آخرین جزئیات از تصحیح برگه‌های امتحانات نهایی

رده: خبر
زمان:

آخرین جزئیات از تصحیح برگه‌های امتحانات نهایی

آخرین جزئیات از تصحیح برگه‌های امتحانات نهایی

محسن زارعی درباره روند تصحیح برگه‌های امتحانات نهایی دانش‌آموزان توضیحاتی داد. وی گفت: همزمان با برگزاری امتحانات، تصحیح الکترونیک برگه‌های امتحانات در پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم آغاز شده است و ادامه دارد. وی افزود: دبیران مرتبط با هر آزمون حدود 45 درصد در پایه دهم، 40 درصد در پایه یازدهم و 70 درصد در پایه دوازدهم از برگه‌های بارگذاری شده در سامانه را حداقل دوبار تصحیح کرده‌اند و براساس برنامه، فعالیت حوزه‌ها تا پایان فرایند ادامه خواهد داشت و مصححان سراسر کشور از 5.30 بامداد تا ساعت 24 تصحیح پاسخ برگه‌ها را انجام می‌دهند.

اعلام نتایج مرحله دوم المپیادهای علمی دانش‌آموزی

اعلام نتایج مرحله دوم المپیادهای علمی دانش‌آموزی

باشگاه دانش‌پژوهان جوان اسامی پذیرفته‌شدگان مرحله دوم المپیادهای علمی کشوری سال تحصیلی 1402-1403 را در 14 رشته مختلف اعلام کرد. از ابتدای هفته آینده مشاهده کارنامه و ثبت اعتراضات از طریق وبسایت رسمی باشگاه دانش‌پژوهان جوان امکان‌پذیر خواهد بود. اطلاعیه مربوط به ثبت‌نام هر رشته به‌زودی از سوی باشگاه دانش‌پژوهان جوان صادر خواهد شد. به گفته سید‌رضا حسینی، رئیس باشگاه دانش‌پژوهان جوان، زمان شروع دوره تابستانه ویژه پذیرفته‌شدگان مرحله دوم المپیادهای علمی از 16 تیرماه در محل دانشگاه شهیدرجایی خواهد بود.

آغاز ثبت نام جایزه البرز دانش‌آموزی از اول مرداد

آغاز ثبت نام جایزه البرز دانش‌آموزی از اول مرداد

حیدر ارشدی مدیر عامل بنیاد فرهنگی البرز و دبیرکل جایزه البرز گفت: به مناسبت شصت‌و‌دومین سال تأسیس بنیاد فرهنگی البرز، آئین «جایزه البرز 1403 در بخش دانش‌آموزی» با هدف تقدیر از 62 نفر از دانش‌آموزان برتر سراسر کشور، طی مراسمی در آبان‌ماه سال جاری برگزار می شود. مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز درباره افرادی که امکان ثبت‌نام در این فراخوان را دارند گفت: در این دوره، دانش‌آموزانی که در سال تحصیلی 1402 - 1403 در پایه نهم مقطع متوسطه اول و پایه دوازدهم مقطع متوسطه دوم در شاخه نظری شامل رشته‌های ریاضی فیزیک، تجربی، علوم انسانی و معارف اسلامی و شاخه فنی و حرفه‌ای و کاردانش از سراسر کشور تحصیل می‌کنند، می‌توانند شخصاً با مراجعه به سایت جایزه البرز (بخش دانش‌آموزی)، نسبت به عضویت و ثبت‌نام در سامانه و متعاقب آن مطالعه شیوه‌نامه جایزه البرز 1403 در هر یک از پایه‌ها و شاخه‌ها مبادرت ورزند و در صورت واجد شرایط بودن، در سامانه جایزه البرز مدارک خود را بارگذاری کنند.

b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: