1401/08/03
ریاضی سوم
مدرس:
درغ، ژاله
فعالیت:
فصل اول کتاب کار ریاضی چک و حل شد.
بخشی از تمرینات دیروز دفتر ریاضی چک و رفع اشکال شد.
فارسی سوم
مدرس:
درغ، ژاله
فعالیت:
روخوانی درس سوم تدریس شد.
کلمات مهم معنایی مشخص شد.
درست و نادرست و درک مطلب انجام شد.
تکلیف:
رونویسی صفحات 30 و 31 کتاب فارسی انجام شود.
معنی کلمات مشخص شده از انتهای کتاب فارسی پیدا شده و نوشته و خوانده شود.
مطالعات اجتماعی سوم
مدرس:
درغ، ژاله
فعالیت:
درس چهارم به طور کامل تدریس شد.
رایانه
مدرس:
آزادبخش، روجا
فعالیت:
آموزش انتخاب قالب تقسیم بندی اسلاید و انتخاب الگوی آماده
1401/08/02
ریاضی سوم
مدرس:
درغ، ژاله
فعالیت:
قسمتی از کتاب کار رفع اشکال شد.
تکلیف:
5 تمرین نوشته شده در دفتر انجام شود.
علوم سوم
مدرس:
درغ، ژاله
فعالیت:
قسمتی از درس دوم کتاب علوم در کلاس خوانده و انجام شد.
فارسی سوم
مدرس:
درغ، ژاله
فعالیت:
کتاب کار فارسی درس دوم کامل شد.
جعبه کلمات درس اول و دوم پرسش شد.
تکلیف:
جعبه کلمات صفحه 8 و 15 کتاب کار فارسی خوانده شود.
نگارش سوم
مدرس:
درغ، ژاله
فعالیت:
صفحات 13 تا 16 کتاب نگارش داخل کلاس انجام شد.
مطالعات اجتماعی سوم
مدرس:
درغ، ژاله
تکلیف:
صفحه 9 کتاب اجتماعی انجام شود.
درس های اول تا سوم خوانده شود.
هدیههای آسمان سوم
مدرس:
درغ، ژاله
فعالیت:
درس سوم تدریس و قسمتی از تمرینات حل شد.
تکلیف:
صفحه 25 کتاب هدیه انجام شود.
1401/08/01
ریاضی سوم
مدرس:
درغ، ژاله
فعالیت:
کتاب کار ریاضی فصل اول در کلاس چک و حل شد.
علوم سوم
مدرس:
درغ، ژاله
تکلیف:
درس دوم علوم خوانده شود.
فارسی سوم
مدرس:
درغ، ژاله
فعالیت:
کتاب کار فارسی درس دوم در کلاس چک و حل شد.
تکلیف:
جعبه ی کلمات درس اول و دوم (صفحات 8 و 15 کتاب کار فارسی) به منظور پرسش کلاسی خوانده و حفظ شود.
نگارش سوم
مدرس:
درغ، ژاله
تکلیف:
نگارش درس دوم به صورت کامل انجام شود.
هدیههای آسمان سوم
مدرس:
درغ، ژاله
تکلیف:
"با خانواده " صفحه 13و 19 کتاب درسی انجام شود.
درس اول و دوم هدیه های آسمانی خوانده شود.
هنر سوم
مدرس:
پور سیاح، مریم
فعالیت:
با سلام.
در کلاس نقاشی شکل کارتونی روی سنگ یا مقوا با رنگ گواش آموزش داده شد.
سواد مالی
مدرس:
نادری، نرگس
فعالیت:
-معلم در بدو ورود به کلاس یک دفتر خاطرات را نشان دانش آموزان می دهد. - علت خاص بودن این دفتر ( هدیه مشارکتی فرزندان) برای دانش آموزان بیان می گردد.
-در ابتدا کلیپ آموزشی برای دانش آموزان پخش می شود. -نظر دانش آموزان در رابطه با فیلم و محتوای آن پرسیده می شود. -خرید مشارکتی برای دانش آموزان توضیح داده می شود، و سوال می گردد که کدام قسمت از فیلم یک استفاده مشارکتی را نشان می داد؟ -کار درست از نظر آنها پرسیده می شود. -کدامیک از دانش آموزان اقدامی مانند فیلم انجام داده اند.
- خواندن از روی درس توسط دانش آموزان
-فعالیت کلاسی با پرسش و پاسخ از سمت دانش آموزان حل می گردد. -یک خرید فرضی گروهی برای دانش آموزان به کمک کاغذ های چاپی تعدادی از کالاها و با دادن پول به این گروه ها از آن ها خواسته می شود بهترین خرید مشارکتی خود را با توجه به پول خود انجام دهند. ( تنها توسط یک گروه از دانش آموزان انجام شد.)