فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: ارکیده 2

ریاضی سوم

مدرس: باقری، راضیه
فعالیت: بخشی از تمرینات کتاب علوی انجام شد .
تکلیف: صفحه 167 و 168 کتاب علوی انجام شود..

علوم سوم

مدرس: باقری، راضیه
فعالیت: مرور و ادامه درس هر کدام جای خود 1،2 انجام شد.

نگارش سوم

مدرس: باقری، راضیه
تکلیف: صفحات 90، 91 و 92 در کتاب نگارش حل شود.

قرآن سوم

مدرس: باقری، راضیه
فعالیت: آفلاین قران فیلم آموزش نماز ارسال شد با دقت نگاه کنید.

رایانه

مدرس: آزادبخش، روجا
فعالیت: تمرین پروژه من کیستم (صفحه 55 کتاب)
تکلیف: پروژه را انجام داده و ارسال کنید.

ریاضی سوم

مدرس: باقری، راضیه
فعالیت: تمرینات مرور فصل کتاب آموزش و پرورش انجام شد.
تکلیف: صفحه 163 و 166 کتاب علوی انجام شود.

علوم سوم

مدرس: باقری، راضیه
فعالیت: افلاین علوم فیلمی در مورد پرندگان ارسال شد با دقت ببینید.

فارسی سوم

مدرس: باقری، راضیه
فعالیت: واژه آموزی و بیاموز و بگو درس پانزدهم داده شد.
تکلیف: کتاب نگارش صفحه 88 ،89 حل شود.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: باقری، راضیه
فعالیت: درس 21 داده شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: جباری مقدم، مریم
فعالیت: symmetry + pages 14-15
تکلیف: از صفحاتی که باهم سرکلاس حل کردیم ( کل فصل 1 - از صفحه 7 تا 15) عکس گرفته و در پرتال بارگذاری کنید.

ریاضی سوم

مدرس: باقری، راضیه
فعالیت: حل تمرین های صفحه 109 و 110 کتاب آموزش و پرورش انجام شد.
تکلیف: صفحه 111، 112 و 113 کتاب آموزش و پرورش انجام شود

فارسی سوم

مدرس: باقری، راضیه
فعالیت: درس پانزدهم تدریس شد و معنی و مفهوم آن گفته شد. آفلاین فارسی : روان خوانی شعر دریا همراه با معنی ارسال شد.

مهارت زندگی

مدرس: شیخ علیزاده، نفیسه
فعالیت: تفکر نقاد(بحث و گفتگو پیرامون حضوری شدن مدارس و احساسات دانش آموزان )

ریاضی سوم

مدرس: باقری، راضیه
فعالیت: بخشی از تمرینات کتاب علوی انجام شد.
تکلیف: صفحه ی 109 و 110 کتاب آموزش و پرورش انجام شود.

علوم سوم

مدرس: باقری، راضیه
فعالیت: به دلیل قطع اینترنت کلاس تشکیل نشد.

فارسی سوم

مدرس: باقری، راضیه
فعالیت: تمرینات کتاب کار علوی مربوط به درس چهاردهم انجام شد.

قرآن سوم

مدرس: باقری، راضیه
فعالیت: تدریس انس 14 انجام شد.

ریاضی سوم

مدرس: باقری، راضیه
فعالیت: حل بخشی از تمرین های کتاب اموزش و پرورش انجام شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: