1401/07/11
ریاضی پنجم
مدرس:
صافی، الهام
فعالیت:
کار در کلاس ص7 کتاب درسی انجام شد
تکلیف:
......
علوم پنجم
مدرس:
صافی، الهام
فعالیت:
تدریس فصل 1 کامل شد . کتاب کار ،کاردر کلاس 1و2 و نیمی از تمرینات انجام شد .
تکلیف:
کتاب کار علوم تا ص15 کامل شود
فارسی پنجم
مدرس:
صافی، الهام
فعالیت:
تدریس صندلی صمیمیت و شعر رقص گل ،خنده ی باد انجام شد . کلمات سخت علامت زده شد . روخوانی شد . معنی بیت 1تا5 گفته شد
تکلیف:
شعر حفظ شود و از روی درس روخوانی شود .
هدیههای آسمان پنجم
مدرس:
صافی، الهام
فعالیت:
درس اول تدریس شد .
تکلیف:
درس اول با دقت مطالعه شود و توسط اولیا پرسیده شود .
سواد مالی
مدرس:
نادری، نرگس
فعالیت:
-بعد از خوش آمدگویی و تبریک سال تحصیلی جدید و آشنایی مختصر با دانش آموزان ، معلم
-در شروع کلاس مختصری از اینکه سواد چیست و همینطور کتاب سواد مالی به چه منظوری تدریس میشود و هدفی که کتاب و درس دنبال میکند صحبت میکند تا دانش آموزان نگاه و شناخت مناسبی نسبت به این واحد درسی پیدا کنند
در ابتدا معلم بر روی تخته می نویسد پول و به صورت بارش فکری از دانش آموزان نظر خواهی می شود.( تقسیم دانش آموزان به گروه های متفاوت و بیان نظرات گروه توسط نماینده آنها و در نهایت نتیجه گیری کلی توسط معلم)
-پول چیست؟
-معنی واژه پول : دست مایه ، وجه ، نقد
-پخش کلیپ آموزشی در ارتباط با تعریف پول یا همان وظایف پول( کارکردها)
-ارتباط دادن نظرات دانش آموزان به وظایف پول
-کارکردهای پول :
-مبادله
-قابلیت شمارش ( بیانگر ارزش محصول است )
-ذخیره سازی
-در ارتباط با تاریخچه پول سال قبل به طور مفصل پرداخته شده بود در صورت تمایل دانش آموزان کلیپ مربوط به اولین سکه های هخامنشی برای آنان پخش می گردد.
-کلیپ آموزشی در مورد با ارزش ترین پول های دنیا و نیز در ادامه کلیپی در مورد صرافی برای دانش آموزان پخش می گردد.
-معلم در ادامه در رابطه با پول های خارجی( ارز) و واحدهای متفاوت و نیز وظیفه صرافی توضیحات مرتبط را ارائه می دهد.
-صفحه 11 کتاب توسط برگه های چاپی از این پول ها برای دانش آموزان ارائه می گردد.
-در ارتباط با نحوه تبدیل واحد های پول ایران به ارزهای متفاوت توضیحاتی ارائه می گردد.
-فعالیت کلاسی صفحه 13 توسط یکی از دانش آموزان داوطلب حل می گردد.
تکلیف:
فعالیت منزل صفحه 14
1401/07/10
ریاضی پنجم
مدرس:
صافی، الهام
فعالیت:
ریاضی تمرینات ص 5 انجام شد . تدریس میلیارد انجام شد
تکلیف:
.مطالب گفته شده با دقت مطالعه شود .
فارسی پنجم
مدرس:
صافی، الهام
فعالیت:
درس تماشاخانه پرسیده شد . درک مطلب و واژه آموزی تدریس شد . املا کلاسی گفته شد .
تکلیف:
درس ستایش و تماشاخانه مطالعه و روان خوانی شود .
مطالعات اجتماعی پنجم
مدرس:
صافی، الهام
فعالیت:
درس 1 اجتماعی تدریس شد .
تکلیف:
با دقت درس 1 مطالعه شود
1401/07/09
ریاضی پنجم
مدرس:
صافی، الهام
فعالیت:
تدریس ص 4 کتاب ریاضی انجام شد .
تکلیف:
5 سوال نوشته شده در دفتر با دقت حل شود .
علوم پنجم
مدرس:
صافی، الهام
فعالیت:
ارزشیالی علوم (پایه چهارم ) گرفته شد .
فارسی پنجم
مدرس:
صافی، الهام
فعالیت:
معنی لغات درس تماشاخانه گفته شد .
تکلیف:
درس تماشاخانه و ستایش با دقت تمام مطالب مطالعه شود .
6 خط املا در دفتر مشق بنویسید .
قرآن پنجم
مدرس:
صافی، الهام
فعالیت:
جلسه دوم روانخوانی شد
تکلیف:
جلسه اول و دوم حتما مطالعه شود .
هنر پنجم
مدرس:
پور سیاح، مریم
فعالیت:
وسایل مورد نیاز کلاس هنر ،مهر ماه:
1_ تخته شاسی 2_ کاغذ یا مقوا 3_ماژیک و مداد رنگی 4_پرگار و نقاله 5_ راپید مشکی یا ماژیک مشکی ،همراه دختران عزیزمان باشد.
ورزش پنجم
مدرس:
پایمرد طهرابند، معصومه
فعالیت:
با عرض سلام و ادب خدمت اولیا
در ابتدا با دختران عزیزمان تمرینات کششی و جنبشی انجام دادیم و سپس به آموزش مبتدی پرتاب ها و آشنایی با توپ پرداختیم.
تکلیف:
مجددا کتونی تمیز و لباس ورزشی مناسب یادآوری شده است.
رایانه
مدرس:
آزادبخش، روجا
فعالیت:
آشنایی با محیط برنامه فتوشاپ و نحوه ایجاد فایل جدید در فتوشاپ
1401/07/06
ریاضی پنجم
مدرس:
صافی، الهام
فعالیت:
تدریس ص 3 کتاب ریاضی انجام شد. و نحوه ی ضرب و تقسیم چکشی تدریس شد .
تکلیف:
کاردرکلاس و تمرین صفحه 5 کتاب ریاضی، در کتاب ریاضی با دقت انجام شود .
علوم پنجم
مدرس:
صافی، الهام
فعالیت:
مباحث مهم فصل اول از روی کتاب درسی مرور شد.پرسش و پاسخ انجام شد .
تکلیف:
مباحث فصل اول با دقت مطالعه شود .
فارسی پنجم
مدرس:
صافی، الهام
فعالیت:
...
تکلیف:
6 کلمه از درس ستایش و تماشاخانه انتخاب کنید و دو بند (6 خط )متن درباره بنویسید . طوری که کلمات در متن قرار گیرند .
زبان انگلیسی
مدرس:
ماندگار نسب، سحر
فعالیت:
مرور ساختار like + ing در قالب گیم و تعاملات گروهی
مهارت زندگی
مدرس:
شیخ علیزاده، نفیسه
فعالیت:
سلام سلام
امروز با دخترهامون درباره احساس خشم حرف زدیم و اینکه چه اتفاقی می افته که خشمگین میشیم(درباره کوه آتش فشان حرف زدیم و با همدیگه باد کنک باد کردیم و روش کلی درباره احساسمون نوشتیم و بعد بادکنک ها رو ترکوندیم و یا فرستادیم تو هوا)