فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه آریاشهر تهران
کلاس: نرگس 1

ریاضی ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: کاربرگ مروری فصل 1 حل شد. سنجش از فصل 1 انجام شد.
تکلیف: صفحه 37 از کتاب کار حل شود.

علوم ششم

مدرس: آیینه، الهه
تکلیف: ویژگی فلزات از کتاب کار مطالعه شود.

فارسی ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: درس سوم از کتاب کار کامل شد.

نگارش ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: درس سوم از کتاب درسی کامل انجام شد.

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: آیینه، الهه
تکلیف: درس 5 از کتاب درسی کامل مطالعه شود.

قرآن ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: جلسه دوم و سوم از درس دوم تدریس شد.

سواد مالی

مدرس: نادری، نرگس
فعالیت: فعالیت منزل صفحه ی 24 با همکاری دانش آموزان انجام میشود روزانه مزایا : هر روز پول دارد و با افزایش فعالیت درآمد هم بیشتر میشود معایب : اگر یک روز سرکار نرود درآمد ندارد ماهانه مزایا : امنیت درآمدی دارد و در آخر ماه یکدفعه پول زیادی میگیرد معایب : درآمد ثابت است و باید مدیریت درآمد داشته باشد تا اخر ماه بی پول نشود پروژه ایمزایا : زمان پایان کار دست خودش است معایب : منتظر پروژه باشد ، بستگی به کیفیت کار دارد -نمایش کلیپ مربوط به درآمد از بیمارستان و تجهیزات آن در واقع هزینه هایی که در آن می شود پخش می گردد. به دانش آموزان می گوییم با دقت به تصاویر نگاه کنند. -هزینه هر سازمان یا بنگاه اقتصادی برای دانش آموزان تعریف می گردد. -تعریف هزینه ( مخارج ) : در همه ی سازمانها و بنگاههای اقتصادی برای بدست آوردن درآمد بایستی مخارجی پرداخت گردد که به آن هزینه میگویند مثال : با کمک دانش آموزان بیان میشود دستمزد و حقوق / قبض ها / تبلیغات / خرید مواد اولیه -از دانش آموزان خواسته می شودفرض کنند که یک کارخانه تولید نوشابه ، یک بیمارستان خصوصی ، یک کارخانه تولید کلوچه و یک مدرسه غیر انتقاعی را در نظر بگیرند. -اکنون هزینه هایی که با آن مواجه می باشند بنویسند. دانش آموزان داوطلب هزینه های خود را پای تخته می نویسد. -تعریف هزینه های ثابت و متغیر و سرمایه گذاری توسط معلم -ثابت : سازمان بدون توجه به میزان تولید یا انجام خدمت موظف به پرداخت آنها است و در طی سال تغییری نمیکند و در زمان معین باید پرداخت شود مثال : اجاره / حقوق کارمندان / شارژ -متغییر : با توجه به شرایط تغییر میکند و تحت تاثیر میزان فروش یا خدمات است مثال : قبض ها / خرید مواد اولیه / حمل و نقل / اضافه کاری / تبلیغات -سرمایه گذاری : برخی از خرید ها یا هزینه ها نه تنها هزینه محسوب نمیشوند بلکه جزء سرمایه های سازمان هستند مثال : ملک و کالاهای بادوام -با بیان تعریف از دانش آموزان داوطلب می خواهیم هزینه هایی که روی تخته نوشته شده است به ثابت و متغیرجدا نماید

رایانه

مدرس: آزادبخش، روجا
فعالیت: آموزش صداگذاری در اسکرچ و کدتغییر جلوه رنگ

ریاضی ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: صفحه 36 از کتاب کار مبحث جمع و تفریق کسر حل شد. فصل 1 مرور و رفع اشکال شد.
تکلیف: کاربرگ مروری فصل 1 در دفتر ریاضی حل شود. برای سنجش ریاضی فصل 1 کامل از کتاب درسی و کتاب کار و دفتر ریاضی تمرین و تکرار شود.

علوم ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: درس 3 ویژگی فلزات و ابزار کارخانه کاغذسازی از کتاب کار تدریس شد.

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: درس 5 کامل از کتاب درسی تدریس شد.

هنر ششم

مدرس: پور سیاح، مریم
فعالیت: با سلام در کلاس طراحی فانتزی با مداد طراحی آموزش داده شد.

ریاضی ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: تمرین صفحه 27 از کتاب درسی حل شد.
تکلیف: صفحه 36 از کتاب کار حل شود. فصل اول از کتاب درسی و کتاب کار تمرین و تکرار شود.

علوم ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: درس سوم مبحث آشنایی با فلزات صفحه 33 از کتاب کار تدریس شد. سنجش درس 1و2 انجام شد.
تکلیف: صفحه 33 از کتاب کار مطالعه شود.

فارسی ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: دانش زبانی درس سوم تدریس شد. شعر سخن معنی شعر و نکات دستوری تدریس شد. سوالات خوانش و فهم شعر سخن پاسخ داده شد.

هدیه‌های آسمان ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: درس سوم سرور آزادگان مرور شد. درس چهارم متن درس باغ سری و مفهوم امر به معروف و نهی از منکر تدریس شد.

ورزش ششم

مدرس: پایمرد طهرابند، معصومه
فعالیت: با عرض سلام و ادب خدمت اولیا عزیز در ابتدا با دختران عزیزمان گرم کردیم و سپس به ادامه آموزش رشته ورزشی امسال شاگردان پرداختیم.
تکلیف: یادآوری کتونی تمیز و لباس ورزشی

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: خوانچه سپهر، معصومه
فعالیت: Hello dear parents Today in maths time, we learned the order of operations Activity 1 on page 8 was done
تکلیف: There are two activities on page 8 Get them solved.

هوش و استعداد تحلیلی

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: جلسه سوم به صورت گروهی حل شد.

ریاضی ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: فعالیت و کاردرکلاس صفحه 25 و 26 از کتاب درسی انجام شد. بیدپا مربوط به ریاضی در کلاس به صورت گروهی انجام شد.
تکلیف: ارمغان هفته 4 تمامی صفحات کامل انجام شود.

علوم ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: درس 1و2 از کتاب کار پرسیده شد و مرور شد.
تکلیف: ارمغان هفته 4 تمامی صفحات کامل انجام شود. برای سنجش روز شنبه درس 1و2 از کتاب کار و کتاب درسی کامل مطالعه شود.

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: ارزشیابی فصل دوم از کتاب کارانجام شد.
تکلیف: ارمغان هفته 4 تمامی صفحات کامل انجام شود.

مهارت زندگی

مدرس: شیخ علیزاده، نفیسه
فعالیت: سلام سلام امروز به دلیل جشنواره غذا کلاس مهارت های زندگی برگزار نشد. :(

زیبانویسی

مدرس: حجازی، هانیه سادات
فعالیت: سلام وقت به خیر، گرفتن نمونه دستخط اول سال تحصیلی. آموزش نحوه قلم گیری، آموزش اندازه ها در خوشنویسی آموزش حرف الف و ب با اتصالات وکلمات مربوطه در خوشنویسی با نقاشی گل و قایق و...تا آخر صفحه 11 کتاب آموزش داده شد. (کلمات و حروفی که یاد گرفته اید در دیکته و انشا و فارسی و...رعایت کنید.) (قبل از تمرین لطفا مشق نظری،بعد مشق علمی،اول نگاه کنید بعد بنویسید.)
تکلیف: تا روز سه شنبه 3 آبان 1401 تا آخر صفحه8  را بنویسید. روز چهارشنبه 4 آبان 1401 سر زنگ زیبا بنویسیم صفحه 9و10و11 را بنویسید.

ریاضی ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: کتاب کار مربوط به فصل اول کامل حل شد. فصل دوم مبحث جمع و تفریق کسر و عددمخلوط از کتاب درسی تدریس شد.
تکلیف: صفحه 35 فعالیت کلاسی از کتاب کار حل شود.

علوم ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: درس 2 کامل از کتاب درسی تدریس شد. درس 2 پرسیده شد.
تکلیف: درس اول و دوم برای مرور مطالعه شود.

املا ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: املا بدون نقطه از درس 3 گفته شد.

مطالعات اجتماعی ششم

مدرس: آیینه، الهه
فعالیت: درس 4 پرسیده شد. ارزشیابی فصل 4 از کتاب کار انجام شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: صادقی، مهتا
فعالیت: با سلام و احترام نمایش دادن اسلاید گروه دوم اتیکت کلمات جادویی،عذر خواهی میکنم ببخشید و معذرت خواهی میکنم را معرفی و تکرار کردیم ،استفاده از کاغذ سفید و اینکه مراقب رفتارهایمان باشیم. نشان دادن اسلاید واکنش و پاسخ (بارش فکری) ، انجام کاربرگ تئوری سوسک. تمرین کارت های سناریو واکنش و پاسخ.
تکلیف: دانش آموزان تئوری سوسک (پاسخ و واکنش) را برای والدین یا نزدیکان خود توضیح دهند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: