فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: لیلیوم 2

ریاضی پنجم

مدرس: سلیمی دهاقانی، نفیسه
فعالیت: تمرینات مبحث میانگین کتاب کار انجام و حل شد. مبحث احتمال تدریس و تمرینات کتاب کار آن انجام شد.
تکلیف: فصل اول و دوم ریاضی از روی تمرینات کتاب کار دوره شود و در صورت ایراد در زنگ رفع اشکال حتما پرسیده شود. (شنبه رفع اشکال فصل 1 و 2 ریاضی)

علوم پنجم

مدرس: سلیمی دهاقانی، نفیسه
تکلیف: درس 10، 11، 12 علوم کامل مطالعه شود. ( پرسش کلاسی) تمرینات درس 12 کتاب کار انجام شود.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: سلیمی دهاقانی، نفیسه
فعالیت: فصل پنجم مطالعات اجتماعی دوره شد و از دانش آموزان پرسیده شد. ارزشیابی فصل 5 بررسی شد.

هنر پنجم

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: با سلام . در کلاس نقاشی منظره فانتزی با مداد رنگی آموزش داده شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام خدمت والدین گرامی، حلسه امروز تدریس پارت دوم اتیکت تلفن صحبت کردن ، ارائه پاورپوینت، بارش فکری و پرسش و پاسخ در کلاس. دخترانم می توانند رفتارهای صحیح و ناصحیح هنگام تلفن صحبت کردن را شناسایی کنند.
تکلیف: دختران نازنینم با هماهنگی والدین با یکی از دوستان خود تماس بگیرند و یک پیغام بگذارند. صدا را ضبط کنند و برای من ارسال کنند.

ریاضی پنجم

مدرس: سلیمی دهاقانی، نفیسه
فعالیت: تمرین صفحه 129 کتاب ریاضی حل شد. سپس مبحث میانگین تدریس شد و صفحات 130 تا 133 حل شد. فعالیت کلاسی صفحه 162 و تمرین صفحه163 و 164 کتاب کار حل شد.
تکلیف: درسنامه صفحه 167 مطالعه شود و سپس تمرینات صفحه 168 تا 170 کتاب کار انجام شود.

علوم پنجم

مدرس: سلیمی دهاقانی، نفیسه
فعالیت: ادامه ی درس 12 کامل تدریس شد و سپس. تعدادی از دانش آموزان کنفرانس دادند.

فارسی پنجم

مدرس: سلیمی دهاقانی، نفیسه
فعالیت: فصل ششم فارسی دوره شد و از تمام دانش آموزان پرسیده شد.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: سلیمی دهاقانی، نفیسه
تکلیف: کل کتاب کار مطالعات اجتماعی مطالعه شود. آزمون کلاسی ارزشیابی اخر کتاب کار مطالعات انجام شود.

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: -نمایش کلیپ مربوط به بازاریابی ننه قمر -بیان تعریف مارکتینگ یا بازاریابی، بیان تعاریف مختلفی از بازاریابی -بخشهای مختلف بازاریابی در هر سازمان: بخش فروش : مسئولیت فروش محصولات بخش تحقیقات : مسئولیت شناسایی نیاز مشتریان بخش ترویج : مسئولیت تبلیغ محصولات بخش توزیع : مسئولیت حمل محصولات به بازار -اهداف بازاریابی : 1- جذب مشتریان جدید 2- حفظ و افزایش فروش با مشتریان قبلی -بازار محصولات و بازاریابی : 1-بازار انبوه بازاریابی انبوه : اگر میزان فروش یک محصول بسیار زیاد بوده و افراد زیادی از جامعه نیز خواهان آن باشند. 2-بازار لوکس بازاریابی لوکس : گروهی از محصولات خاص هستند که مشتریان محدود و خاص خود را دارند . -فعالیت کلاسی صفحه ی 125 با مشارکت دانش آموزان
تکلیف: حل فعالیت منزل انتهای مبحث بازاریابی

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: ماندگار نسب، سحر
فعالیت: تدریس صفحات 40 و 42 از کتاب ریاضی به زبان انگلیسی پایه ی پنجم انجام شد.
تکلیف: Please do the activities on page 41 of your book.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: