24 آبان، کلاس درس ابتدایی‌ها در شاد برگزار می‌شود‌؛

رده: خبر
زمان:

24 آبان، کلاس درس ابتدایی‌ها در شاد برگزار می‌شود‌؛

24 آبان، کلاس درس ابتدایی‌ها در شاد برگزار می‌شود‌؛

کلاس درس مدارس ابتدایی تهران، روز چهارشنبه در شاد برگزار می‌شود‌. به نقل از پانا، با توجه به تشدید آلودگی هوای پایتخت و براساس مصوبه کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای تهران، کلاس‌های آموزشی پیش‌دبستانی و مقطع ابتدایی آموزش و پرورش در کلیه مناطق شهر تهران در روز چهارشنبه 24 آبان غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است. همچنین بر‌اساس این مصوبه فعالیت‌های ورزشی در فضای باز برای سایر مقاطع ممنوع است.

دانش‌آموزان ایرانی با کسب 14 مدال در رویداد جهانی اندونزی افتخار آفریدند؛

دانش‌آموزان ایرانی با کسب 14 مدال در رویداد جهانی اندونزی افتخار آفریدند؛

به نقل از پانا، دبیر علمی جشنواره دانش‌آموزی ابن سینا با اشاره به دستیابی ایران به 14 مدال رنگارنگ از مسابقات علوم و اختراعات جهانی ISIF2023 که به میزبانی کشور اندونزی برگزار شد، گفت دانش‌آموزان ایرانی در این مسابقات موفق به کسب یک مدال طلا، 3 مدال نقره و 10 مدال برنز شدند. به گزارش دبیرخانه دائمی جشنواره دانش‌آموزی ابن سینا، مهدی رشیدی جهان، دبیر علمی جشنواره دانش‌آموزی ابن سینا درباره مسابقات علوم و اختراعات جهانی ISIF2023 که به میزبانی کشور اندونزی در تاریخ 7 تا 11 نوامبر (16 تا 20 آبان‌) برگزار شد، اظهار داشت: در این دوره از مسابقات که حضور 860 تیم از 21 کشور را همراه داشت، تیم ایران در مجموع صاحب 14 مدال رنگارنگ شد. وی بیان داشت: دانش‌آموزان ایرانی در دو بخش حضوری و غیر حضوری از برگزیدگان جشنواره دانش‌آموزی ابن سینا به مسابقات علوم و اختراعات جهانی ISIF2023 اندونزی اعزام شدند که دانش‌آموزان ایرانی یک مدال طلا، 3 مدال نقره و 10 مدال برنز کسب کردند.

پنجاه هزار کلاس چندپایه در کشور وجود دارد؛

پنجاه هزار کلاس چندپایه در کشور وجود دارد؛

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه 50 هزار کلاس چندپایه در کشور وجود دارد گفت حدود 700 هزار دانش‌آموز در این کلاس‌ها مشغول به تحصیل هستند و بسته تلفیقی ویژه چندپایه، طرح آموزش معلم و شیوه‌نامه اجرایی آن برای آئین‌نامه چندپایه آماده و تکمیل شده است. به گزارش روابط عمومی معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، معصومه نجفی پازکی با بیان اینکه دومین هفته از مانور آموزشی معلمان ابتدایی با عنوان طرح شهید همت به پایان رسید، اظهار کرد: بزرگی این مانور با شبکه‌سازی و آموزش 140 هزار معلم اتفاق بی‌نظیری است که در سطح کشور درحال رقم خوردن است. وی با اشاره به وجود 50 هزار کلاس چندپایه بیان کرد: حدود 700 هزار دانش‌آموز در این کلاس‌ها مشغول به تحصیل هستند و بسته تلفیقی ویژه چندپایه، طرح آموزش معلم و شیوه‌نامه اجرایی آن برای آئین‌نامه چندپایه آماده و تکمیل شده و قرار است در شورای معاونان وزارتخانه ارائه شود تا مسیر اجرای آن هموار شود.

اولین دوره مسابقات ملی فراگیر پزشکی برگزار می‌شود؛

اولین دوره مسابقات ملی فراگیر پزشکی برگزار می‌شود؛

به نقل از پانا، اولین دوره مسابقات ملی فراگیر پزشکی با همکاری سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، اداره کل آموزش و پرورش و دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان برگزار می‌شود. مخاطب این کارسوق، تمامی دانش‌آموزان متوسطه دوره اول و دوم سراسر کشور هستند. این مسابقات در 2 مرحله غیرحضوری و حضوری مطابق تقویم اجرایی مندرج در بند «ط» در 2 سطح متفاوت ویژه دانش‌آموزان متوسطه اول و متوسطه دوم برگزار می‌شود. این مسابقات در 4 مرحله برگزار خواهد شد. مرحله اول و دوم به‌صورت انفرادی و مرحله سوم و چهارم برای دانش‌آموزان منتخب به‌صورت گروهی و در قالب گروه‌های 3 نفره برگزار خواهد شد. فرآیند انتخاب هم‌گروهی برای دانش‌آموزان منتخب در مراحل سوم و چهارم متعاقبا در سایت رسمی مسابقه و پورتال دانش‌آموزان برگزیده اعلام خواهد شد. سایت و نحوه ثبت‌نام شرکت‌کنندگان اولین دوره از مسابقات در سایت رسمی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان به آدرس مسابقات ملی فراگیر پزشکی انجام می‌پذیرد.

b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: