فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Basic 11

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: با سلام. امروز در کلاس شاداب مون، کاردستی های جذابی در راستای تقویت مهارت دست انجام دادیم. همچنین در کلاس خود دانش آموزانم پازل ساختند، حل کردند و رنگامیزی کردند. درس یک کتاب picture dictionary به صورت کامل مرور شد و همه ی زبان آموزانم مسلط به کلمات هستند. شعر hello نیز از اول هفته پخش و تدریس شد و دانش آموزان یاد گرفتند.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: با سلام. امروز ما در کلاس خود، تمامی کلمات و جملات موجود در درس یک کتاب picture dictionary را یاد گرفتیم. همچنین بازی pipe and balloon که برای کنترل دستان میباشد، انجام شد.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: با سلام. امروز مروری بر مبحث inside and outside شد و دانش آموزان عزیزم توانستند در جمله بکار ببرند. همچنین کاربرگ مربوط به این موضوع نیز در کلاس انجام شد.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: با سلام. امروز مبحث درس یک کتاب picture dictionary تدریس شد. دانش آموزان گلم با کلماتی همانند cake, candy, soda pop, popcorn, apple آشنا شدند. امروز ویدئو مربوط به picnic تماشا شد همچنین کلمات و اصطلاحات مربوطه تدریس شد. بازی هایی جهت حفظ کنترل نیز به عنوان focus control در کلاس انجام شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: با سلام. امروز مبحث اعضای بدن در کلاس تدریس و تمرین شد. کلماتی نظیر head, eye, ear, nose, mouth, shoulder, leg, neck, hand , fingers تدریس شد.

زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: با عرض سلام خدمت اولیای گرامی و با آرزوی موفقیت برای دانش آموزان گلم، امیدوارم سال تحصیلی خوبی را در کنار هم آغاز کنیم. امروز ما در کلاس زبان انگلیسی خود، یاد گرفتیم چطور خودمان را معرفی کنیم و شعر های کوتاه Hello را خواندیم و بازی های جذابی را انجام دادیم.
تکلیف: اولیای گرامی، حتما حتما دانش آموزان گلم برای کلاس های خود ماژیک و پوشه ی ساده صورتی رنگ همراه داشته باشند و فردا به بنده تحویل دهند. ( گل دخترهایی که در تابستان این پوشه ها را به بنده تحویل دادند، نیازی ندارند)

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز با دخترای گلم کلاس ریاضی داشتیم و در این کلاس ما مفهوم صفحه ی 7 کتاب که مربوط به inside و outside می باشد، تدریس و تمرین شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: