فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه خیابان چهارم تهران
کلاس: Basic 21

زبان انگلیسی

مدرس: اکبری، فاطمه
فعالیت: با عرض سلام و وقت بخیر، در کلاس General امروز ، تمامی اهداف آموزشی مربوط به صداهای Ss , Aa , Tt مرور شد. سپس اولین دیکته ی زبانی در دفتر انجام شد.

زبان انگلیسی

مدرس: اکبری، فاطمه
فعالیت: با عرض سلام و وقت بخیر، تمام اهداف آموزشی مربوط به صدای Tt مجدد مرور شد. سپس باهم آموختیم که چگونه blending ها را بخوانیم.
تکلیف: لطفا دانش اموزان عزیزم پس از مشاهده ی ویدیوی آفلاین Tt, صفحه 8 از ALV notebook را تکمیل کنند. دانش اموزانی که دفتر 3 خط زبان خود را تحویل نداده اند، فردا همراه خود داشته باشند. فردا اولین دیکته از صداهای تدریس شده میباشد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اکبری، فاطمه
فعالیت: در کلاس science امروز ، اسامی برخی از animals تدریس شد. کلمات هدف : penguin/ panda, elephant, chicken, parrot, cow , whale, lion

زبان انگلیسی

مدرس: اکبری، فاطمه
فعالیت: با عرض سلام و وقت بخیر، در کلاس General امروز ، مجدد name , sound , action , song , flashcards مربوط به صدای های Ss, Aa , Tt مرور شد. سپس letter formation Tt تدریس شد. چند سطر از ALV notebook در کلاس نوشته شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اکبری، فاطمه
فعالیت: در کلاس math امروز، مطالب قبلی مرور شد. سپس مبحث اندازه گیری how long is it? It's (5) balls تدریس شد.

زبان انگلیسی

مدرس: اکبری، فاطمه
فعالیت: با عرض سلام و وقت بخیر، در کلاس General امروز تمامی اهداف آموزشی مربوط به صدای Ss و Aa مرور و تمرین شد. دیکته از این دو صدا در تخته انجام شد.
تکلیف: جهت تمرین مجدد زبان اموزان عزیزم ، لطفا مجدد ویدیوهای آفلاین داخل کانال را برای آنها پخش کنید.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اکبری، فاطمه
فعالیت: در کلاس science امروز، مفهوم plants و animals تدریس شد. مطالب قبلی مرور شد.

زبان انگلیسی

مدرس: اکبری، فاطمه
فعالیت: با عرض سلام و وقت بخیر، در General امروز name, sound , song, action, story , flashcards های مربوط به صدای Tt تدریس شد. فعالیت های مختلف جهت تثبیت مطالب صورت گرفت.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اکبری، فاطمه
فعالیت: در کلاس math امروز، counting numbers , recognising digist مرور شد. سپس writing numbers 1_5 تدریس و تمرین شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: