فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: رز 1

ریاضی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: تم 5ریاضی با مفاهیم شمارش،چوب خط،الگو تدریس و صفحات کتاب ریاضی انجام شد.
تکلیف: دختر نازنینم لطفا صفحات 36,37,38کتاب کار ریاضی علوی(نهنگی)را با دقت انجام بده و فردا به همراه داشته باش.متشکرم.

فارسی اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: یک صفحه کتاب کار فارسی علوی(گرگی)انجام و نشانه جدید تکرار و تمرین شد. با سلام و احترام خدمت شما اولیای عزیز،لطفا هر روز به دختران گلم املا گفته شود به طوری که شما بزرگواران کلمات را شمرده و آرام میخوانید و دخترم مینویسد و حتما تاریخ و بازخورد در املا داشته باشند مثلاً تاریخ امروز در بالای املا زده شود و اگر بی غلط بود جملات آفرین و صدآفرین و ...نوشته شود.و حتما حتما هر روز تمرین روانخوانی کنند(یعنی از روی کلمات بخوانند)متشکرم. متشکرم.
تکلیف: دختر نازنینم لطفا امروز از نشانه های (آ)اول/(ا)غیر اول/(ب)غیر آخر/(ب)آخر/آب/با/بابا یک املای زیبا بنویس و حتما این کلمات را بخوان و در پایان جدول دوستی(ترکیب)را بکش و کامل کن.متشکرم.

نگارش اول

مدرس: حدادی، بیتا
فعالیت: نشانه (ب)مجدد تکرار و تمرین و یک صفحه کتاب نگارش مربوط نشانه (ب)انجام شد.
تکلیف: با سلام و احترام خدمت شما اولیای عزیز،یکشنبه و سه شنبه هفته آینده به ترتیب نشانه های (م)و(س)تدریس میشود لطفا عزیزانی که زحمت گیفت های این دو نشانه را می کشند اول وقت به کلاس تحویل دهند.متشکرم. فردا نشانه (أ)تدریس میشود لطفا عزیزانم به موقع در کلاس حاضر شوند.متشکرم

هنر اول

مدرس: فقیه، فرناز
فعالیت: تمرین تنفس با هدف: تمرکز آگاهی داشتیم، نرمش دست و گرم کردن دست داشتیم، با موضوع(آسمان پاک و تمیز) داستان در مورد ابر کوچولو و دوست های ابری تعریف شد و دانش آموزان با همین موضوع ابرهای مختلف و آسمان پاک نقاشی کشیدند.

بازی‌های پیش‌دبستانی و دبستانی

مدرس: والیزاده، یکتا
فعالیت: کلاس ورزش شنبه 3 آبان شروع تمرین بازی فوتبال در گروه های کوچک و آموزش تکنیک صحیح گرفتن توپ از حریف در حین بازی فوتبال

بازی استراتژیک

مدرس: یوسفی، آوا
فعالیت: بازی اول : دانش آموزان 2 به 2 دست های خود را گرفته و با ریتم موزیک میچرخند و با گفتن حرکت های مختلف معلم خود حرکات را انجام‌میدهند مثلا: دست راست بالا ، پای چپ بالا و ... اهداف موسیقایی (ریتمیک) 1.تقویت حس ریتم بچه‌ها باید حرکاتشان را با ضرب و ریتم موسیقی هماهنگ کنند. این باعث رشد درک درونی از «پالس» و «تایمینگ» می‌شود. 2.گوش دادن فعال آنها یاد می‌گیرند با دقت به موسیقی و دستور معلم گوش دهند تا به موقع واکنش نشان دهند. 3.هماهنگی حرکت و موسیقی ترکیب شنیدن و انجام دادن باعث تثبیت ارتباط بین حس شنوایی و حرکت می‌شود. بازی 2 : حلقه ها را به صورت دایره چیده و هر دانش آموز داخل حلقه ایستاده و شماره گذاری میشوند و عددهای فرد کد 1 و اددهای زوج کد زوج میشوند و دانش آموزان با گفتن کد 1 توسط معلم خود میچرخند به دور حلقه و کد 2 همزمان با گروه خود داخل حلقه میاند با ریتم 1 2 3 4 و 5 6 7 هم دست های خود را بالا برده و با چوبک ضرب میزنند و با ریتم بعدی موزیک همه داخل حلقه خود با ریتم 1 2 ، 123 با عقب جلو کردن پای خود و ضرب چوبک بازی را ادامه میدهند. اهداف حرکتی و بدنی 1.هماهنگی بین حرکات بدن و ریتم استفاده از دست، پا، چرخش و چوبک هم‌زمان هماهنگی چندبخشی بدن را تقویت می‌کند. 2.تقویت تعادل و کنترل حرکات داخل و بیرون رفتن از حلقه، چرخش و ضرب نیاز به کنترل بدن دارد. 3.توسعه مهارت‌های حرکتی ظریف و درشت چوبک‌زدن (حرکت ظریف) و چرخیدن و جهش (حرکت درشت) در کنار هم به رشد جامع حرکتی کمک می‌کند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: علیزاده، نیلوفر
فعالیت: امروز به حیاط مدرسه رفتیم و مبحث اندازه گیری طول اجسام را داشتیم
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: