1401/09/17
1401/09/16
ریاضی ششم
پایگرد قره آغاج، فاطمه
تمارین پیشرفته صفحه 72 کتابکار ریاضی حل شد. سپس نمونه سوالات نوشته شده در دفتر چک و در کلاس حل شد.
به سوالات ارمغان هفته بصورت کامل پاسخ داده شود.
فارسی ششم
پایگرد قره آغاج، فاطمه
درس های 6 و 7 مطالعه شود.
مطالعات اجتماعی ششم
پایگرد قره آغاج، فاطمه
سنجش پلز برگزار شد.
هدیههای آسمان ششم
پایگرد قره آغاج، فاطمه
درس 7 و 8 مطالعه شود.
مهارت زندگی
شیخ علیزاده، نفیسه
سلام سلام
امروز درباره احساس حسادت حرف زدیم
:)
زیبانویسی
حجازی، هانیه سادات
درس هفتم (ف)
تا آخر صفحه 29 کتاب کامل شود.
علوم به زبان انگلیسی
خوانچه سپهر، معصومه
امروز در کلاس راجع به سیستم گوارش digestive system چند پاورپوینت توسط دخترای گلم اجرا شد.
1401/09/15
ریاضی ششم
پایگرد قره آغاج، فاطمه
تکالیف دانش آموزان چک و نمونه سوالات تیمز نوشته شده در دفتر در کلاس حل و توضیح داده شد.
کوئیز ریاضی از مبحث تقسیم اعشاری در کلاس برگزار شد. سپس سوالات صفحه 70 و 71 کتابکار ریاضی در کلاس توسط دانش آموزان پای تخته حل و توسط معلم توضیح داده شد.
به نمونه سوالات تیمز نوشته شده در دفتر پاسخ داده شود.
علوم ششم
پایگرد قره آغاج، فاطمه
پرسش کلاسی انجام شد. سپس درس 6 از کتاب مرور شده و به سوالات مربوطه در کتاب با مشارکت دانش آموزان پاسخ داده شد.
فردا پاورپوینت مربوط به درس پژوهی بهمراه آورده شود.
املا ششم
پایگرد قره آغاج، فاطمه
املای پای تخته توسط همه دانش آموزان، تک به تک از لغات سخت درس 8 در دفتر املا نوشته شد.
مطالعات اجتماعی ششم
پایگرد قره آغاج، فاطمه
پرسش کلاسی انجام شده سپس به سوالات درس 11 از کتابکار ابتدا بصورت گروهی پاسخ داده شده سپس توسط معلم چک و بررسی شد.
مهارت اجتماعی
صادقی، مهتا
با سلام و احترام
جلسه امروز مرور کردن انواع پوزیشن های کاتلری و چیدن میز یا سفره
تدریس پارت سوم اتیکت میزغذاخوری همراه با پرسش و پاسخ ،بارش فکری، پاورپوینت و ویدئو
تدریس اتیکت نوشیدن
یادگیری رعایت کردن تمام نکات هنگام غذا خوردن و نوشیدن.
دانش آموزان تکالیفی که در طی سه جلسه اتیکت میزغذاخوری انجام نداده اند را انجام دهند و داخل فلش همراه خود به کلاس بیاورند.
تکالیف شامل گرفتن عکساز میزی که چیدمان کرده اند، گرفتن فیلم هنگام خوردن یک وعده غذایی همراه با توضیح نکاتی که یاد گرفته اند، گرفتن عکس از پوزیشن های کاتلری همراه با توضیح اینکه هر کدام به چه معناست.
1401/09/14
ریاضی ششم
پایگرد قره آغاج، فاطمه
تکالیف دانش آموزان چک و نمونه سوالات نوشته شده در دفتر، در کلاس حل و توضیح داده شد سپس تمارین صفحه 55 کتاب درسی ریاضی در کلاس توسط معلم حل و توضیح داده شد.
تمارین صفحه 71 کتابکار ریاضی و نمونه سوالات تیمز نوشته شده در دفتر در خانه حل شود.
فردا کوئیز کوتاه از تقسیم اعداد اعشاری برگزار میشود.
علوم ششم
پایگرد قره آغاج، فاطمه
ارزشیابی فصل 6 از انتهای کتابکار ابتدا بصورت گروهی پاسخ داده شد سپس توسط معلم چک وتوضیح داده شد.
فصل 6 مرور و پرسش کلاسی انجام شد.
فارسی ششم
پایگرد قره آغاج، فاطمه
پرسش کلاسی از درس 7 انجام شده سپس به سوالات درس 7 ابتدا بصورت گروهی نوشته شد سپس توسط معلم چک و در کلاس توضیح داده شد.
و متن درس 8 روانخوانی شد.
نگارش ششم
پایگرد قره آغاج، فاطمه
نگارش درس 7 در کتاب نوشته شده و به سوالات مربوطه پاسخ داده شد.
املا ششم
پایگرد قره آغاج، فاطمه
از لغات سخت درس 8 فارسی، در دفتر مشق دوبار نوشته شود.
مطالعات اجتماعی ششم
پایگرد قره آغاج، فاطمه
دروس 9 و 10 و 11 مطالعه شود.
سواد مالی
نادری، نرگس
- پاور پوینت سه فرد گرسنه با ملیت ایرانی، چینی و آمریکایی با در آمد مناسب برای خرید به همراه غذای ساده و ملی نمایش داده می شود نیاز و نوع خواسته متفاوت توسط دانش آموزان توضیح داده می شود- پخش کلیپ آموزشی در ارتباط با شناخت نیاز ها و خواسته هایمان و نحوه تاثیر آن در بودجه بندی و پس انداز مناسب و بیان نکات مطرح شده در فیلم . -مفهوم نیاز : کمترین اقلامی که بتوان با آنها زنده ماند ( غذا،پوشاک،مسکن،آموزش ،سلامت) -سوال از دانش آموزان : اگر نیازها تامین نشوند ؟جایگزینی یا کاهش مصرف / مثال مصرف برنج وجایگزین کردن با گندم یا کاهش مصرف گندم -انواع نیازها : فیزیکی : لمس کردنی و اندازه گرفتنی هستند . مثال : هوا ، خوراک ، مسکن ، آب ، ذهنی : مفید برای سلامت روان به آن ها نیاز داریم . مثال : امنیت ، حس آرامش ، اعتماد به نفس -مفهوم خواسته : اقلامی که برای زندگی ضروری نیستند و کمی بیشتر از نیازها هستند و در واقع یک قدم از نیازها جلو تر هستند -خواسته ها تحت تاثیر فرهنگ و شخصیت افراد هستند ، از دانش آموزان میخواهیم مثالهایی بیاورند ( برای فرهنگ پوشش اقوام مختلف و برای شخصیت مدل لباس انتخابی)-نمایش جدول صفحه ی 51 -فعالیت صفحه ی 52 با همکاری دانش آموزان انجام میشود .-مفهوم تقاضا = مقدار کالا یا خدماتی که خریدار تمایل دارد به قیمت مشخصی خریداری کند -مفهوم عرضه = مقدار کالا یا خدماتی که فروشنده یا تولید کننده تمایل به تامین آن به قیمت مشخصی دارد تا وارد بازار کند.
فعالیت منزل انتهای مبحث خواسته و نیاز
رایانه
آزادبخش، روجا
کدهای پروژه گربه و رنگین کمان توضیح داده شد و تمرین شد.(افزونه قلم و تعیین رنگ و ضخامت قلم)
ریاضی به زبان انگلیسی
خوانچه سپهر، معصومه
محور اعداد صحیح تدریس شد.
لطفا کاربرگ در دفتر حل شود
1401/09/13
ریاضی ششم
پایگرد قره آغاج، فاطمه
تکالیف دانش آموزان از دفتر چک شده سپس در کلاس حل و رفع اشکال شد.
کوئیز ریاضی از مبحث ضرب و تقسیم اعداد اعشاری برگزار شد.
مبحث تقسیم اعداد طبیعی بر اعداد طبیعی از سال های قبل مرور شده سپس تقسیم اعداد اعشاری بر اعداد طبیعی تا صفحه 55 تدریس شده و سوالات مربوطه پای تخته حل و توضیح داده شد.
به نمونه سوالات تیمز نوشته شده در دفتر پاسخ داده شود.
به سوالات صفحه 70 کتابکار ریاضی پاسخ داده شود.
علوم ششم
پایگرد قره آغاج، فاطمه
فصل 6 از کتابکار علوم مرور شده سپس به سوالات کاردرکلاس 2 و تمارین و تستی کتابکار علوم ابتدا بصورت گروهی دانش آموزان پاسخ دادند سپس توسط معلم چک و توضیح داده شد.
کلاس بدون دیوار با عنوان آزمایش تغییر رنگ کاغذ پی اچ در محیط اسیدی و بازی انجام شد.
درس 6 از کتابکار مطالعه شود.
فارسی ششم
پایگرد قره آغاج، فاطمه
درس 7 از کتابکار مطالعه شود.
مطالعات اجتماعی ششم
پایگرد قره آغاج، فاطمه
پرسش کلاسی انجام شده سپس به سوالات ارزشیابی فصل پنجم از انتهای کتابکار اجتماعی پاسخ داده شد.
درس 11 از کتاب اجتماعی تدریس شد و دانش آموزان با مکان های تاریخی شهر اصفهان آشنا شدند.
هنر ششم
پور سیاح، مریم
با سلام.
در کلاس نقاشی مداد رنگی اجرا شد.
جلسه آینده کاردستی یلدا با پارچه نمدی.
بازی استراتژیک
علی محمدی، صدف
با سلام و احترام
به علت بارندگی و سرمای هوا داخل کلاس برگزار شد امتحان پایان ترم عملی انجام شد
تکلیف ندارند
علوم به زبان انگلیسی
خوانچه سپهر، معصومه
صفحه 16 کتاب science تدریس شد.
موضوع: سیستم گوارش
لطفا برای کنفرانس science آماده باشند