فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: ارکیده 2

ریاضی سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: کتاب کار ریاضی تا سوال 5 صفحه 55 چک و حل شد.

فارسی سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: درس ششم تدریس شد. روان خوانی درس ششم توسط دانش آموزان انجام شد. انشای دوم توسط همه ی دانش آموزان خوانده شد.
تکلیف: درس ششم کتاب کار فارسی (صفحات 45 تا 52) انجام شود. انشای شماره سه ( با موضوع : اگر بتوانی در عمرت فقط به یک کشور سفر کنی، کدام کشور است و چرا؟) کامل شود. کلمات هم معنی درس 6 مطالعه شود.

قرآن سوم

مدرس: محمدنبی، فهیمه
فعالیت: تدریس حرکات جدید

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
فعالیت: امروز صفحه ی 22 با هدف آشنایی با The numbers -Rounding up, Rounding down پارت 2، تدریس شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: علی پور، فائزه
فعالیت: با سلام امروز اتیکت مکان های عمومی (سینما) آموزش داده شد .

ریاضی سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: کتاب ریاضس تا انتهای فصل دوم تکمیل شد. کتاب کار ریاضی تا صفحه 52 چک و حل شد.
تکلیف: کتاب کار ریاضی تا صفحه 56 تکمیل شود.

فارسی سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: روانخوانی، کلمات مهم املایی و معنایی درس 6 ( فداکاران + شعر مثل باران) انجام شد.
تکلیف: انشایی با نوضوع زیر نوشته شود. ( دوست دارید از چه چیزی 1000 تا داشته باشید؟ داشتن هزارتا از آن سیله، چه خوبی و چه بدی هایی دارد؟)

املا سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: املا از درس 5 و هم معنی های درس های 1 تا 5 گفته شد.

سواد مالی

مدرس: صفایی، الهام
فعالیت: درس خدمات بانک ها داده شد تمرین حل شد کارتون دیدیم مسابقه ی درس سواد مالی صراره برگزار بشه لطفا وارد لینک بشید و شرایط را با دقت مطالعه کنید محور محتوای آموزشی - اکوراویژ | آکادمی سواد مالی | آموزش سواد مالی https://ecoravizh.com/%d9%85%d8%ad%d9%88%d8%b1-%d9%85%d8%ad%d8%aa%d9%88%d8%a7%db%8c-%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4%db%8c/

رایانه

مدرس: فلاحی، یاسمن
فعالیت: نحوه رسم اشکال هندسی و تغییرات آن،تغییر رنگ داخل شکل،تغییر رنگ خط دورتادور شکل تغییر حالت خط دورتادورشکل ، تغییر جلوه های نمایشی شکل، مدل های رنگی آماده شکل ها،افکت آینه افکت سایه افکت ایجاد هاله ی رنگ آشنایی با سربرگ slide show و ابزار های نمایش اسلاید ها(تک اسلاید ، نمایش اسلاید ها از ابتدا) مرور مجدد وارد کردن دیتا در نمودار

بازی استراتژیک

مدرس: شهرستانکی، نسیم
فعالیت: باعرض سلام خدمت عزیزان گزارش کلاس ریتم و گیم1402/8/29خدمت حضورتان گردد. *وارم آپ *بازی ریتمیک با چوبک *جهت ها *دهلیزی *حرکات دوسویه *سرعت عمل *کارگروهی

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
فعالیت: امروز صفحه ی 19 از کتاب با هدف آشنایی با Parts of the plant تدریس شد.

هنر سوم

مدرس: جدیمند، لیلا
فعالیت: نقاشی از یک شخصیت کارتونی برای آماده سازی نقاشی روی فیبر

ورزش سوم

مدرس: امینی، سارا
فعالیت: گرم کردن - اجرای حرکات کششی و جنبشی توسط تک تک دانش آموزان توضیح و انجام بازی وسطی

زیبانویسی

مدرس: جدیمند، لیلا
فعالیت: صفحه 18 و 19 کتاب خطاط شو نوشته شد

ریاضی سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: مبحث تقریب تدریس شد. صفحات 37 و 38 انجام شد.
تکلیف: صفحات 39تا 42کتاب ریاضی انجام شود.

علوم سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: درس 4 از روی کتاب درسیبه طور کامل تدریس شد.( بجز آزمایش ها) درس 3 و 4 علوم از تعدادی از دانش آموزان پرسش شد.

فارسی سوم

مدرس: درغ، ژاله
تکلیف: کلمات هم معنی درس های یک تا پنج از انتهای کتاب فارسی مطالعه شود.

نگارش سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: نگارش درس پنجم کامل شد.

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما ضمن مرور درس آچمزی و چیدن چند وضعیت در این مورد ،در مورد قانون قلعه رفتن آموزش داشتیم. قلعه حرکتی است که فقط و فقط بین شاه ورخ انجام می شود. ما دو نوع قلعه داریم ،1_ قلعه کوچک 2_ قلعه بزرگ. وقتی بین شاه و رخ دو خانه فاصله باشد آنجا قلعه کوچک نامیده می شود و وقتی بین شاه و رخ سه خانه فاصله باشد آنجا قلعه بزرگ نامیده می شود ،طرز قلعه رفتن اول باید شاه را برداشته دو خانه سمت رخ ببریم سپس رخ را از روی آن رد کرده و کنارش قرار دهیم .من بطور کامل طرز قلعه رفتن را با بچه ها کار کردم. هدف از قلعه رفتن آنست که شاه بره جای امن رخ بیاد تو بازی .ما در جلسات آینده بیشتر روی این موضوع کار خواهیم کرد.

ریاضی سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: تمرینات نوشته شده داخل دفتر حل و چک شد.

علوم سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: صفحات 34 تا 38 کتاب درسی علوم تدریس شد.
تکلیف: درس های 3 و 4 علوم از روی کتاب کار و کتاب درسی به منظور پرسش کلاسی روز شنبه مطالعه شود.

نگارش سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: قسمتی از نگارش درس 5 حل شد.
تکلیف: نگارش درس 5 کامل شود.

رایانه

مدرس: فلاحی، یاسمن
فعالیت: مرور مطالب جلسات گذشته
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: