آشنایی با پیش‌دبستان و دبستان علوی

رده: مقاله
زمان:
آشنایی با پیش‌دبستان و دبستان علوی

ویژگی‌های پیش‌دبستان و دبستان علوی

مؤسسه‌ی فرهنگی آموزشی علوی با تکیه بر سال‌ها تجربه در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات مؤثر آموزشی در دوره‌ی متوسطه و با هدف پرورش انسان‌های مدیر، متفکر و توانا برای ایفای نقش مؤثر و خلاق در دنیای پیچیده و متحول امروز، از سال 1390 نسبت به تأسیس پیش‌دبستان و دبستان‌های علوی در تهران و مراکز استان‌های مهم کشور اقدام نموده است. ایجاد سازمانی منسجم و کارآمد تحت نظر مدیرانی مجرب و کارآزموده باعث شده است که 10 دبستان در تهران و شهرستان‌های بزرگ و همچنین 20 دبستان زیر نظر مؤسسه‌ی علوی به صورت زنجیره‌ای با یکدیگر هماهنگ گشته‌اند. این مدارس با توجه به برنامه‌ریزی، تولید محتوا و پشتیبانی خدمات آموزشی و فراآموزشی منحصر به فرد خود از سایر مراکز آموزشی متمایز شده است.

علوی مدرسه‌ای با رویکرد بین‌المللی

دبستان‌های علوی مدارسی هستند که در جهت بهره‌مندی از سیستم‌های آموزشی دنیا به صورت هماهنگ و یکپارچه و مجهز به تجهیزات به روز دنیا اقدام به هدایت تحصیلی دانش‌آموزان می‌نمایند. از جمله اقدامات سودمند مؤسسه‌ی علوی در جهت بهبود کیفیت تحصیلی بازدید و عقد قرارداد با مدارس کشورهای فنلاند و سوئیس می‌باشد و در واقع برنامه‌ریزی نوین دبستان‌های علوی الگویی برداشته‌شده از مدارس بین‌المللی دو کشور نام برده می‌باشد.

ویژگی‌های شاخص پیش‌دبستان و دبستان علوی

ویژگی‌های شاخص پیش‌دبستان و دبستان علوی

1- اجرای تقویم سالانه‌ی آموزشی، اجرایی، فرهنگی و مشاوره‌ای استاندارد 2- به کارگیری محتوای آموزشی یکسان در سراسر کشور 3- اجرای آزمون‌های عملکردی، تشریحی، تستی و تیزهوشان همراه با کارنامه و گزارشات تحلیلی و توصیفی 4- اجرای خدمات مشاوره‌ی خانواده، ارزیابی، پایش بهداشت و سلامت اولیا و دانش‌آموزان 5- بهره‌مندی از مدرسان مجرب، حرفه‌ای و به نام 6- دارای محیطی شاد و با نشاط و برنامه‌ریزی اردوهای تفریحی متعدد 7- مدارسی هوشمند با بهره‌گیری از پورتال و کلاس‌های هوشمند و مجهز به تجهیزات روز دنیا 8- دارای کتاب‌های کمک آموزشی طراحی شده بر اساس سیستم آموزشی دبستان‌های علوی 9- مدارس دو زبانه با الگوبرداری و بومی‌سازی برترین مراکز آموزشی دوزبانه جهان 10- اجرای طرح هوشمند حضور و غیاب دانش‌آموزن و ارسال پیامک اطلاع رسانی از ورود خروج دانش آموز برای اولیای محترم

b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: