1403/02/03
ریاضی اول
میرزاجانی، انیسه
*** به نام خدای ناظم ***
_ مهارت تشخیص تقارن شکل نسبت به محور افقی و عمودی ، تقویت، تمرین، کار و دوره شد.
_ نمونه سوال برای تثبیت مهارت روخوانی مسئله و تشخیص راه حل برای رسیدن به نتیجه نهایی درست در مسئله های دو قسمتی کار شد. « صفحه 173 و 174 کتاب کار ریاضی علوی ، مربوط به تم 24 حل و انجام شد. »
املا اول
میرزاجانی، انیسه
*** به نام خدای دانا ***
_ املا تا نشانه « ث » گفته شد و به صورت گروهی املاها را تصحیح کردند تا با روش جدید شکل درست کلمات برای دانشآموزان دوره و تمرین شود. ( دفترهای املا روز سهشنبه به دخترانم تحویل داده میشود. )
_ صدا و شکل هر یک از حروف فارسی ، تکرار و گفته شد ، تدریس و جمع بندی نهایی شد.
دختر قشنگم ، نمونه سرمشق فارسی برای شما فایل شده است . جهت تمرین و تقویت مهارت روان خوانی ، صفحه مناسب برای شما ضمیمه شده است .
قرآن اول
میرزاجانی، انیسه
*** به نام خدای نور ***
_ صفحه 72 تا 75 کتاب قرآن درس داده شد.
_ سوره « نصر » تدریس شد ، در کلاس هم خوانی شد ، معنی آیه به آیه به روایت کودکانه شرح داده شد.
_ شعر خوانی مرتبط تدریس شد و بعد از تفسیر شعر برای شعر با دانش آموزان ، اسم مناسب انتخاب و نوشته شد.
_ قصه های قرآنی مرتبط به کودکی حضرت موسی در کلاس به صورت روایتی توسط آموزگار تعریف و تدریس شد.
1403/02/02
ریاضی اول
میرزاجانی، انیسه
*** به نام خدای ناظم ***
_ حل مسئله به صورت راهبردی تمرین و تکرار حسابی شد.
_ تشخیص عبارت صحیح جمع / تفریق برای حل مسئله با تمرین و کار و تمرین حسابی شد.
_نمونه سوال کار شد برای تثبیت مهارت روخوانی مسئله و تشخیص راه حل برای رسیدن به نتیجه نهایی درست در مسئله های دو قسمتی.
« صفحه 170 تا 172 کتاب کار ریاضی علوی ، مربوط به تم 24 حل و انجام شد. »
فارسی اول
میرزاجانی، انیسه
*** به نام خدای دانا ***
_ نشانه « ظ » درس داده شد.
_ صفحه 105 تا 107 کتاب فارسی تدریس شد ، روخوانی درس انجام شد ، کلمات و ترکیبات با نشانه جدید تشخیص و خط کشی شد ، فلش کارت های آموزشی کار و فعالیت شد.
_ شعر « پیغمبر ما» همخوانی شد.
_ صفحات 131 تا 133 کتاب نگارش درس داده شد ، سوالات تفهیمی آن ، آموزش و انجام شد.
_ ایجاد انگیزشی یادگیری « ظرف » به دختران درس خوان تقدیم شد و با شیرینی پذیرایی شدند.
""" سپاس از همراهی شما عزیزان"""
دختر زرنگم، سرمشق های قسمت یک مدادی نگارش را خوش خط و مرتب بنویس و انجام بده و فردا حتما کتاب نگارش را تحویل خانم معلم بده تا تصحیح و ارزیابی شود.
«« فردا املا تا نشانه "" ث "" داریم ، خوب تمرین کن تا مثل همیشه تلاش شما درخشان باشد .»»
مهارت زندگی
فرمند، پرگل
انواع هیجانات با استفاده از چهره آموزش داده شد.
برای روز چهارشنبه 5 اردببهشت لطفا کاردستی انواع هیجانات روی چهره با نقاب توسط دانش آموز ساخته شود .( هر دانش 2تااز 5 تا را بسازد)
شادی
غم
خشم
ترس
تعجب برای روز چهارشنبه 5 اردببهشت لطفا کاردستی انواع هیجانات روی چهره با نقاب توسط دانش آموز ساخته شود .( هر دانش 2تااز 5 تا را بسازد)
شادی
غم
خشم
ترس
تعجب
رایانه
فغانی، فاطمه
آموزش بلوکهای نارنجی (بلوکهای کنترلی)
تمرین و اجرای پروژهی شمارهی دو کتاب(صفحهی 80) با استفاده از بلوکهای نارنجی(دستور تنظیم سرعت حرکت)
1403/02/01
ریاضی اول
میرزاجانی، انیسه
*** به نام خدای ناظم ***
_ تدریس عددنویسی وشمارش به ترتیب ، در جدول ، از صفر تا نودونه ، تثبیت و جمع بندی نهایی شد .
_ حل مسئله با راهکار رسم شکل ، تمرین و تکرار شد.
_ تدریس درک داشته های مسئله و حل درست آن با توجه به خواسته سوال ، تثبیت و جمع بندی نهایی شد.
_ الگوی شمارشی 8 تا 8 تا ، تمرین و تکرار شد.
_ ترتیب و توالی درس داده شد.
_ الگوی شمارشی 9 تا 9 تا ، تمرین و تکرار شد.
_ خط تقارن به صورت افقی و عمودی توضیح دوباره داده شده و دوره شد.
_ تشخیص مسئله با اطلاعات کافی ، تشخیص مسئله های غلط و بدون راه حل ، تدریس شد و نمونه سوال مناسب و مرتبط کار و توضیح داده شد.
« صفحات 169 تا 175 کتاب ریاضی زنبوری تدریس شد ، سوالات آن تفهیم شد ، به صورت پرسش و پاسخ فرد به فردی ، حل و انجام شد . »
املا اول
میرزاجانی، انیسه
*** به نام خدای دانا ***
_ املا تا نشانه « ع » گفته شد ، ارزیابی و تصحیح شد . لطفاً دفتر املای دختران گلم بررسی و امضا شده و فردا به کلاس برگردانده شود .
(( لازم به توضیح است ، با توجه به نزدیک شدن پایان سال تحصیلی و لحاظ کردن توصیفی وضعیت دانش آموزان ، با تدبیر آموزگار ، دیکته نشانه به نشانه و با تعداد و مرتبه بیش تر در هفته ولی حجم مناسب و اندازه ، جملات و کلمات هدفمند ، گفته می شود تا دانش آموز با آرامش خاطر و آمادگی و تمرین ، یادگیری و تثبیت کامل را دریافت کند و ارزشیابی خیلی خوب را به دست بیاورد .))
دختر زرنگم، نمونه سرمشق برای شما فایل شده است ، خودت با حوصله و مستقل ، خوش خط و مرتب وارد دفتر مشقت کن و بنویس و انجام بده.