1401/09/16
علوم چهارم
قوامی نژاد، سیمین
درس 6 (مبحث سنگ ها) مطالعه و تمرین ها حل شود.
فارسی چهارم
قوامی نژاد، سیمین
درس 7 کتاب کار فارسی ( مهمان شهر ما) حل شود.
آدینه 7 حل شود.
استعداد تحلیلی چهارم
قوامی نژاد، سیمین
سوال 1 صفحه 15 سوال 6 و 7 صفحه 18 سوال 1 و 2 صفحه 19 سوال 6 و 7 صفحه 22 در کلاس چک شد.
زیبانویسی
حجازی، هانیه سادات
سلام وقت به خیر
زنگ هنر خوشنویسی 16 آذر 1401
درس ششم اتصالات ( د )و درس هفتم(میم) با اتصالات و ترکیبات آموزش داده شد.
تا آخر صفحه 21 کتاب خوشنویسی کامل شود.
علوم به زبان انگلیسی
منادی، مهسا
با سلام و ادب.
مدار الکتریکی بصورت کار گروهی در کلاس ساخته شد.
1401/09/15
ریاضی چهارم
قوامی نژاد، سیمین
تمرین های مبحث ضرب و تقریب از کتاب کار چک شد.
کاربرگ داده شده (مبحث ضرب و تقریب) حل شود و در دفتر ریاضی چسبانده شود.
علوم چهارم
قوامی نژاد، سیمین
ادامه درس 6 (سنگ ها) از کتاب کار تدریس و پرسش شفاهی انجام شد.
درس 6 (مبحث سنگ ها) مطالعه شود.
هدیههای آسمان چهارم
قوامی نژاد، سیمین
درس 7 (تیمم) تدریس شد و درس 6 با پرسش دوره شد.
صفحه اول کاربرگ چک شد.
هوش و استعداد تحلیلی
قوامی نژاد، سیمین
تمرین های مشخص شده حل شود.
سوال 1 صفحه 15
سوال 6 و 7 صفحه 18
سوال 1 و 2 صفحه 19
سوال 6 و 7 صفحه 22
مهارت اجتماعی
صادقی، مهتا
با سلام و احترام
جلسه امروز مرور کردن انواع پوزیشن های کاتلری و چیدن میز یا سفره
تدریس پارت سوم اتیکت میزغذاخوری همراه با پرسش و پاسخ ،بارش فکری، پاورپوینت و ویدئو
تدریس اتیکت نوشیدن
یادگیری رعایت کردن تمام نکات هنگام غذا خوردن و نوشیدن.
دانش آموزان تکالیفی که در طی سه جلسه اتیکت میزغذاخوری انجام نداده اند را انجام دهند و داخل فلش همراه خود به کلاس بیاورند.
تکالیف شامل عکس گرفتن از میزی که چیدمان کردند، فیلم گرفتن از خود هنگام خوردن یک وعده غذایی و توضیح دادن نکاتی که یاد گرفته اند، عکس گرفتن از انواع پوزیشن کاتلری و توضیح دهند که هر کدام به چه معناست.
1401/09/14
ریاضی چهارم
قوامی نژاد، سیمین
صفحه 56 و 57 و 58 کتاب درسی (مبحث تقریب) تدریس شد.
صفحه 67 و 68 کتاب درسی (مبحث تقریب) حل شود.
علوم چهارم
قوامی نژاد، سیمین
ابتدای درس 6 کتاب کار (مبحث سنگ های رسوبی) دوره و مبحث سنگ های آذرین و دگرگونی تدریس شد و انواع سنگ در آزمایشگاه بررسی شد.
فارسی چهارم
قوامی نژاد، سیمین
درس 7 نگارش ( مهمان شهر ما) چک شد.
مطالعات اجتماعی چهارم
قوامی نژاد، سیمین
ادامه درس 8 کتاب درسی تدریس شد.
درس 8 با دقت مطالعه شود.
هدیههای آسمان چهارم
قوامی نژاد، سیمین
درس 6 هدیه مطالعه شود.
مهارت زندگی
شیخ علیزاده، نفیسه
سلام سلام
امروز سر کلاس در مورد تصویر سازی ذهنی حرف زدیم و با یک تیکه ابر همراه شدیم و سعی کردیم نگرانی ها رو با تصور اینکه باد میتونه اونا را از بین ببره همراه بشیم.
:)
ریاضی به زبان انگلیسی
منادی، مهسا
عرض ادب و احترام.
مرور اشکال سه بعدی و ویژگی های انها.
انجام تمرینات صفحه ی 22 و 23 کتاب بصورت کار گروهی.
عزیزانم لطفا یک یا دو نوع از اشکال 3بعدی را بصورت کاردستی ساخته و جلسه اینده (شنبه )به کلاس اورده شود.(دریافت امتیاز)
1401/09/13
ریاضی چهارم
قوامی نژاد، سیمین
صفحه 55 و 56 کتاب درسی (مبحث تقریب) انجام شد.
فارسی چهارم
قوامی نژاد، سیمین
ادامه درس 7 از کتاب درسی و کتاب کار تدریس شد.
درس 7 نگارش (مهمان شهر ما) انجام شود.
بخوان و بیندیش مطالعه و سپس خلاصه (2 پاراگراف) نوشته و به سوالات پاسخ داده شود.
درس 5، 6 و 7 فارسی مطالعه شود.
هنر چهارم
پور سیاح، مریم
با سلام .
در کلاس کاردستی یلدایی با پارچه نمدی آموزش داده شد.
سواد مالی
نادری، نرگس
خواسته ها وابسته و تحت تاثیر نیازها هستند ( مثال : یادداشت کردن که در کتاب آمده است ) نیاز ها در تمامی انسانها یکسان است ولی شخصیت و فرهنگ بر خواسته ها تاثیر دارد ( مثال : شکل کتاب صفحه ی 51 ) در بعضی مواقع و در زندگی امروزی خواسته ها تبدیل به نیاز میشوند ، مثال : داشتن وسیله نقیله برای رفتن به جایی -سوال پایین شکل با همکاری معلم و دانش آموزان پاسخ داده میشود -فعالیت کلاسی صفحه ی 52 به صورت پرسش و پاسخ کلاسی انجام میشود از دانش آموزان پرسیده میشود چه عواملی در شکل گیری خواسته ها دخیل هستند ؟ پاسخ : شخصیت و فرهنگ و سطح درآمد.داستان شهر شکرستان برای دانش آموزان تعریف میکنم : در شهر موز کاشته نمیشد و در میوه فروش ها این میوه نبود به طوری که مردم شکرستان هیچ ذهنیتی راجع به این میوه نداشتن . بعد از مدتی از طریق تلویزیون و مسافرانی که به آن شهر می آمدند ساکنین شکرستان متقاضی خرید و خوردن موز شدند . پیتر که درس سواد مالی را خوانده بود و هوش تجاری خوبی داشت به این فکر افتاد که از شهرهای دیگر موز بیاورد و در مغازه اش بفروشد و ... -نمایش کلیپ مربوط به داستان -بعد از داستان معلم به دانش آموزان میگوید با توجه به داستان عرضه و تقاضا را در شهر شکرستان بیان کنند -تقاضا = تعداد افراد خواهان یک کالا -عرضه = مقدار کالایی که در بازار داریم -معلم رابطه بین تقاضا ،عرضه و قیمت را برای دانش آموزان بیان میکند -هرچه تقاضا زیاد - قیمت بالا تر -هر چه عرضه بیشتر - قیمت پایینتر -معلم از یکی از دانش آموزان میخواهد صفحه ی 56 کتاب را بخواند و در همان حین معلم کلماتی مثل بحران ، اقلام و کمیابی را برای آنها توضیح میدهد -فعالیت کلاسی صفحه 57 با همکاری دانش آموزان انجام میشود
فعالیت منزل صفحه 52 و 58
بازی استراتژیک
علی محمدی، صدف
با سلام و احترام
به علت بارندگی و سرمای هوا داخل کلاس برگزار شد امتحان پایان ترم عملی انجام شد
تکلیف ندارند
1401/09/12
ریاضی چهارم
قوامی نژاد، سیمین
نیمی از صفحه 64 کتاب کار و 2 سوال از صفحه 55 کتاب درسی (مبحث ضرب) حل شد.
علوم چهارم
قوامی نژاد، سیمین
درس 5 (گرما و مواد) به صورت کامل و 2 صفحه اول درس 6 (سنگ ها) بادقت مطالعه شود.
فارسی چهارم
قوامی نژاد، سیمین
روانخوانی، معنی لغات و دشواری املایی درس 7 (مهمان شهر ما) تدریس شد.
مطالعات اجتماعی چهارم
قوامی نژاد، سیمین
صفحه 155 الی 158 کتاب کار (ارزشیابی انتهای کتاب کار) حل شود.
ورزش چهارم
پایمرد طهرابند، معصومه
با عرض سلام و ادب خدمت اولیا عزیز در ابتدا با دختران عزیزمان تمرینات جنبشی را انجام دادیم و سپس به ادامه آموزش تخصصی دانش آموزان پرداختیم.
یادآوری کتونی تمیز و لباس ورزشی
رایانه
آزادبخش، روجا
اضافه کردن سطر و ستون مرور شد و نحوه حذف کردن سطر و ستون آموزش داده شد و تمرین شد.
ریاضی به زبان انگلیسی
منادی، مهسا
عرض ادب و احترام.
با توجه به مناسبت روز جهانی معلولین واژه های مرتبط اموزش داده شد.
مرور اشکال سه بعدی و انجام تمرینات صفحه ی 21 کتاب.