فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: لاله 2

فارسی دوم

مدرس: رحمانی پور، الهه
فعالیت: کتابکار فارسی علوی درس دهم انجام شد.
تکلیف: درس آزاد (درس 11 ) فارسی نوشته شود. *موضوع :تحقیق درمورد یکی از شهر های ایران* لطفا برای درس آزاد قسمت های زیر هم با توجه به تحقیق خود کامل کنید. گوش کن و بگو درست و نادرست *برای فردا یک نقاشی زیبا درمورد آب و صرفه جویی در آن بکشید*

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: خلیل پور، ملیکا
فعالیت: تاریخ:1400/10/26 پایه: دوم دبیر: خانم خلیل پور درس: vita fruit
تکلیف: دانش آموزان عزیز لطفا ویدئو کلیپ های خود را درباره vita fruit تا روز دوشنبه 1400/10/27 ارسال نمایید. بدین منظور میتوانید از جملات پاورپینت ارسال شده به گروه واتساپ استفاده نمایید.

ریاضی دوم

مدرس: رحمانی پور، الهه
فعالیت: تدریس صفحه 81و82 کتاب ریاضی انجام شد.

علوم دوم

مدرس: رحمانی پور، الهه
فعالیت: تدریس درس نهم، بخش اول انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: رحمانی پور، الهه
فعالیت: بخوان و بیندیش + درک مطلب بیدپا انجام شد.

قرآن دوم

مدرس: رحمانی پور، الهه
تکلیف: صفحات 73 74 و 75 خوانده شود.

ریاضی دوم

مدرس: رحمانی پور، الهه
فعالیت: تدریس صفحه 80 کتاب ریاضی انجام شد.
تکلیف: کاربرگ ارسالی انجام شود.

فارسی دوم

مدرس: رحمانی پور، الهه
فعالیت: نگارش صفحه ی 67،68،69 انجام شد.
تکلیف: صفحه 67،68و69 کتاب نگارش تکمیل شود. فایل صوتی املا را با دقت گوش داده و بنویسید.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: خلیل پور، ملیکا
فعالیت: تاریخ:1400/10/21 پایه: دوم دبیر: خانم خلیل پور درس:مرور تمامی مباحث ریاضی

ریاضی دوم

مدرس: رحمانی پور، الهه
فعالیت: تدریس صفحه 77و78 انجام شد.
تکلیف: صفحه 79کتاب ریاضی انجام شود.

علوم دوم

مدرس: رحمانی پور، الهه
فعالیت: حل کار در کلاس و تمرین کتابکار علوی انجام شد.

فارسی دوم

مدرس: رحمانی پور، الهه
فعالیت: نگارش صفحه 65و66 انجام شد.
تکلیف: صفحه 65و66کتاب نگارش تکمیل شود.

مهارت زندگی

مدرس: شیخ علیزاده، نفیسه
فعالیت: کار گروهی(بحث و گفتگو پیرامون هفته ملی علوم)نمایش کارتون و نمایش

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: خلیل پور، ملیکا
فعالیت: تاریخ:1400/10/20 پایه: دوم دبیر: خانم خلیل پور درس: page35
تکلیف: لطفا فایل ارسال شده به گروه واتساپی و صفحه 35 کتاب با دقت مطالعه و تمرین شود.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: