فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: ارکیده 2

ریاضی سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: مبحث تساوی کسر تدریس شد. صفحه 52 حل شد.
تکلیف: صفحات 53 و 54 کتاب ریاضی انجام شود.

علوم سوم

مدرس: درغ، ژاله
تکلیف: درس 5 و 6 علوم از روی کتاب کار خوانده شود.

هنر سوم

مدرس: جدیمند، لیلا
فعالیت: نقاشی روی فیبر کشیده شد و رنگامیزی گردید

ورزش سوم

مدرس: امینی، سارا
فعالیت: گرم کردن هماهنگی عصب و عضله غلطاندن توپ به صورت رفت و برگشت در یک مسیر مستقیم

زیبانویسی

مدرس: جدیمند، لیلا
فعالیت: صفحه 24 و 25 کتاب خطاط شو نوشته شد

رایانه

مدرس: فلاحی، یاسمن
فعالیت: ساخت پروژه دلخواه با استفاده از مباحثی آموزش داده شده است: اضاف و کم کردن اسلاید ها، اضافه کردن شماره صفحه،استفاده از قالب های آماده برای اسلاید ها، تغییر رنگ صفحه به چندین حالت مختلف، اضافه کردن شکلک آماده یا تصویر به اسلاید ، اعمال افکت بر تصویر، حذف بکگراند تصویر، اضافه کردن تکست باکس، رسم نمودار و اعمال تغییرات دلخواه بر آن،اعمال افکت دلخواه و تغییر رنگ به صورت تک رنگ و چند رنگ برای شکل های هندسی

ریاضی سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: کتاب کار ریاضی حل شد. قسمت های مختلف دایره و کار با پرگار آموزش داده شد.
تکلیف: فردا همه ی دانش آموزان پرگار همراه داشته باشند. کتاب کار ریاضی تا صفحه 74 حل شود.

علوم سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: تمرینات درس 6 کتاب کار علوم چک شد.

فارسی سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: کتاب کار فارسی درس 7 چک‌شد. کلمات درس 6 پرسیده شد.
تکلیف: رونویسی صفحه 64 کتاب فارسی انجام شود.

نگارش سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: نگارش درس 7 به کمک دانش آموزان چک شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: غفاری، زهرا
فعالیت: امروز صفحه ی 25، با هدف آشنایی با equal parts and unequal parts ، تدریس شد.

شطرنج

مدرس: یوسفی، ژاله
فعالیت: امروز ما ضمن مرور آچمزی و قانون قلعه رفتن و بررسی مجدد شرایط قلعه رفتن ،آموزش ایده آل های سفید را داشتیم. همانطور که اطلاع دارید این یک بازیدانتزاعی است ،یعنی هرگز در بازی اتفاق نمی افتد که فقط یک حریف بازی کرده و دیگری تماشاگر باشد ،اما من خواستم که عزیزانمان بتوانند یک الگوی اولیه در بازی داشته باشند یعنی ببینند بدون در نظر گرفتن حریف آیا طرح و برنامه ای برای بازی خودشان دارند؟ اینکار مثل داشتن یک چراغ راهنما در شرایط مختلف است.ما در بازی 3 برنامه داریم 1_ گرفتن مرکز 2_ گسترش دادن مهره ها 3_ امنیت شاه من تمامی موارد بالا را بطور کامل توضیح داده و مثال زدم .در مورد ایده آل ها نیز هریک از بچه ها باید طی جلسات آینده بطور جداگانه روی تابلوی نمایش آنرا بازگو نمایند. ممنون از توجه شما. لطفا عزیزانمان در منزل بازی کرده و تمرین حل نمایند. ممنون

ریاضی سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: تمرینات صفحه 51 کتاب ریلضی انجام شد. قسمتی از تمرینات کتاب کار ریاضی تا صفحه 69 انجام شد.
تکلیف: پیک شماره 9 حل شود.

علوم سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: درس 6 از تعدادی از دانش آموزان پرسیده شد. فعالیت های کلاسی درس 6 داخل کلاس حل و چک شد.
تکلیف: تمرینات درس 6 ( صفحه 60 تا 62) کتاب کار علوم حل شود. درس 5 و 6 علوم مطالعه شود.

فارسی سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: قسمتی از تمرینات درس 7 کتاب کار فارسی چک شد.

نگارش سوم

مدرس: درغ، ژاله
تکلیف: نگارش درس 7(کار نیک) به طور کامل انجام شود.

رایانه

مدرس: فلاحی، یاسمن
فعالیت: جمع بندی مباحث رسم نمودار و رسم اشکال هندسی همچنین طراحی و دیزاین آن ها جمع بندی مباحث جلسات گذشته

ریاضی سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: صفحات 50 و قسمتی از 51 کتاب ریاضی حل شد.
تکلیف: صفحات 72 و 73 کتاب کار ریاضی (بجز سوالات 2، 3 و 8) انجام شود.

علوم سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: درس 6 علوم تکمیل شد.
تکلیف: درس 6 علوم خوانده شود.

فارسی سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: صفحات 54 و 55 کتاب کار فارسی چک شد.
تکلیف: کتاب کار فارسی درس هفتم(کار نیک) تکمیل شود.

ریاضی سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: صفحات 49 و قسمتی از 50 کتاب درسی تدریس شد.

علوم سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: قسمتی از درس 6 علوم از روی کتاب کار تدریس شد.

فارسی سوم

مدرس: درغ، ژاله
فعالیت: لطفا کسانی که می‌خواهند برای مشاعره تمرین کنند، شروع به حفظ اشعار نمایند.
تکلیف: از روی کلمات مهم املایی خط کشیده شده ی درس پری کوچولو یکبار نوشته شود. سپس ده کلمه از بین کلمات خط کشیده شده و نوشته شده انتخاب شود و با آنها جمله ساخته شود. صفحات 54 تا 57 کتاب کار فارسی انجام شود. ( در صورت آنلاین شدن کلاس های فردا، عکس تکالیف داخل پرتال ارسال شود)

بازی استراتژیک

مدرس: شهرستانکی، نسیم
فعالیت: باعرض سلام خدمت عزیزان گزارش کلاس ریتم و گیمخدمت حضورتان گردد. *وارم آپ *بادی پرکاشن *بازی باکاغذ مهارت حرکتی دستکاری درمحیط خود
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: