1400/07/19
ریاضی چهارم
مدرس:
درخشی، سحر
فعالیت:
صفحه ی 11 کتاب آموزش و پرورش کامل شد.
صفحه ی 19 و بخشی از صفحه ی 20 انجام شد.
علوم چهارم
مدرس:
درخشی، سحر
فعالیت:
درس دوم کتاب کار تدریس شد.
درس اول و بخشی از درس دوم پرسش شد.
تکلیف:
درس دوم کتاب کار به خوبی مطالعه شود.
صفحه ی 21 و 22 کتاب کار انجام شود.
نگارش چهارم
مدرس:
درخشی، سحر
فعالیت:
موضوع انشا به صورت آفلاین ارسال شد.
تکلیف:
لطفا متن انشا بارگذاری شود.
1400/07/18
ریاضی چهارم
مدرس:
درخشی، سحر
فعالیت:
تمرین های صفحه ی 10و بخشی از صفحه 11 کتاب آموزش و پرورش انجام شد.
تکلیف:
تمرین های صفحه ی 20و 21 و 22 کتاب کار حل شود.
علوم چهارم
مدرس:
درخشی، سحر
فعالیت:
درس 1 و 2 پرسش شد.
بخشی از درس 2 کتاب کار (مبحث محلول ) تدریس شد.
تکلیف:
درس 1 و 2 به خوبی مطالعه شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
درخشی، سحر
فعالیت:
درس 1 و 2 پرسش شد.
درس 3 تدریس شد.
تکلیف:
درس 1 و 2 و 3 به خوبی مطالعه شود.
هدیههای آسمان چهارم
مدرس:
درخشی، سحر
فعالیت:
درس 3 به صورت آفلاین ارسال شد.
رایانه
مدرس:
آزادبخش، روجا
فعالیت:
آموزش مفاهیم کارپوشه و کاربرگ ، نحوه انتخاب کاربرگ و تغییر نام کاربرگ و افزودن و حذف کردن کاربرگ در برنامه اکسل
1400/07/17
ریاضی چهارم
مدرس:
درخشی، سحر
فعالیت:
صفحه ی 8 و 9 کتاب آموزش و پرورش انجام شد.
صفحه ی 31 و 32 کتاب کار انجام شد.
تکلیف:
صفحه ی 19 و صفحه ی 20 ( سوال 4 و 5 ) انجام شود.
علوم چهارم
مدرس:
درخشی، سحر
فعالیت:
درس 1 و بخشی از درس 2علوم مرور شد و به صورت فایل آفلاین ارسال شد.
تکلیف:
درس 1 و درس 2 علوم مطالعه شود.
مهارت اجتماعی
مدرس:
قاضی نژاد، نیکو
فعالیت:
امروز درباره اتیکت (آداب) تلفن زدن صحبت کردیم. درخواست تلفنی در یک موقعیت رسمی مثل تماس با مجموعه دیجی کالا و درخواست اصلاح مشکل سایت فروش برای دانش آموزان توضیح و نشان داده شد. بایدها و نبایدهای تلفن زدن (بایدها: به صورت رسمی، صدای رسا، لحن ملایم، لبخند، با سلام، معرفی خود، با خداحافظی) و (نبایدها: لحن خودمانی، لحن تحکم آمیز و دستوری، بیحوصلگی، بدون سلام، صدای پایین، عجله داشتن، بدون خداحافظی) تمرین شد و در انتها از برخی دانش آموزان خواسته شد دوربین خود را روشن کنند و به صورت به دو به تمرین یک مکالمه تلفنی رسمی را انجام دهند.
تکلیف:
از والدین گرامی درخواست میشود دانش آموز یکی از تماسهای رسمی منزل را انجام دهد و آنالیز و برداشت خود را در مورد اینکه فرد یا شرکت مورد نظر چگونه تلفن را پاسخ داده است، به صورت کتبی در چند خط کوتاه نوشته و در سامانه بارگذاری کند. چنانچه امکان تماس به صورت واقعی نبود، والدین نقش پاسخ دهنده را در یک تماس فرضی ایفا کنند.
سپاس
1400/07/14
ریاضی چهارم
مدرس:
درخشی، سحر
فعالیت:
تمرین های صفحه ی 30و 31 کتاب کار انجام شد.
تکلیف:
صفحات 15 و 16 و 17 کتاب کار انجام شود.
فارسی چهارم
مدرس:
درخشی، سحر
فعالیت:
درس اول به صورت آفلاین ارسال شد.
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
درخشی، سحر
تکلیف:
درس 1 و2 به خوبی مطالعه شود.
هدیههای آسمان چهارم
مدرس:
درخشی، سحر
تکلیف:
درس 1 و2 به خوبی مطالعه شود.
سواد مالی
مدرس:
ناطق، زهرا
فعالیت:
تکلیف هفته ی گذشته با همکاری دانش آموزان بررسی و تصحیح شد . درس دوم ( ارزش کالا ) تدریس شد . دانش آموزان با واژه های ارزان / گران / کیفیت کالا آشنا شدند . صفحات درس دوم به صورت pdf با اجازه ی دانلود در اختیار دانش آموزان قرار داده شد .انیمیشن جنس ارزان بی کیفیت نمایش داده شد . کتاب داستان خرید ارزشمند از انتشارات قدیانی معرفی شد .
تکلیف:
دخترهای قشنگم لطفاً تمالیف را بادقت و با علاقه انجام دهید .