فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجاقک 3

ریاضی اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: با عرض سلام و وقت بخیر به نام خداوند بخشنده مهربان آموزش و حل تمرینات صفحه 4و5 کتاب درسی (تکرار و تمرین الگو منظم و تکرار شونده،تمرین شمارش اعداد زیر پنج)

علوم اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: آموزش درس اول سایه ها همراه با سایه بازی و قصه گویی خلاق توسط دانش آموزان در کلاس

فارسی اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: امروز در زنگ فارسی کلاس را با نام و یاد خدا آموزش ضمنی پیام های قرآنی درس قران و خواندن سوره توحید آغاز کردیم .نگاره دو با خوانش شعر تدریس شد کارهایی که برای آماده سازی به مدرسه بود را آموزش داده و وسایل بهداشتی شخصی را نام بردیم. وظایف والدین و بچه ها در منزل به روش پرسش و پاسخ فعال مرور شد جهت یادآوری و مرور جلسه قبل شعر مربوط به نگاره یک خوانده شد . آموزش ضمنی مفهوم چپ و راست بخش کردن کلمات و صدای آغازین و پایانی کلمات نگاره مربوط اموزش داده شد.
تکلیف: دفتر مشق خلاق (لوحه صفحه 9 و نگاره 2 صفحه 35.36.37)

نگارش اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: انجام لوحه شماره دو تمرین صحیح دست گرفتن مداد و یادآوری مفهوم خط زمینه و کشیدن خط راست زیر خط زمینه

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: تدریس مبحث سلام و احوالپرسی صورت گرفت
تکلیف: تمرین بازی سلام کردن در منزل،به اینصورت که هر کسب زودتر و رسا تر سلام کنه برنده است
فعالیت: با سلام خدمت اولیای گرامی و دانش آموزان عزیزم-لطفاً فایل pdf منوی ناهار مهرماه را از درس *** مهارت اجتماعی*** بارگزاری بفرمائید. لطفاً جهت دیدن منوی غذایی مهرماه به پیوست درس مهارت اجتماعی مراجعه بفرمائید. با تشکر

ریاضی اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: به نام خداوند رنگین کمان آغاز آموزش رسمی با یاری خداوند مهربان : _آموزش صفحه دو و سه کتاب _حل تمرینات مربوطه _تمرین و تکرار مفاهیم الگو ، اشکال هندسی و دسته
تکلیف: لطفاً شمارش اعداد یک تا پنج را با ابزار های مختلف موجود در منزل تمرین و تکرار بفرمایید.

فارسی اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: _ ایجاد انگیزه از طریق قصه گویی کتاب *آبی کوچولو،سبزکوچولو* _آموزش نگاره یک _تمرین صدای هم آغاز و هم پایان _تمرین بخش کردن کلمات _درست کردن کاردستی خانواده با استفاده از رنگ انگشتی _آموزش ضمنی مفاهیم احترام ،مسئولیت پذیری،خانواده،حریم شخصی
تکلیف: دفتر مشق خلاق (صفحه 8 بخش لوحه نویسی و صفحات 32،33،34 بخش نگاره ها) انجام شود و روز شنبه همراه دانش آموز به مدرسه فرستاده شود.

نگارش اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: انجام اولین لوحه کتاب نگارش

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: عرض سلام و روز بخیر خدمت شما دختران عزیزم و اولیای گرامی. در جلسه اول ،ضمن خوشامدگویی و احوالپرسی شروع به صحبت اجمالی درباره سواد مالی ، پول (اسکناس و سکه) و مبادله پایاپای، کاربردهای آن در زندگی روزمره کردیم. با توزیع اسکناس های مختلف بین دانش آموزان نکردیم و آنها را ترغیب کردم تا پول را لمس کنند و با آن آشنا شوند. به کتاب صوتی سه کیسه پشم به جای پول در کلاس گوش دادیم نهایت کتاب صوتی، مفهوم کلی مبادله پایاپای یا کالا به کالا می باشد.
تکلیف: دختران عزیزم ،برای جلسه تاریخ 20 / 07 /1401 از اسکناس و سکه نقاشی کشیده و به کلاس بیاورند. همچنین،خلاصه داستان سه کیسه پشم به جای پول را به والدین بازگو کنند و از آنها بخواهند که در دفترشان برداشت کنند و برای جلسه بعد به کلاس آورده شود. برای شما عزیزان آرزوی بهترین ها را دارم.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: با سلام خدمت اولیای گرامی و دانش آموزان عزیزم-لطفاً فایل pdf منوی ناهار مهرماه را از درس *** مهارت اجتماعی*** بارگزاری بفرمائید. لطفاً جهت دیدن منوی غذایی مهرماه به پیوست درس مهارت اجتماعی مراجعه بفرمائید. با تشکر

ریاضی اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: به نام خداوند جان آفرین _تمرین و تکرار مفهوم ردیف و ستون _ تمرین جدول شگفت انگیز (سودوکو) _ تمرین و تکرار اشکال هندسی *از اولیا محترم تقاضا دارم کتاب ها و وسایل خواسته شده در برگه ای که روز جلسه تحویل حضورتان شد برای روز چهارشنبه تحویل گردد* لطفاً مد نظر داشته باشید روز چهارشنبه امید به خدا تدریس درس ریاضی آغاز خواهد شد.

فارسی اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: به نام خداوند زیبایی ها _ تمرین سرود جهت جشن قرآن آموزش مفاهیم ضمنی بخش اول کتاب قرآن به همراه تاکید بر نظم و ترتیب _تمرین صحیح دست گرفتن مداد _حل کاربرگ لوحه نویسی جهت دست ورزی و تقویت ماهیچه های ضعیف شده پیش نیاز برای آموزش نوشتن (قابل توجه اولیای عزیز انشاالله روز چهارشنبه تدریس رسمی کتاب فارسی را آغاز خواهیم کرد ، لذا خواهشمندم دانش آموزان غیبت نکنند و عزیزانی که هنوز کتاب هارا تحویل نداده اند همراه خود بیاورند خصوصاً کتاب فارسی و نگارش طبق برنامه درسی) *لطفاً کتاب ها دارای اسم و سیمی شده باشند*

رایانه

مدرس: نظری، الهه
فعالیت: با سلام خدمت اولیا و دانش آموزان عزیزم- امروز بعد از آشنائی و معرفی دانش آموزان، با مفاهیم اولیه و قطعات اصلی و کلی رایانه آشنا شده و تصاویر آن را مشاهده کردند. دانش آموزان چگونگی ارتباط بین قطعات را فراگرفته و با ویروس های کامپیوتری و انواع حافظه رایانه آشنا شدند. در کلاس رایانه مهم است که دانش آموزان عزیزم با مفاهیم درست و کاربردی رایانه آشنا شوند.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم برای هفته بعد 11/مهر/1401 روز دوشنبه از رایانه های منزل خود نقاشی کشیده و با خود با کلاس بیاورند. خواهشمندم در برگه a4 و در داخل کاور یا پوشه دکمه دار به مدرسه آورده شود تا هنر نقاشی عزیزانم مطلوب به دست مربی برسد.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: با سلام خدمت اولیا و دانش آموزان عزیزم، امیدوارم در کلاس اتیکت اسکول روزها و خاطرات خوبی را با هم پشت سر گذاشته و به مهارت های اجتماعی مطلوبی دست یابید. امروز جلسه معارفه با دانش آموزان عزیزم انجام شد و بخش کوتاهی از مفاهیم اتیکت اسکول بیان گردید.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: