1400/07/26
ریاضی پنجم
قیاسوند حاجی آبادی، مرضیه
کاردرکلاس صفحه 12 و تمرین صفحه 13 حل شد .
فارسی پنجم
قیاسوند حاجی آبادی، مرضیه
فارسی : کلمات دارای ارزش املایی و کلمات هم معنی بخوان و بیندیش راز گل سرخ تدریس شد.
حکایت درخت گردکان تدریس شد.
تعدادی از سوالات درس اول در کتاب کار علوی در کلاس حل شد.
سوالات درس دوم کتاب کار علوی حل شود .
مطالعات اجتماعی پنجم
قیاسوند حاجی آبادی، مرضیه
پرسش و پاسخ از درسهای 1 و 2 انجام شد و درس 3 تدریس شد .
علوم به زبان انگلیسی
ماندگار نسب، سحر
پرسش و پاسخ کلاسی و مرور صفحات تدریس شده ی قبل
مشاهده ی ویدیوی germination
عزیزم
لطفاا صفحاتی که با هم هایلایت کردیم رو حسابی مطالعه و بعد حفظ کن، تمرینات انتهای صفحه ی 3 رو هم انجام بده.
فایل کتاب رو اینجا برات اپلود میکنم، میتونی تمرینات رو وارد دفتر ات کنی و انجامشون بدی.
برای جلسه ی بعد از تمامی قسمت ها املا داریم، فراموش نکن که اسامی کسانی که مطالعه کافی نداشته باشند توی گروه اعلام میشه!
1400/07/25
ریاضی پنجم
قیاسوند حاجی آبادی، مرضیه
سوالات کار در کلاس صفحه 11 و فعالیت و کار درکلاس صفحه 12 کتاب درسی در کلاس حل شد .
سوالاتی از صفحات 23، 24 و 25 کتاب کار علوی را که حل نشده است، کامل و با دقت حل کنید.
مطالعات اجتماعی پنجم
قیاسوند حاجی آبادی، مرضیه
درس 1 و 2 اجتماعی مطالعه شود
مهارت زندگی
شیخ علیزاده، نفیسه
پدیرش احساسات(واقعیت گرایی)
نمایش
صفحه 9 (جدول)
1400/07/24
ریاضی پنجم
قیاسوند حاجی آبادی، مرضیه
جمع و تفریق اعداد مرکب تدریس شد و سوالات صفحه 11 کتاب درسی حل شد ..
سوال 4 صفحه 23 و سوالات 1 و5 و 6 صفحه 24 کتاب کار علوی با دقت حل شود.
علوم پنجم
قیاسوند حاجی آبادی، مرضیه
فایل آفلاین درس 2 را با دقت ببینید و درسنامه کتاب کار مطالعه گردد.
مهارت اجتماعی
قاضی نژاد، نیکو
امروز درباره اتیکت (آداب) تلفن زدن صحبت کردیم. درخواست تلفنی در یک موقعیت رسمی مثل تماس با مجموعه دیجی کالا و درخواست اصلاح مشکل سایت فروش برای دانش آموزان توضیح و نشان داده شد. بایدها و نبایدهای تلفن زدن (بایدها: به صورت رسمی، صدای رسا، لحن ملایم، لبخند، با سلام، معرفی خود، با خداحافظی) و (نبایدها: لحن خودمانی، لحن تحکم آمیز و دستوری، بیحوصلگی، بدون سلام، صدای پایین، عجله داشتن، بدون خداحافظی) تمرین شد و در انتها از برخی دانش آموزان خواسته شد دوربین خود را روشن کنند و به صورت به دو به تمرین یک مکالمه تلفنی رسمی را انجام دهند.
از والدین گرامی درخواست میشود دانش آموز یکی از تماسهای رسمی منزل را انجام دهد و آنالیز و برداشت خود را در مورد اینکه فرد یا شرکت مورد نظر چگونه تلفن را پاسخ داده است، به صورت کتبی در چند خط کوتاه نوشته و در سامانه بارگذاری کند. چنانچه امکان تماس به صورت واقعی نبود، والدین نقش پاسخ دهنده را در یک تماس فرضی ایفا کنند.
سپاس
1400/07/23