1401/09/16
زبان انگلیسی
ساعد، الهه
1. Greetings و مرور قوانین کلاسی، تمرین مکالمات روزانه و خواندن آیت الکرسی
2. تماشای ویدئوی ترانه
Waving flags
3. مرور مبحث animals
و غذای آنها
4. تدریس مبحث
Places to visit animals
5. انجام فعالیت مرتبط با مبحث
6. انجام فعالیت کتاب
فعالیت های صفحات 48 و 49 کتاب کار را انجام دهید.
با کلمات هایلات شده در صفحه ی 54 کتاب دانش آموز، جمله بسازید.
به عنوان مثال:
Monkeys live in a monkey sanctuary.
1401/09/15
زبان انگلیسی
ساعد، الهه
1. Greetings و مرور قوانین کلاسی، تمرین مکالمات روزانه و خواندن آیت الکرسی
2. تماشای ویدئوی ترانه
Waving flags
3. تماشای ویدئوی مبحث At the zoo
4. تدریس مبحث حیوانات وحشی و توصیف آنها
5. انجام فعالیت مرتبط با مبحث
6. انجام فعالیت کتاب
از روی کلمات هایلایت شده ی صفحات 52 و 53 کتاب دانش آموز پنج مرتبه بنویسید.
هجی کردن کلمات درس 3 را تمرین کنید.
1401/09/14
زبان انگلیسی
ساعد، الهه
1. Greetings و مرور قوانین کلاسی، تمرین مکالمات روزانه و خواندن آیت الکرسی
2. تماشای ویدئوی ترانه
Waving flags
3. مرور درس 4
4. انجام فعالیت مرتبط با مبحث
5. انجام فعالیت کتاب
فعالیت ریاضی نوشته شده در دفتر را انجام دهید.
(محیط هر شکل را محاسبه کنید.)
هجی کردن کلمات دروس 1 و 2 را تمرین کنید.
1401/09/13
زبان انگلیسی
ساعد، الهه
1. Greetings و تمرین مکالمات روزانه و خواندن آیت الکرسی
2. تماشای ویدئوی ترانه ی
Waving flags
3. تدریس مبحث reading
4. انجام فعالیت کتاب
5. انجام فعالیت مرتبط با مبحث
فعالیت های صفحه ی 46 کتاب کار را انجام دهید.
هجی کردن Spelling کلمات درس 1 و 2 کتاب دانش آموز را تمرین کنید.
1401/09/12
زبان انگلیسی
ساعد، الهه
1. Greetings و تمرین مکالمات روزانه
2. تماشای ویدئوی ترانه ی
Waving flags
3. تماشای ویدئوی مرتبط با مبحث
Disability کم توانی جسمی یا ذهنی
4. تدریس مبحث مرتبط با روز جهانی افراد با کم توامی جسمی یا ذهنی
5. معرفی افراد معروف با کم توانی جسمی
6. انجام فعالیت مرتبط با مبحث
درباره ی یک شخص معروف با کم توانی جسمی تحقیق کنید و یک پاراگراف بنویسید و برای صحبت کردن در کلاس آماده باشید.
قسمت های ناکامل کتاب کار (Activity book) را کامل کنید.
فردا چک خواهد شد.
هجی کردن (Spelling) کلمات درس یک را تمرین کنید.