فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: Starters 12

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، سیده مریم
فعالیت: صدای thو ou مرور شد.
تکلیف: دختران مهربانم از صفحه 86 و 87 ALV notebook دیکته گرفته شود. املا با ذکر امضا و تاریخ والدین تصحیح شود بدون ذکره نمره فقط از غلط املایی یک خط تمرین شود. در ضمن لطفا لطفا کتاب های ALV notebook سیمی شوند.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، سیده مریم
فعالیت: صدای /ou/ و جملات آن و تریکی ورد repeat تدریس شد.
تکلیف: دختران نازنینم لطفا از صفحه 37 کتاب فانکیس 3 سه مرتبه روخوانی شود. و همچنین جملات صفحه 87 ALV notebook نوشته شوند. در ضمن لطفا لطفا کتاب های ALV notebook سیمی شوند. دختر های عزیزم لطفا لطفا تکالیف ALV notebook رو زود تر از زمانش انجام نندهیییییید. دختر های عزیزم دقت کنید تکالیف از سمت چپ دفترتان و به ترتیب صفحات را انجام دهید و صفحه ایی را جا نگذارید!
فعالیت: دانش آموزان عزیز از شما عزیزان دعوت می شود تا در چالش روان خوانی دپارتمان زبان انگلیسی شرکت کرده و از امتیاز ویژه برخوردار شوید. لطفا یک ویدیو کوتاه زیر یک دقیقه حین روان خوانی کتاب ALV notebook تهیه و به آی دی تلگرام خانم یوسفی ارسال نمایید. با سپاس دپارتمان زبان انگلیسی دبستان دخترانه غرب علوی

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، سیده مریم
فعالیت: املا کلاسی گرفته شد.
تکلیف: دختران نازنینم لطفا از صفحه 37 کتاب فانکیس 3 سه مرتبه روخوانی شود. و همچنین از صفحه 86 ALV notebook املا گرفته شود( repeat تدریس نشده) املا با ذکر امضا و تاریخ والدین تصحیح شود بدون ذکره نمره فقط از غلط املایی یک خط تمرین شود. در ضمن لطفا لطفا کتاب های ALV notebook سیمی شوند.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، سیده مریم
فعالیت: امروز در کلاس فانیکی صدای (ou) و کلمات آن تدریس شد.
تکلیف: دختران نازنینم فردا دوشنبه 7 آبان املا کلاسی از صفحات 80-81-82-83-84-85. گرفته میشود. لطفا از این صفحات حتما در خانه املا گرفته شود واملا با ذکر امضا و تاریخ والدین باشد. همچین صفحه 86 که مربود به صدای ou هست انجام شود. در ضمن کتاب های ALV notebook سیمی شوند.

زبان انگلیسی

مدرس: موسوی، سیده مریم
فعالیت: صداهای noisy (th) و (qu) و همچنین Tricky word (write) مرور شد
تکلیف: دختران نازنینم، لطفا هممممگی از صفحات 82-83-84-85 دیکته نوشته شود. و همچنین در نظر داشته باشید دوشنبه (7 آبان) دیکته کلاسی خواهیم داشت.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: