1402/02/05
ریاضی پنجم
مدرس:
صافی، الهام
فعالیت:
حل تمرینات ص 168و169و170و171کتاب کار ریاضی انجام شد
تمام دانش آموزان در پای تابلو سوالات را انجام و بررسی کردند .
مفهوم احتمال بررسی و مفهوم سازی شد .صفحات134و135 کتاب درسی انجام شد .
تکلیف:
فعالیت صفحه ی 136وتمرینات ص137و138و139کتاب آموزش و پرورش با دقت انجام شود .
علوم پنجم
مدرس:
صافی، الهام
تکلیف:
برای فردا فصل 10و11و12با دقت مطالعه شود
تمرینات فصل 12هم ،که جزو تکالیف دیروز بود حتما انجام دهید و فرداهمگی همراهتان باشد .از همه خواهم پرسید
پس آماده باشید
فارسی پنجم
مدرس:
صافی، الهام
تکلیف:
برای روز شنبه که ارزشیابی درس 1تا17فارسی را داریم با دقت تمام مطالب را بخوانید
از امروز تا شنبه 4روز فرصت دارید .
شنبه همگی کتاب نگارش و کتاب کار فارسی همراهتان باشد
مطالعات اجتماعی پنجم
مدرس:
صافی، الهام
تکلیف:
امروز ارزشیابی اجتماعی درس 11تا22انجام شد .
هنر پنجم
مدرس:
پور سیاح، مریم
فعالیت:
با سلام .
در کلاس نقاشی منظره فانتزی با مداد رنگی آموزش داده شد.
مهارت اجتماعی
مدرس:
صادقی، مهتا
فعالیت:
با سلام و احترام خدمت والدین گرامی،
حلسه امروز تدریس پارت دوم اتیکت تلفن صحبت کردن ، ارائه پاورپوینت، بارش فکری و پرسش و پاسخ در کلاس.
دخترانم می توانند رفتارهای صحیح و ناصحیح هنگام تلفن صحبت کردن را شناسایی کنند.
تکلیف:
دختران نازنینم با هماهنگی والدین با یکی از دوستان خود تماس بگیرند و یک پیام بگذارند.
صدای خود را ضبط کنند و برای من ارسال کنند.
1402/02/04
ریاضی پنجم
مدرس:
صافی، الهام
فعالیت:
مبحث میانگین تدریس شد .میانگین و متوسط داده ها مفهوم سازی شد .
کاردر کلاس ص131وفعالیت ص132و تمرین ص133کتاب درسی توسط دانش آموزان انجام شد .تمرینات و فعالیت های کلاسی مربوط به مباحث نمودارها ص162و163و164و165کتاب کار انجام شد .
تکلیف:
تمرینات ص168و169و170کتاب کار ریاضی انجام شود .
علوم پنجم
مدرس:
صافی، الهام
فعالیت:
پرسش و پاسخ مباحث قبلی انجام شد .مبحث برگ کامل تدریس شد .
تکلیف:
کاردرکلاس 1و2وتمرینات درس 12کامل تا روز چهارشنبه انجام شود و فصل 12کامل مطالعه شود .
مطالعات اجتماعی پنجم
مدرس:
صافی، الهام
تکلیف:
فردا ارزشیابی درس 11تا22اجتماعی را دارید .با دقت مطالعه کنید .
سواد مالی
مدرس:
نادری، نرگس
فعالیت:
-نمایش کلیپ مربوط به بازاریابی ننه قمر
-بیان تعریف مارکتینگ یا بازاریابی، بیان تعاریف مختلفی از بازاریابی
-بخشهای مختلف بازاریابی در هر سازمان:
بخش فروش : مسئولیت فروش محصولات
بخش تحقیقات : مسئولیت شناسایی نیاز مشتریان
بخش ترویج : مسئولیت تبلیغ محصولات
بخش توزیع : مسئولیت حمل محصولات به بازار
-اهداف بازاریابی : 1- جذب مشتریان جدید 2- حفظ و افزایش فروش با مشتریان قبلی
-بازار محصولات و بازاریابی :
1-بازار انبوه بازاریابی انبوه : اگر میزان فروش یک محصول بسیار زیاد بوده و افراد زیادی از جامعه نیز خواهان آن باشند.
2-بازار لوکس بازاریابی لوکس : گروهی از محصولات خاص هستند که مشتریان محدود و خاص خود را دارند .
-فعالیت کلاسی صفحه ی 125 با مشارکت دانش آموزان
تکلیف:
حل فعالیت منزل انتهای مبحث بازاریابی
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
ماندگار نسب، سحر
فعالیت:
تدریس صفحات 40 و 42 از کتاب ریاضی به زبان انگلیسی پایه ی پنجم انجام شد.
تکلیف:
Please do the activities on page 41 of your book.