فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Flyers 11

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان انگلیسی شاد امروز ما،گرامر درس دو با عنوان جملات شرطی نوع اول را باهم آموختیم، زبان اموزان عزیز جملاتی را درباره خودشان با این ساختار ساختند و تمرینات آن را باهم حل کردیم.
تکلیف: زبان آموزان عزیزم، ابتدا گرامر امروز مبحث جملات شرطی نوع اول را کامل مطالعه کنند مثال های آن را بخوانند سپس صفحه 16-17 کتاب کار را حل کنند.(صفحه 17 دررابطه با گرامر جملات شرطی نوع اول می باشد.)

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس علوم انگلیسی ما، مبحث فشارخون را باهم اموختیم و مبحث ضربان قلب را با دانش اموزان عزیزم مرور و تکرار کردیم. همچنین گروه های House system برای ارائه مطلب علمی تعیین شده آماده شدند و تعدادی ارائه دادند .

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان انگلیسی شاد امروز ما، ابتدا spelling لغاتی که دیروز آموختیم را مرور کردیم،سپس گرامر درس دو را که مبحث will و استفاده آن برای زمان آینده است را باهم آموختیم و با آن با زبان اموزان مکالمه و تمرین کردیم، همچنین دختران عزیزم در گروه هایشان سعی کردند که با ساختار تدریس شده will جمله های متنوعی بسازند و درکلاس بخوانند.در آخر طی یک فعالیت و بازی هیجانی کلمه هایی که اطراف کلاس چسبانده شده بودرا پیدا کردند و با آن ها یک جمله درست درباره زمان آینده ساختند.
تکلیف: دختران عزیزم به آینده و تصمیماتی که ممکن است برای سفر و دیدن مکان ها یا شهر و کشور مورد علاقه تان بگیرید را با ساختار در will /won't در پنج جمله بیان کنید.برای مثال :My family won't visit the United States.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: درکلاس ریاضی انگلیسی امروز مبحث رسید و فاکتور خرید را مرور کردیم و دانش اموزان عزیز تمرینات صفحه 144 کتاب را حل کردند.
تکلیف: صفحات 8-12 و 17 کتاب Math حل شود .

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان انگلیسی شاد امروز ما،به آهنگ های زیبایی از کشورهای مختلف جهان مانند برزیل،آفریقا و... گوش دادیم دختران گلم حدس زدند که این موسیقی ها مربوط به کدام کشور است سپس مبحث کشورها را آغاز کردیم و باهم 12 کشور معروف را با دیدن عکسهایی واقعی از آن ها و پرچم مخصوصشان آموختیم، طی یک فعالیت هیجانی زبان آموزان عزیز اسامی کشور هایی که یاد گرفتند را از تصویر می بایست تشخیص میدانند و مینوشتند. درآخر موقعیت هرکشور را طی یک فعالیت رقابتی روی نقشه مشخص کردیم .
تکلیف: دختران زرنگم از هر کشوری که امروز یادگرفتیم(لغات صفحه 22 کتاب اصلی) یک خط بنویسند فردا spelling لغات به طور شفاهی پرسیده خواهد شد. همچنین به فایل صوتی شماره 25 واقع در فولدر A گوش دهند و کاملا همه جملاتی که میشنوند را در دفترشان بنویسند.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس علوم انگلیسی امروزمان به مبحث ضربان قلب و چگونگی حس کردن و شمارش آن رو بدن پرداختیم و زبان اموزان عزیزم در رابطه با آن در گروه هایشان توضیحاتی را ارائه دادند.
تکلیف: مبحث قلب و کارکرد آن پرسیده خواهد شد. صفحات 8 و 11 کتاب Science در منزل حل شود .

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس زبان انگلیسی امروز ما ،آیه الکرسی را به انگلیسی باهم خواندیم ،و با دختران عزیزم دیکته لغات درس اول را باهم مرور کردیم ،همچنین تمرین مربوط به گرامر while -when را انجام دادیم تا بار دیگر برایشان مرور و یادآوری شود. ارزیابی درس اول کتاب را در آخر کلاس انجام دادیم.
تکلیف: دختران عزیزم به جشنی که از کودکی تا امسال در خاطره تان هست فکر کنند و برایم در 7 خط بنویسند که دقیقا چه کاری در جشن انجام شده و چه کسانی در جشن بودند.

زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: امروز در کلاس زبان جذاب ما، یک آهنگ انگلیسی انگیزشی را باهم گوش دادیم و درکلاس همخوانی کردیم. سپس متن صفحه 104 کتاب را که درمورد جشن تولد یک شخص و اتفاقات مربوط به آن بود را باهم خواندیم و درباره آن باهم در کلاس بحث کردیم. در نهایت زبان آموزان پرتلاشم، به سوالات آن جهت درک بهتر متن خوانده شده پاسخ دادند.
تکلیف: (فردا ارزیابی (Exam) درس یک کتاب را در کلاس خواهیم داشت. زبان آموزان عزیزم می بایست دیکته لغات درس یک،معانی و گرامر آن را با دقت مطالعه کنند و مسلط باشند.)

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: نیکوئیان، محبوبه
فعالیت: در کلاس امروز ریاضی انگلیسی ما ،مبحث بسیار کاربردی رسید و فاکتور خرید و اختصاصا مبحث «مانده پول» را باهم آموختیم و تمرینات آن را باهم حل کردیم.
تکلیف: زبان آموزان عزیزم تمرین نوشته شده در دفتر را پاسخ دهند.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: