فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: Starters 13

زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: امروز در کلاس زبان فعال ما، تدریس صدای qu و مثال های مربوط به آن صفحات 30 و 31و 32 انجام شد. 1.Greeting سلام و احوالپرسی 2.classroom language 3.تدریس آیت الکرسی به زبان انگلیسی، سرود ملی 4.conversation *what's your first name? My first name is ... *what's your last name? My last name is... *Which grade are you in? I'm in second /third/fourth/fifth grade. *How old are you? I'm 8/9/10 *What's your favorite color? My favorite color is pink. My favorite colors are pink,blue and red. *Where are you from? I'm from Iran. *Where do you live? I live in Tehran. I live in a flat.
تکلیف: تکلیف: 1. دخترمALV Phonics صفحات 26 تا 29 و 32 کتاب را با صدای بلند بخواند و تمرین کند. 2. جملات زیر را در وایت برد تمرین کند و برای دیکته آماده باشد. put ,listen, hello,happy ,eight,today This is my coat. We will go then. That is a math book. Today is Sunday. 3.دفتر ALV فقط صفحه 84 انجام شود. 4.دخترم هر روز میبایست دفتر زبان و دفتر و کتاب ALV Phonics 3 را همراه داشته باشد.

زبان انگلیسی

مدرس: اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت: امروز در کلاس زبان فعال ما، تدریس صدای qu و مثال های مربوط به آن انجام شد. 1.Greeting سلام و احوالپرسی 2.classroom language 3.تدریس آیت الکرسی به زبان انگلیسی، سرود ملی 4.conversation *what's your first name? My first name is ... *what's your last name? My last name is... *Which grade are you in? I'm in second /third/fourth/fifth grade. *How old are you? I'm 8/9/10 *What's your favorite color? My favorite color is pink. My favorite colors are pink,blue and red. *Where are you from? I'm from Iran. *Where do you live? I live in Tehran. I live in a flat.
تکلیف: تکلیف: 1. دخترم ALV Phonics 3 صفحات 26 تا 29 کتاب را با صدای بلند بخواند و تمرین کند. 2. جملات زیر را در وایت برد تمرین کند و برای دیکته آماده باشد. put ,listen, hello,happy ,eight She has got eight sheep. My mum is thin. A moth is an insect. I brush my teeth. 3.دفتر ALV فقط صفحه 83 انجام شود. 4.دخترم هر روز میبایست دفتر زبان و دفتر و کتاب ALV Phonics 3 را همراه داشته باشد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: