فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Flyers 12

زبان انگلیسی

مدرس: درودیان، لیلا
فعالیت: باسلام و احترام امروز در کلاس زبان با تصاویری مواجه شدیم که نشان دهنده ی یک شی ،یک مکان و یک زمان خاصی بود که ذهن دانش آموزان برای گرامر امروز آماده شد و شروع به یادگیری سوالات wh_questions در زمان گدشته ی استمراری کردیم.سپس تمرین و تکرار کردیم و شروع به جمله سازی در زمان مربوطه کردیم در آخر با تمرینی تفاوت 2زمان تدریس شده در این 2جلسه را تثبیت کردیم
تکلیف: کتاب کار صفحه 9 انجام شود

زبان انگلیسی

مدرس: درودیان، لیلا
فعالیت: باسلام و احترام امروز در کلاس زبان با تصاویری مواجه شدیم که نشان دهنده ی یک شی ،یک مکان و یک زمان خاصی بود که ذهن دانش آموزان برای گرامر امروز آماده شد و شروع به یادگیری سوالات wh_questions در زمان گذشته ی ساده کردیم. سپس با متونی مواجه شدیم و به آنالیز آنها پرداختیم و سوال های به هم ریخته مربوطه را مرتب کردیم
تکلیف: کاربرگ موجود دانلود و جواب ها در دفتر نوشته شود.

زبان انگلیسی

مدرس: درودیان، لیلا
فعالیت: امروز در کلاس زبان با ورود معلم با ظرف سیب زمینی سرخ کرده و کلمات متصل به ان ذهن دانش آموزان برای یادگیری لغات خوراکی در مهمانی آماده شد .پس از یادگیری حسابی تمرین و تکرار کردیم با دیکته انها کار کردیم و مکالمه ای در رستوران و نحوه ی درخواست غذا کلاس را به پایان رساندیم
تکلیف: کاربرگ موجود دانلود و در دفتر نوشته شود

زبان انگلیسی

مدرس: درودیان، لیلا
فعالیت: باسلام و احترام امروز در کلاس زبان ابتدا به دوره ی اجمالی از دو زمان past simple و past continues پرداختیم سپس یادگرفتم چگونه و چرا از این دو زمان استفاده کنیم سپس با توجه به تمارینی علت استفاده از while و when و ...را تثبیت کردیم
تکلیف: لطفا کاربرگ انجام شود.

زبان انگلیسی

مدرس: درودیان، لیلا
فعالیت: باسلام و احترام امروز در کلاس زبان به بیان داستانی خیالی از اخرین تولد خود پرداختیم و مفصلا جملات را تکرار و تمرین کردیم و تفاوت بین past simple و past continuesرا با حرکات دست یاداوری و مرور کردیم در اخر دانش اموزان با توجه به جدولی انجام و یا عدم انجام کاری در 2 زمان گذشته مختلف را جمله سازی کردند
تکلیف: لطفا ابتدا worksheet موجود در بخش کاربرگ را دانلود کرده و فقط جواب را در دفتر یادداشت کنید
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: