1404/07/01
فعالیت:
"Welcome to your first day of school let's start this exciting journey together!"
زبان انگلیسی
مدرس:
نیکوئیان، محبوبه
فعالیت:
با تبریک روز زیبای پاییزی اول مهر و آرزوی موفقیت برای همه دانشآموزان عزیز!
کلاس امروز ما با Greeting آغاز شد و سپس درباره تابستان گذشته با بچهها به طور کوتاه صحبت کردیم. کاربرگی برای معرفی خود در دفترهایشان چسبانده شد و دانشآموزان بخشی از آن را تکمیل کردند. به مناسبت روز جهانی زبان اشاره، چند واژه ساده به زبان اشاره آموزش داده شد. روز نخست را با لبخند، همکاری و تمرکز بر مهارت گفتاری (Speaking) به پایان رساندیم.
تکلیف:
دختران عزیزم کاربرگ مربوط به معرفی خودشان را که در دفتر چسبانده شده را تکمیل کنند.
1404/05/22
زبان انگلیسی
مدرس:
نیکوئیان، محبوبه
فعالیت:
تابستانی پربار و خاطرهانگیز را در کنار فرزندان عزیزتان پشت سر گذاشتیم. با حمایت شما و تلاش دانشآموزان، این پایگاه فرصتی شد برای یادگیری، تجربه و لحظاتی بهیادماندنی.
با آرزوی موفقیت دختران عزیزمان.
1404/05/21
زبان انگلیسی
مدرس:
نیکوئیان، محبوبه
فعالیت:
امروز در قالب فعالیت جذاب Picture Walk، تصاویر مرتبط با کشورهای مختلف در فضای راهرو نصب شد و زبانآموزان با حرکت گروهی بین تصاویر، به تبادل پرسش و پاسخهای کوتاه به زبان انگلیسی پرداختند. در ادامه، مروری بازیمحور و هیجانانگیز بر مطالب کشورهای هند و چین انجام شد که ضمن ایجاد فضایی شاد، باعث تقویت مهارت گفتاری (Speaking) و مرور آموختهها شد. این فعالیت با استقبال پرشور دانشآموزان همراه بود و فضای کلاس را سرشار از انرژی مثبت کرد.
1404/05/20
زبان انگلیسی
مدرس:
نیکوئیان، محبوبه
فعالیت:
امروز زبانآموزان در قالب فعالیت گروهی و خلاقانه، به طراحی و آمادهسازی پوسترهای مرتبط با کشورهای مورد مطالعه پرداختند. هر گروه با انتخاب تصاویر و جملات کوتاه انگلیسی درباره جاذبههای گردشگری، پرچم و اطلاعات مهم کشور خود، بخشی از محتوای پوستر را آماده کرد. این فعالیت علاوه بر تقویت مهارتهای زبانی، خلاقیت و کار گروهی دانشآموزان را نیز پرورش داد و با هیجان و همکاری بالای آنها همراه بود.
1404/05/19
زبان انگلیسی
مدرس:
نیکوئیان، محبوبه
فعالیت:
امروز در ادامه برنامه آموزشی در کلاس زبان پر از هیجانمان، مروری جامع بر تمام کشورهایی که تاکنون تدریس شده بود انجام گرفت. در این فعالیت، هر دانشآموز به پرسشهای مرتبط با یک کشور پاسخ داد و جملات کامل به زبان انگلیسی بیان کرد. سپس بهصورت گروهی با استفاده از لگو، نمونهای از «دیوار چین» را ساختیم و هر گروه جملهای توصیفی درباره سازه خود به انگلیسی ارائه داد.