جذب 28 هزار آموزگار در دوره ابتدایی

رده: خبر
زمان:

جذب 28 هزار نفر در کادر آموزشی دوره ابتدایی

جذب 28 هزار نفر در کادر آموزشی دوره ابتدایی

مدیرکل آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش محمد محمدی با بیان اینکه در آزمون آموزگاری امسال در نهایت حدود 28 هزار نفر به کادر آموزشی دوره ابتدایی اضافه خواهند شد گفت: قبول‌شدگان نهایی باید در اسرع وقت جهت سازماندهی و تعیین مدرسه و پایه تدریس خود به اداره آموزش و پرورش سهمیه خدمتی خود مراجعه کنند. مدیرکل آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه دوره آموزشی مورد نیاز این افراد توسط دانشگاه فرهنگیان طراحی شده است، ادامه داد: از واجدین شرایط تقاضا می‌شود در سامانه دانشگاه فرهنگیان ثبت‌نام کنند. محمدی با بیان اینکه دوره آموزشی حضوری بوده و به‌زودی آغاز می‌شود، عنوان کرد: معاونت آموزش ابتدایی نیز یک دوره کوتاه‌مدت کاملا تخصصی برای این گروه طراحی کرده است که در شهریور ماه اجرا خواهد شد، جزئیات این برنامه توسط معاونت آموزش ابتدایی استان‌ها به موقع اطلاع رسانی می‌شود. وی درباره اعتراضات این آزمون نیز اظهار کرد: اداره کل ارزیابی عملکرد پیگیری این کار را برعهده دارد.

جزئیاتی از بررسی اعتراضات به نتایج آزمون استخدام آموزگار

حمید طریفی حسینی؛ معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: داوطلبان معترض باید تا 4 مرداد اعتراض خود را در سامانه ثبت کنند، نتایج ارزیابی تکمیلی در سامانه ثبت شده است؛ همچنین افراد اسناد و مدارک خود را در زمان مقرر بارگذاری کرده‌اند و اکنون این موارد مجدد بررسی خواهد شد. طریفی حسینی درباره تکمیل ظرفیت آزمون استخدام آموزگار گفت: برای تکمیل ظرفیت باید از سازمان اداری و استخدامی مجوز بگیریم البته اکثر ردیف‌های استخدامی تعیین تکلیف شده و تعداد محدودی باقی مانده است. همچنین وی افزود: هر داوطلب در کانون‌های ارزیابی توسط 8 نفر ارزیابی و بررسی شد و در این مرحله اعلام کردیم اگر فردی به روند ارزیابی اعتراض دارد ثبت کند.

4 مرداد؛ آخرین مهلت ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه دهم

4 مرداد؛ آخرین مهلت ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه دهم

‌فرآیند ثبت نام دانش آموزان پایه دهم رشته‌ها و شاخه‌های مختلف تحصیلی دوره دوم متوسطه، پس از صدور نمون‌برگ هدایت تحصیلی پایه نهم، برای افراد دارای اولویت (الف) از 18 تیر آغاز شده و تا 4 مرداد‌ماه انجام خواهد شد. از تاریخ 6 مرداد دانش آموزان با اولویت (ب) می‌توانند برای ثبت نام در رشته مورد تقاضا به مدارس مراجعه کنند. ثبت نام پذیرفته‌شدگان پایه دهم دبیرستان‌ها و هنرستان‌های نمونه دولتی در دهه اول مرداد انجام می‌شود. در صورت وجود ظرفیت خالی در پایه دهم مدارس نمونه دولتی، ثبت نام از دانش‌آموزان ذخیره در دهه دوم مرداد انجام خواهد شد.

شرط اصلی برای استخدامی‌های آموزش‌و‌پرورش گذراندن دوره یکساله مهارت‌آموزی است؛

شرط اصلی برای استخدامی‌های آموزش‌و‌پرورش گذراندن دوره یکساله مهارت‌آموزی است؛

دوره بدو خدمت مهارت‌آموزی آموزگاران استثنایی و مربیان امور آموزش معلولین قطب پنج کشور با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در سنندج آغاز شد. حجت‌الله الماسی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در مراسم افتتاحیه این دوره اظهار کرد: روحیه ایثار و از خودگذشتگی برگرفته از مکتب سیدالشهدا در جامعه جاری و در حال جوشش است‌. وی افزود: جامعه‌پذیری و اجتماعی‌شدن دانش‌آموزان با نیازهای ویژه از همان دوره پیش‌دبستانی باید مورد توجه قرار گیرد. بخش اصلی خوداجتماعی دانش‌آموزان در دوره پیش‌دبستانی شکل می‌گیرد و دریافت آموزشی‌های دوره پیش‌دبستانی مهم‌ترین عامل پیشرفت دانش‌آموزان است. وی با بیان اینکه بر‌اساس ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان شرط اصلی برای مستخدمین آموزش و پرورش، گذراندن دوره یکساله مهارت‌آموزی است، افزود: بخش مهمی از هزینه‌های این دوره توسط سازمان آموزش و پرورش استثنایی پرداخت می‌شود.

b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: