموزگاری منتشر شد؛

آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال 1403 صبح روز جمعه 18 اسفند 1402 در بیش از 250 شهر کشور برگزار خواهد شد. کارت آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال 1403 در سایت سازمان سنجش منتشر شده است و قابل دریافت است. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8:00 صبح آغاز و درب‌های ورود به جلسه امتحان نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون بسته خواهد شد، لذا همه متقاضیان باید قبل از بسته شدن درب‌های ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند. دفترچه سؤالات همه داوطلبان شخصی‌سازی شده و شماره داوطلبی، نام خانوادگی و نام هر داوطلب بر روی جلد آن درج شده است. این دفترچه‌ها، دارای تنوع بوده و کد عددی و حروف انگلیسی که بر روی دفترچه سؤال داوطلبان درج شده، باید با کد عددی و حروف انگلیسی درج شده در پاسخنامه مطابقت داشته باشد.

معرفی برگزیدگان جشنواره خوارزمی به صاحبان صنایع

معرفی برگزیدگان جشنواره خوارزمی به صاحبان صنایع

رضا مراد صحرایی در آئین اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره خوارزمی با بیان اینکه از برگزاری این جشنواره بسیار خوشنودیم و از شرکت دانش‌آموزان هم خوشحالیم؛ گفت: نکته بسیار مهم توجه دانش‌آموزان به ریشه‌های علم است. در عصری زندگی می‌کنیم که کمتر به ریشه‌های علم توجه می‌شود اما آن استعدادهایی می‌توانند مولد باشند که به اساس علم توجه کنند. وی با اشاره به اینکه مهم این است که ما چگونه می‌توانیم علم را به ثروت تبدیل کنیم گفت: پیشنهاد من به مجریان جشنواره خوارزمی این است که زمینه معرفی برگزیدگان جشنواره خوارزمی به صاحبان صنایع و شرکت‌های دانش‌بنیان را فراهم کنند. صحرایی با بیان اینکه تأثیر سوابق تحصیلی به عدالت آموزشی کمک کرده است؛ گفت: با این اقدام، دانش آموزان در مناطق محروم 40 تا 70 درصد بهتر در پذیرش دانشگاه‌ها موفق بودند. برای استعدادهای برتر سراسر کشور هر کمکی که از دستم بربیاید انجام خواهم داد.

تعیین امتیاز رتبه‌بندی برای 5709 دانشجومعلمی که به کلاس درس رفتند‌؛

تعیین امتیاز رتبه‌بندی برای 5709 دانشجومعلمی که به کلاس درس رفتند‌؛

طبق اطلاعاتی که دانشگاه فرهنگیان در اختیار خبرگزاری‌ها قرار داده، تعداد 5709 نفر از دانشجو‌معلمان ورودی 1399 دانشگاه فرهنگیان، در سال تحصیلی 1403-1402 در تمامی پایه‌های مقطع ابتدایی و دوره اول و دوم متوسطه مشغول به تدریس در مدارس هستند. 28 بهمن امسال، مصطفی پردلی معاون رسانه وزارت آموزش و پرورش در صفحه ویراستی خود نوشت: «با دستور وزیر آموزش و پرورش و تصویب هیئت ممیزه مرکزی رتبه‌بندی برای تقدیر از دانشجو‌معلمان عزیز ورودی 99 و 98 دانشگاه فرهنگیان که قبل از فارغ‌التحصیلی به کلاس درس رفتند و ابلاغ تدریس دارند، امتیازی در رتبه‌بندی در نظر گرفته خواهد شد. میزان این امتیاز در حال بررسی است.» علی فرهادی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع و سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: درباره طرح‌های تشویقی در نظر گرفته شده برای دانشجو‌معلمان گفت: «‌مقرر شد تا دانشجومعلمان توسط مدیران کل تشویقی دریافت کنند و آن تشویقی نیز برای رتبه‌بندی دانشجو‌معلمانی که در جبران کمبود معلم مشارکت کردند، امتیاز دارد.»

b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: