1403/09/13
زبان انگلیسی
درودیان، لیلا
باسلام و احترام
امروز در کلاس زبان به مناسب امروز یعنی روزجهانی معلولین پرداختیم و یادگرفتیم علی رغم داشتن تفاوت ها همگی باهم برابریم ،باید به معلولین احترام گذاشت در آخر از افراد معروف دارای معلولیت سخن گفتیم و گفتیم معلولیت محدودیت نیست .
سپس با مشاهده ی عکسی از مدارس نامتعارف ذهن دانش آموزان را به سمت موضوع معطوف کردیم و با روش برداشت از متن و خلاصه در گروه های house system شروع به تمرین تکنیکی جدید در ریدینگ کردیم و با حل تمرین کلاس را به پایان رساندیم
کتاب کار صفحه ی 36 و 37 حل شود و در صورت متوجه نشدن سوالی در کنار آن ضربدر قرمز بزنید. لطفا از CD کتاب زبان track42را پلی شود و 8کلمه با توجه به فایل لیسنینگ نوشته شود. . سپس کتاب صفحه 36باز شود و املا خود را تصحیح کنند . درصورت اشتباه بودن یک ضربدر زده و سپس درست ان را جلوی کلمه بنویسند
1403/09/11
زبان انگلیسی
درودیان، لیلا
باسلام و احترام
امروز در کلاس زبان با مشاهده ی تصویری ذهن دانش آموزان را به سمت storyboard معطوف کردیم و شروع به خواندن و یادگیری متن و کلمات کردیم و با تکنیک scanning در ریدینگ آشنا شدیم در آخر به صورت خلاقانه این تکنیک را تمرین کردیم
کتاب کار صفحه ی 35حل شود و در صورت متوجه نشدن سوالی در کنار آن ضربدر قرمز بزنید. لطفا از CD کتاب زبان track42را پلی شود و 8کلمه با توجه به فایل لیسنینگ نوشته شود. . سپس کتاب صفحه 36باز شود و املا خود را تصحیح کنند . درصورت اشتباه بودن یک ضربدر زده و سپس درست ان را جلوی کلمه بنویسند
1403/09/10
زبان انگلیسی
درودیان، لیلا
باسلام و احترام
پروژه ی زبان در هفته ی ملی علوم انجام شد.
1403/09/07
زبان انگلیسی
درودیان، لیلا
باسلام و احترام
امروز در کلاس زبان با مفهوم contraction مواجه شدیم و آن را در فعل های مختلفی تمرین و تکرار کردیم و سپس در 2 گروه متفاوت شروع به خواندن جملات با contraction و بدون آن برای درک مفهوم صدا ها کردیم و با دیکته درس 3 کلاس را به پایان رساندیم
کتاب کار صفحه ی 34حل شود و در صورت متوجه نشدن سوالی در کنار آن ضربدر قرمز بزنید. لطفا از CD کتاب زبان track42را پلی شود و 8کلمه با توجه به فایل لیسنینگ نوشته شود. . سپس کتاب صفحه 36باز شود و املا خود را تصحیح کنند . درصورت اشتباه بودن یک ضربدر زده و سپس درست ان را جلوی کلمه بنویسند.
1403/09/06
زبان انگلیسی
درودیان، لیلا
باسلام و احترام
امروز در کلاس زبان دانش آموزان با چشمانی بسته به listening گوش کردند و آن را برای خود تحلیل کردند پس از اتمام خلاصه و یافته خود از آن را بیان کردند سپس شروع به بررسی listening موجود از طریق روش های نوین و کاربردی کردیم تا آن را تبدیل به یک Writing کامل کنیم و به سوالات موجود پاسخ دادیم در انتها دانش آموزان یک متن با توجه به نکات موجود نوشتند
کتاب کار صفحه ی 33حل شود و در صورت متوجه نشدن سوالی در کنار آن ضربدر قرمز بزنید. لطفا از CD کتاب زبان track42را پلی شود و 8کلمه با توجه به فایل لیسنینگ نوشته شود. . سپس کتاب صفحه 36باز شود و املا خود را تصحیح کنند . درصورت اشتباه بودن یک ضربدر زده و سپس درست ان را جلوی کلمه بنویسند.