فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجابک 1
فعالیت: گرامی وارثِ محمودِ احمد / امام باقری، نامت محمد فروزان اختری برتر ز انجم / تو فخر عترتی، خورشید پنجم . . . میلاد امام پنجم محمد باقر (ع) مبارک .https://www.aparat.com/v/z7cgF
توضیح: با سلام با توجه به تعطیلات و آنلاین بودن کلاس ها در روزهای گذشته مسابقات بین مدارس علوی تمدید شد بروشور مسابقات مجدد در بخش زیبا نویسی بارگذاری می گردد لطفا ملاحظه بفرمائید. در صورت تمایل کارهای خود را تا آخر هفته به مدرسه تحویل نمایید در ضمن ناهار فردا دانش آموزان قرمه سبزی می باشد. با تشکر

ریاضی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: مروری بر تدریس مبحث اعشار که در کلاس آنلاین انجام شده بود، انجام شد. برای آمادگی سنجش ریاضی تمام سوالات دانش آموزان رفع اشکال شد‌.
تکلیف: کتاب درسی مبحث جمع اعداد اعشاری صفحه ی 95 انجام شود.

علوم پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: سنجش ریاضی برگزار شد‌.
تکلیف: کتاب کار علوم تا انتهای فصل 9 کامل انجام شود. کتاب کار فارسی و کتاب نگارش تا انتهای درس شجاعت کامل شود و فردا چک می‌شود.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: تدریس کتاب مطالعات تا انتهای درس 14 انجام شده و جلسه ی آینده درس جدید داده می‌شود.
تکلیف: هدیه ها دو درس آخر پرسیده میشود. فردا کتاب های ریاضی همراه داشته باشید. مطالعات کتاب کار تا انتهای درس 14 کامل شود.

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: با عرض سلام خدمت دختران عزیزم در این جلسه " سوادمالی" درباره " کسب و کار" به بحث و تبادل نظر و تماشای کلیپ پرداختیم.
تکلیف: لطفا برای جلسه بعد صفحات 94 و 95 کامل شود

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: مبحث دید خود را چند بعدی کنید تدریس گردید
تکلیف: انجام تکلیف صفحه 31

زیبانویسی

مدرس: اکبری، ربابه
فعالیت: با سلام با توجه به تعطیلات و آنلاین بودن کلاس ها در روزهای گذشته مسابقات بین مدارس علوی تمدید شد بروشور مسابقات مجدد در بخش زیبا نویسی بارگذاری می گردد لطفا ملاحظه بفرمائید. در صورت تمایل کارهای خود را تا آخر هفته به مدرسه تحویل نمایید در ضمن ناهار فردا دانش آموزان قرمه سبزی می باشد. با تشکر

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: امروز در ابتدا یک warm up با شمارش 2 تایی برای هیجان و تقویت عصب و عضله و هماهنگی دست راست و چپ و تپش بالای ضربان قلب دانش آموزان عزیز بازی و اجرا شد. و با یک آهنگ 4 ضربی به صورت بادی پرکاشن بازی شد. بر روی آهنگی با شمارش 4 تایی و تلفیق لیوان و بادی پرکاشن هم تمرین شد.
فعالیت: با سلام و احترام - لطفاً در اسرع وقت جهت تحویل کتاب های آموزشی دانش آموزان عزیزمان روز دوشنبه 3/بهمن ماه از ساعت 8 صبح لغایت 14 به مدرسه تشریف بیاورید. با توجه به شرایط آنلاین و مشکلات جدی گاز شهری امکان تعطیلی و عدم حضور اجرایی ها در مدرسه می باشد؛ لذا خواهشمندیم این امر مهم آموزشی را پیگیری بفرمائید و جهت تحویل کتاب ها به مدرسه تشریف بیاورید تا مباحث آموزشی در فضای آنلاین شایسته و مطلوب برای دانش آموزان انجام شده و بتوانند مباحث را به درستی پیگیری نمایند. با تشکر واحد آموزشی

ریاضی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: کتاب کار بخش اعداد اعشاری حل شد و رفع اشکال شد. تدریس جمع اعداد اعشاری همراه با محور و روش محاسبه انجام شد.
تکلیف: سوالات داده شده را حل کنید و جواب ها را وارد دفتر کنید و نیازی به پیرینت گرفتن نیست.

فارسی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: کتاب کار و نگارش درس شجاعت کامل شد.
تکلیف: از روی بندهای فرد درس شجاعت بنویسید و ترکیب های وصفی آن را پیدا کنید.

املا پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: ادامه ی کتاب کار در این ساعت انجام شد . به دلیل کلاس های آنلاین این زنگ به جز کتاب کار فارسی کتاب کار مطالعات درس 13 نیز حل شد.
تکلیف: رو خوانی درس برای املا تمرین شود. کسانی که کتاب های کار و نگارش آن ها کامل نیست آن ها را کامل کنند.

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: ساعد، الهه
فعالیت: 1. Greetings 2. تماشای ویدئوی ترانه ی Waving flag 3. انجام فعالیت بازی مرتبط با مباحث قبلی 4. مرور مبحث decimal numbers

ریاضی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: تمرین های صفحه ی92 کتاب درسی کامل حل شد و رفع اشکال انجام شد. کتاب کار فعالیت کلاسی از بخش اعشار حل شد.
تکلیف: ادامه ی کتاب کار تا ابتدای بخش جمع اعشار حل شود. طبق توضیحات در کلاس 5 عدد اعشار مثال بزنید و آن ها را در جدول بگذارید و به حروف نوشته و همچنین به صورت گسترده بنویسید. عکس صفحه ی 92 همراه با تکالیف ارسال شود.

فارسی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: روخوانی درس شجاعت انجام شد. فایل صوتی داستان صدای سکه در کلاس پخش شد و به سوالات پاسخ داده شد. کتاب نگارش درس شجاعت حل شد.
تکلیف: از روی پاراگراف های زوج درس شجاعت بنویسید و ترکیب های وصفی موجود در این پاراگراف ها را مشخص کنید. تصویر حل شده ی کتاب نگارش درس شجاعت همراه تکالیف ارسال شود.

هنر پنجم

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز در کلاس نقاشی دختر رنگی تکنیک کلاژ به وسیله گواش انجام شد
تکلیف: امروز در کلاس نقاشی دختر رنگی تکنیک کلاژ به وسیله گواش انجام شد کامل گردد و جلسه بعد همراه داشته باشید وسایل مورد استفاده جلسه بعد :مداد رنگی کاغذA4 یا مقوای اشتنباخ اندازهA4 همراه داشته باشید

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی ادامه اتیکت مکالمه پارت اول تدریس شد.
فعالیت: با سلام به اطلاع می رساند هر زمان مدارس **حضوری ** شود ارزشیابی نیم سال اول تحصیلی از درس ریاضی انجام خواهد شد.با توجه به بودجه بندی ریاضی دانش آموزان عزیز آمادگی کافی را داشته باشند. بودجه بندی ارزشیابی نیم سال اول تحصیلی ریاضی در زمان حضوری: فصل اول (عددنویسی و الگوها) تا پایان فصل سوم (نسبت، تناسب و درصد) با تشکر واحد آموزش
توضیح: **دانش آموزان عزیزم خسته یک هفته کلاس های آنلاین نباشید خدا قوت. لطفاً لینک زیر را در گوگل کپی و فعالیت کلی از درس سواد مالی رو تماشا بفرمائید. موفق باشید و سربلند که بهترین ها شایسته ی شماست . با تشکر کیهان معاون آموزشی https://aparat.com/v/khcb7

ریاضی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: تا انتهای صفحه ی 91 حل شد و رفع اشکال انجام شد.
تکلیف: تمرین های صفحه ی 92 حل شود. ریاضی تا پایان فصل 3 تمرین شود.

علوم پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: تدریس فصل 9 با موضوع کارها آسان میشود 2 تدریس شد و روخوانی از کتاب درسی انجام شد.
تکلیف: کتاب کار علوم فصل 9 کامل حل شود.

مطالعات اجتماعی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: تدریس درس 14 کامل انجام شد و نکات مهم درس ارائه شد.
تکلیف: کتاب کار درس 14 حل شود.

ورزش پنجم

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: گرم کردن به روش ایروبیک هوازی با یکسری از تمرینات ریتمیک. تمرین چرخه جنگجو در سه مرحله با هدف ارتقا انعطاف و استقامت عضلانی. سرد کردن در حرکات آرام تر سلام بر خورشید.
فعالیت: با سلام به اطلاع می رساند هر زمان مدارس **حضوری ** شود ارزشیابی نیم سال اول تحصیلی از درس ریاضی انجام خواهد شد.با توجه به بودجه بندی ریاضی دانش آموزان عزیز آمادگی کافی را داشته باشند. بودجه بندی ارزشیابی نیم سال اول تحصیلی ریاضی در زمان حضوری: فصل اول (عددنویسی و الگوها) تا پایان فصل سوم (نسبت، تناسب و درصد) با تشکر واحد آموزش

ریاضی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: ادامه ی تدریس مبحث اعشار انجام شد. تا ابتدای صفحه 90 و کار در کلاس حل شد.
تکلیف: تمرین و فعالیت و کار در کلاس صفحه های 90 و 91 در کتاب خل شود.

فارسی پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: نگارش درس روزی که باران میبارد حل شد. روخوانی درس شجاعت انجام شد. درست و نادرست پاسخ داده شد و کلمات مهم املایی مشخص شد. همچنین واژه آموزی تدریس شد.
تکلیف: متن درس شجاعت را بخوانید و ترکیب های وصفی را مشخص کرده و در دفتر بنویسید. فایل معانی کلمات درس شجاعت در این بخش بارگذاری شده است.

هدیه‌های آسمان پنجم

مدرس: لطفی صمیمی، ندا
فعالیت: تدریس درس 10 ساحل دجله کامل شد و به سوالات درس پاسخ داده شد. روخوانی درس 11 انجام شد.
تکلیف: درس 9 و 10 پرسیده میشود.

رباتیک

مدرس: جابری، پریسا
فعالیت: آموزش ولوم یا پتانسیومتر آموزش نحوه کارکردولوم بستن مدار کنترل ولتاژ ولوم و تست و خروجی گرفتن

رایانه

مدرس: نظری، الهه
فعالیت: با عرض سلام و وقت به خیر خدمت والدین گرامی و دانش آموزان عزیزم امروز عزیزان در جلسه مجازی خود با اضافه کردن لایه های جدید آشنا شده و توانستند به لایه ها رنگ بندی جدید داده و سپس آنها با گزینه های جدید در بلندینگ آپشن آشنا شدند و توانستند کادر دور لایه ها را تغییر داده و برای تمرین در منزل نیز با رنگ کردن خود لایه ها توسط کالر اورلی آشنا شدند.
تکلیف: خواهشمندم با توجه به نزدیک شدن به مباحث سنگین تر کتاب تمام مطالب قبلی تدریس شده بررسی شده و اگر چنانچه مشکلی دارید با بنده در جریان بگذارید تا در روز های حضوری بتوانم شما را راهنمایی کنم. با تشکر.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: