فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه خیابان چهارم تهران
کلاس: یاس 4

ریاضی اول

مدرس: قائمی، فاطمه
فعالیت: به نام دانای بی همتا در زنگ ریاضی مفهوم کمتر و بیشتر با نماد ریاضی تکرار و مرور شد . صفحه ی 79تا 82 کتاب زنبوری به صورت پرسش و پاسخ فردی کامل شد.

فارسی اول

مدرس: قائمی، فاطمه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ نشانه اُ ُ با معرفی دایره واژگان با نشانه جدید ، تدریس شد . فایل آموزشی از ترکیب نشانه ها با نشانه ی جدید در بستر کلمه سازی تمرین شد. دانش آموزان کلماتی که در فایل دیدند را در دفتر مشق نوشتند.
تکلیف: دختر گلم سر مشق های زیر را با دقت ابتدا بخوان و سپس یکبار از روی آن ها بنویس.

هنر اول

مدرس: فرسمانه، زهرا
فعالیت: با سلام و احترام امروز به دلیل غیرحضوری بودن کلاس،به جای کاردستی شب یلدا،نقاشی شب یلدا کشیده شد

بازی استراتژیک

مدرس: بابایی، الناز
فعالیت: درود وقتتان بخیر بازی با چوبک، کاپ گیم درک و تمیز شنیداری،مهارت های دستکاری،مهارت جابه جایی، تقویت حافظه بالابردن دقت وتمرکز

ریاضی اول

مدرس: قائمی، فاطمه
فعالیت: به نام خدا کتاب کار ریاضی صفحه ی 72 تا74انجام شد . بازی ای هدفمند جهت یادگیری بهتر مفهوم جمع به صورت گروهی با هم انجام دادیم .

فارسی اول

مدرس: قائمی، فاطمه
فعالیت: به نام خداوند مهربانی ها املا تا نشانه ی (اِ) در کلاس گفته شد .و بازخورد در دفتر های دختران گلم ارسال شد. روان خوانی کتاب کار فارسی صفحه ی 111 پرسیده شد و صفحه ی112 کامل شد .
تکلیف: دخترم سر مشق داده شده را با دقت بخوان و بنویس . در یک برگه برای یکی از دوستانت یک نامه ی زیبا بنویس و روز دوشنبه همراه خودت به مدرسه بیاور. روز دوشنبه تدریس نشانه ی جدید را در کلاس داریم . دانش آموزان کتاب نگارش و دفتر مشق همراه خود داشته باشند. """ ضمنا کتاب های کار مجدد طبق روال سابق در مدرسه می ماند ، لطفا روز دوشنبه داخل پلاستیک یا کیسه مناسب تحویل کلاس داده شود .""" سپاس از همراهی شما عزیزان

فارسی اول

مدرس: قائمی، فاطمه
فعالیت: به نام خدا روز چهارشنبه ما در کلاس بر روی کاغذ رنگی کلماتی از نشانه (ی ) نوشتیم و سپس با آن برگه قایقی به مناسبت یاد گرفتن نشانه‌ی جدید ساختیم.
تکلیف: دختر عزیزم با کلمات داخل فایل ارسال شده ،جملات مرتبط به هم بساز تا بتوانی متنی زیبا بنویسی. برای روز شنبه املا تا نشانه (اِ ) داریم . به خوبی تمرین کن تا مثل همیشه عالی باشی . برای روز شنبه کتاب کار فارسی ، کتاب کار ریاضی دفتر تمرین و دفتر املا همراه دختران عزیزم باشد .

ریاضی اول

مدرس: قائمی، فاطمه
فعالیت: به نام خدا کتاب کار ریاضی صفحات 68 و 71 انجام شد .
تکلیف: دخترانی که پایین صفحه ی 68 را کامل نکرده اند پایان هفته کامل کنند .

علوم اول

مدرس: قائمی، فاطمه
فعالیت: *** به نام خدای عالِم *** فصل 6 " زمین خانه یِ پر آب ما " تدریس شد. کتاب کار فصل ششم مربوط به درس زمین خانه ی پر آب ما به صورت پرسش و پاسخ فردی انجام شد.

ورزش اول

مدرس: نامی، الهه
فعالیت: سلام و عرض ادب خدمت والدین گرامی 1) گرم کردن 2) انجام تست استعدادعلوی 3) مهارت پریدن ، تعادل ، انعطاف ، هماهنگی اعضا 4) بازی

شطرنج

مدرس: حاتمی، مریم
فعالیت: کیش و راه های رفع کیش را یاد گرفتیم .
تکلیف: کتاب آبی پررنگ با صفحات بیشتر:صفحه 10 تمرین اسب و صفحه 11 تمرین گرفتن رخ سیاه انجام شود. کتاب آبی کم رنگ با صفحات کمتر: صفحه 3 حرکت رخ انجام شود.

ریاضی اول

مدرس: قائمی، فاطمه
فعالیت: کتاب ریاضی صفحه ی 76و 77 کامل شد . عدد نویسی تا عدد 39به دانش آموزان یاد داده شد.

فارسی اول

مدرس: قائمی، فاطمه
فعالیت: *** به نام خدای دانا *** _ مفهوم ( یِ ) میانجی ، تدریس شد. _ کلمات و جملات مناسب برای مبحث تدریس شده ، تمرین و تکرار شد. _کتاب کار فارسی صفحه 109و 110 مربوط به نشانه (ی) کار و تدریس شد. کتاب نگارش صفحه 68 انجام شد .
تکلیف: صفحه ی 111کتاب کار فارسی مربوط به روان خوانی می باشد ،دخترم تمرین کن تا فردا سر کلاس باهم بخوانیم. نمونه ی فعالیت ارسال شده را لطفا دختران گلم در برگه بنویسند تا در پوشه ی کار آن ها قرار گیرد. دختران گلم برای فردا کتاب کار فارسی -کتاب کار ریاضی و کتاب کار علوم به همراه داشته باشند.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: درس 9 ( عابربانک) تدریس شد . کارتون مستر بین و خودپرداز نمایش داده شد . توضیحاتی درباره دستگاه عابر بانک و نحوه استفاده از آن برای دانش اموزان بیا شد .داستان پولک و دریک از کتاب سواد مالی خوانده شد.
تکلیف: لطفا فعالیت کلاسی و منزل درس 9 صفحات 73 و 74 کتاب سواد مالی انجام شود. *** با عرض سلام و ادب اولیای گرامی لطفا برای فعالیت درس 9 یک عدد دست سازه ی دستگاه خودپرداز با امکاناتی که در منزل دارید و با سلیقه و خلاقیت دانش آموز آماده کنید و جلسه آینده به کلاس آورده شود . *** با تشکر از همکاری و توجه شما
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: