فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: سنجاقک 3

ریاضی اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز ما : حل تمرینات کتاب صفحه 46 ( تکرار و تمرین الگویابی شطرنجی با تاکید برجداسازی بخش تکرار شونده). حل تمرینات کتاب کار صفحه 50 (تکرار و تمرین شمارش اعداد ، تکرار و تمرین تفریق ، تکرار و تمرین چوب خط). حل تمرینات کتاب کار صفحه 51 ( تکرار و تمرین مفهوم و نماد شناسی عدد یک ، تکرار و تمرین جدول شگفت انگیز 4*4). حل تمرینات کتاب کار صفحه 52 ( تکرار و تمرین الگویابی شطرنجی با تاکید بر جداسازی بخش تکرار شونده ، تکرار و تمرین مفهوم و نماد شناسی عدد دو). حل تمرینات کتاب کار صفحه 53 ( تکرار و تمرین مفهوم اعداد یک و دو به همراه نماد شناسی این دو عدد). حل تمرینات کتاب کار صفحه 54 (تکرار و تمرین الگویابی با تاکید بر جداسازی بخش تکرار شونده، تقویت مهارت کار با شابلون، تکرار و تمرین مبحث تقارن).

فارسی اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز ما : تکرار و تمرین پیام قرآنی در ارتباط با شروع کار ها با نام و یاد خداوند بخشنده ی مهربان . تکرار و تمرین پیام قرآنی با موضوع سلام. تکرار و تمرین پیام قرآنی با موضوع شکر گزاری از خداوند بزرگ. تکرار و تمرین پیام قرآنی با موضوع احترام و نیکی به پدر و مادر. تکرار و تمرین سوره توحید و سوره کوثر و عصر و ناس. تکرار و تمرین شعر (یار مهربان). روخوانی جدول الفبا، تمرین و تکرار صدا های کوتاه و بلند.
تکلیف: شیرینم لطفاً در دفتر مشق خلاق صفحات (23، 25، 26) را کامل کن. (نوشتن 4 الی 5 کلمه در هر خط کافی است. لطفاً به این نکته مهم توجه داشته باشید که دخترم حتماً بخواند و بنویسد.رعایت قانون فاصله های مناسب ، یکسان و قانون زیر هم نویسی فراموش نشود).

نگارش اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز ما : حل تمرینات کتاب صفحه 37 (آموزش نگارش نشانه جدید ، کلمه نویسی ، تکرار و تمرین املا تصویری). حل تمرینات کتاب صفحه 38 (تکرار و تمرین نشانه های آموخته شده). حل تمرینات کتاب صفحه 39 (تکرار و تمرین جدول دوستی، ترکیب کلمات و جمله نویسی).

املا اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز ما : املا شماره یک در کلاس گفته شد.
تکلیف: دفاتر املا جهت رویت و امضا به منزل ارسال شد. لطفاً امضا شده برای فردا همراه دخترانم باشد.

رایانه

مدرس: کشت کار سهی، یاسمن
فعالیت: ذخیره سازی فایل paint (نقاشی) در پوشه آموزش داده شد.
تکلیف: مرور و تمرین انجام شود.

فارسی اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز ما : تکرار و تمرین پیام قرآنی در ارتباط با شروع کار ها با نام و یاد خداوند بخشنده ی مهربان . تکرار و تمرین پیام قرآنی با موضوع سلام. تکرار و تمرین پیام قرآنی با موضوع شکر گزاری از خداوند بزرگ. تکرار و تمرین پیام قرآنی با موضوع احترام و نیکی به پدر و مادر. تکرار و تمرین سوره توحید و سوره کوثر و عصر و ناس. تکرار و تمرین شعر (یار مهربان). روخوانی جدول الفبا، تمرین و تکرار صدا های کوتاه و بلند. حل تمرینات کتاب کار صفحه 55 (تکرار و تمرین جایگاه نشانه جدید در کلمات). حل تمرینات کتاب کار صفحه 56 (تکرار و تمرین جدول دوستی).
تکلیف: دلبندم لطفاً در دفتر مشق خلاق صفحات (22 و 24) را کامل کن. (نوشتن 4 الی 5 کلمه در هر خط کافی است. لطفاً به این نکته مهم توجه داشته باشید که دخترم حتماً بخواند و بنویسد.رعایت قانون فاصله های مناسب ، یکسان و قانون زیر هم نویسی فراموش نشود).

املا اول

مدرس: دیندار، نوشین
تکلیف: **** فردا دخترانم اولین املا کلاسی خود را می نویسند از نشانه های ("آ"و"ب"و"اَ") لطفاً برای فردا دفتر املا حتما همراه عزیزانم باشد.****

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر اولیا و دانش آموزان عزیز امروز با حلقه چابکی به صورت دایره و کار گروهی با یک آهنگ 4ضربی به صورت بادی پرکاشن با هدف پرش و تمرکز و دقت و جهت یابی با دختران گل بازی و اجرا شد.

هوش و ریاضی

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز ما : حل تمرینات کتاب کار صفحه 16 (تکرار و تمرین اشکال هندسی، تکرار و تمرین چوب خط ، تکرار و تمرین شمارش اعداد). حل تمرینات کتاب کار صفحه 17 (تکرار و تمرین مفاهیم کوتاه تر ، بلندتر ، چپ ، راست ، دور ، نزدیک). حل تمرینات کتاب کار صفحه 18 (تکرار و تمرین جدول ماتریس، شمارش اعداد و تقویت حافظه).

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: طاهرخانی، زینب
فعالیت: امروز در کلاس ریاضی مون ما اعداد را به ترتیب از شماره 1 تا 10 به ترتیب یاد گرفتیم. و بازی مربوطه را نیز انجام دادیم که در آن عدد بعد و قبل عدد گفته شده را باید دانش آموزان تشخیص دهند.

شطرنج

مدرس: عطار، آلی لا
فعالیت: آموزش مهره فیل
تکلیف: شعر فیل حفظ شود ( فیل خرطومش درازه، کج میره و می نازه ، دشمن ازش میترسه ، وقتی که قطرها بازه) صفحه5 و6 جزوه تمرین شطرنج حل شود

آزمایشگاه

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز: امروز در کلاس علوم برگ های گیاهان مختلف را بررسی کردیم و با استفاده از آن ها نقاشی های زیبایی کشیدیم. (آموزش مباحث تنوع پوشش گیاهی در طبیعت ایران و آموزش فواید گیاهان برای زندگی انسان ها و حیوانات).
تکلیف: فرشته ی نازم لطفاً با توجه به مطالبی که در کلاس علوم آموختی یک دانه ی (لوبیا یا عدس) بکار و از آن به خوبی مراقب کن ، بعد از رشد گیاه خود را به کلاس بیاور و بعد از توضیح مراحل رشد آن برای همکلاسی های خود از آموزگارت کارت امتیاز دریافت کن.

ریاضی اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز ما : حل تمرینات کتاب صفحه 44 (آموزش مفهومی مبحث تفریق ، تکرار و تمرین چوب خط ، تکرار و تمرین جدول شگفت انگیز 4*4). حل تمرینات کتاب صفحه 45 (آموزش مفهومی عدد یک و نماد نویسی این عدد). حل تمرینات کتاب صفحه 47 (آموزش مفهومی عدد دو و نماد نویسی این عدد). حل تمرینات کتاب صفحه 48 (تکرار و تمرین شمارش اعداد ، تکرار و تمرین الگویابی شطرنجی).

علوم اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز ما : آموزش درس 5 (دنیای گیاهان). آموزش (گوناگونی گیاهان ، قسمت های مختلف گیاه ، چگونگی رشد و تغییر گیاهان در فصول مختلف سال). نمایش انیمیشن آموزشی فندق .
تکلیف: لطفاً عزیزانم برای روز دوشنبه مورخ 1402/08/15 برگ گیاهان مختلف را جمع آوری کرده و با خود به کلاس علوم بیاورند.(2 الی 3 برگ کافی می باشد).

فارسی اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز ما : روخوانی از جدول الفبا و تکرار و تمرین صدا های کوتاه و بلند. با هم بخوانیم شعر (مهربان تر از مادر). آموزش نشانه ی "م" درس (مدرسه) با روش قصه گویی ، شعرخوانی و آواشناسی. آموزش جایگاه نشانه "م" در کلمات مختلف. آموزش جایگاه نشانه جدید در جدول دوستی ، ترکیب آن با آتش نشان ها و صداکشی. آموزش روان خوانی و تلفظ صحیح کلمات درس جدید. آموزش کلمات هم آغاز درس جدید. آموزش بخش کردن کلمات درس جدید.
تکلیف: دختر قشنگم لطفاً سرمشق های دفتر شطرنجی کامل شود. ( نشانه "د" 5 خط و عددنویسی 6 سه خط). کتاب کار فارسی علوی جهت تمرین ، تکرار و آمادگی ارزیابی همراه دخترانم به منزل ارسال شد لطفاً امضا شده برای روز دوشنبه مورخ 1402/08/15 به مدرسه بازگردانده شود.

قرآن اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز ما : تکرار و تمرین پیام قرآنی در ارتباط با شروع کار ها با نام و یاد خداوند بخشنده ی مهربان. تکرار و تمرین پیام قرآنی با موضوع سلام. تکرار و تمرین پیام قرآنی با موضوع شکر گزاری از خداوند بزرگ. تکرار و تمرین پیام قرآنی با موضوع احترام و نیکی به پدر و مادر. تکرار و تمرین سوره توحید. تکرار و تمرین سوره کوثر. تکرار و تمرین سوره عصر‌. آموزش سوره ناس(لوحه ی 8 ). نمایش انیمیشن رفتم کنار دریا (آموزش درس به نام خدا ، بسم الله). رسم نقاشی با موضوع سلام.

مهارت اجتماعی

مدرس: کاظمی، نیره
فعالیت: با سلام و عرض ادب. در این جلسه اتیکت میز غذا خوری (قرار گرفتن صحیح کارد و چنگال ،قاشق...) و تزئین دستمال سفره آموزش داده شد. عکس ارسال شده دانش آموزان در حال تزئین دستمال سفره هستند.
تکلیف: دانش آموزان عزیز در منزل لطفا دستمال سفره را تزئین کنید.

ریاضی اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: (دختران عزیزم، لطفا این شعر را در منزل تمرین و تکرار کنند. * قابل توجه اولیای عزیزم، لینک زیر را می بایست داخل اپلیکشن گوگل کپی کنید تا فایل مورد نظر برایتان باز شود.)
تکلیف: https://musico.ir/download/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D9%86-%DB%8C%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D9%87%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D9%86%D9%8

فارسی اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های امروز کلاس ما : تکرار و تمرین پیام قرآنی در ارتباط با شروع کار ها با نام و یاد خداوند بخشنده ی مهربان . تکرار و تمرین پیام قرآنی با موضوع سلام. تکرار و تمرین پیام قرآنی با موضوع شکرگزاری از خداوند بزرگ. تکرار و تمرین پیام قرآنی با موضوع احترام و نیکی به پدر و مادر. تکرار و تمرین سوره توحید و سوره کوثر و سوره عصر. تکرار و تمرین شعر "یار مهربان" (لینک شعر به صورت پیوست ضمیمه می گردد.لطفاً در منزل تمرین و تکرار شود). روخوانی جدول الفبا، تمرین و تکرار صدا های کوتاه وبلند. حل تمرینات کتاب کار صفحه 48 (تکرار و تمرین نشانه های "آ" و "اَ" و"ب"و"د" ، تکرار و تمرین جدول دوستی). حل تمرینات کتاب صفحه 49 (تمرین و تکرار بخش کردن کلمات). حل تمرینات کتاب کار صفحه 50 (تکرار و تمرین کلمه و ترکیب نویسی). حل تمرینات کتاب کار صفحه 51 (تکرار و تمرین جایگاه نشانه"د" در کلمات). حل تمرینات کتاب کار صفحه 52 (تکرار و تمرین جدول ترکیب کلمات). حل تمرینات کتاب کار صفحه 53 (تکرار و تمرین آوا شناسی نشانه جدید در کلمات). حل تمرینات کتاب کار صفحه 54 (تکرار و تمرین بخش کردن ، صداکشی و ترکیب نشانه ها).
تکلیف: دختر خوبم لطفاً در دفتر مشق خلاق صفحه (19) را کامل کن. (نوشتن 4 الی 5 کلمه در هر خط کافی است. لطفاً به این نکته مهم توجه داشته باشید که دخترم حتماً بخواند و بنویسد.رعایت قانون فاصله های مناسب ، یکسان و قانون زیر هم نویسی فراموش نشود).

هنر اول

مدرس: بلورپارسا، فاطمه
فعالیت: دانش آموز هنرمندم سلام امروز در کلاس هنرمان مقوای جشنواره که توسط مجموعه تهیه شده به تمامی شما دانش آموزان داده شد. در ادامه فعالیت تصویر سازی در مقوا اجرا شد. مراقبت از مقوا به جهت سالم نگه داشتن آن در کلاس به عهده دانش آموز است .
تکلیف: لطفاً در منزل به داستان فکر کنید تا جلسه آینده در کلاس فعالیت را کامل تر کنیم

ورزش اول

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: باسلام دخترای گلم: گرم کردن-اموزش مسابقه دو-تمرین تغییر جهت- مسابقه ی برداشتن مانع-بازی دزد و پلیس را تمرین کردند.

سواد مالی

مدرس: جانباز، هانیه
فعالیت: درس ششم تدریس شد. بچه ها با نماد تجاری بانک ها آشنا شدند‌.
تکلیف: صفحه 52 حل شود.به قصه صوتی زیر گوش دهید https://aparat.com/v/C2nrM
فعالیت: به نام خدای دانا و توانا: * تقویم آموزشی از شنبه تاریخ 1402/08/13 تا چهارشنبه 1402/08/17 : *فارسی: دوشنبه 1402/08/15: آموزش نشانه م. * ریاضی: در هفته ی جاری تا پایان تم 7 آموزش داده خواهد شد. * علوم : - آموزش فصل 5 ( دنیای گیاهان) . چهارشنبه های خندان خلاق قابل توجه اولیای عزیز و همراه ،آخر هر هفته روزهای چهارشنبه، یک بسته ی آموزشی پیشنهادی در جهت تقویت مهارت دست ورزی و هم چنین در راستای تثبیت آموزش و تقویت مهارت نوشتاری دلبندانم در قسمت آزمایشگاه ضمیمه می گردد لذا دانش آموزانی که علاقمند هستند و تمایل دارند می توانند طبق فایل ضمیمه "تا روز شنبه هر هفته تا ساعت 10 شب" فعالیت های پیشنهادی را انجام داده و عکس آن را در پرتال ارسال نمایند و کارت امتیاز از آموزگار دریافت کنند. با تشکر از اولیا و دانش آموزان عزیز علوی

ریاضی اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز ما : حل تمرینات کتاب کار صفحه 40 ( تکرار و تمرین جدول شگفت انگیز 4*4 ، تکرار و تمرین الگویابی شطرنجی با تاکید بر جداسازی بخش تکرار شونده). حل تمرینات کتاب کار صفحه 44 ( تکرار و تمرین مبحث شمارش اعداد ، چوب خط و تفریق). حل تمرینات کتاب صفحه 45 ( تکرار و تمرین الگویابی شطرنجی ، تکرار و تمرین اشکال هندسی ، تکرار و تمرین چوب خط). حل تمرینات کتاب کار صفحه 46 (تکرار و تمرین شمارش ، تفریق و چوب خط).

علوم اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز ما : مرور ، تکرار و تمرین دروس اول تا سوم (مباحث : سایه ها ، هسته و دانه ، زیر آبروی آب ، حواس پنجگانه ، بهداشت فردی ، خوراکی های سالم و ناسالم ، رعایت ایمنی ، قوانین خواب و استراحت صحیح).
تکلیف: کتاب کار علوم علوی جهت تکرار ، تمرین و آمادگی ارزیابی روز شنبه مورخ 1402/08/13 درس یک تا پایان درس سوم همراه دخترانم به منزل ارسال شد لطفاً امضا شده برای روز شنبه همراه دخترم به مدرسه فرستاده شود.

فارسی اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز ما : تکرار و تمرین پیام قرآنی در ارتباط با شروع کار ها با نام و یاد خداوند بخشنده ی مهربان . تکرار و تمرین پیام قرآنی با موضوع سلام. تکرار و تمرین پیام قرآنی با موضوع شکر گزاری از خداوند بزرگ. تکرار و تمرین پیام قرآنی با موضوع احترام و نیکی به پدر و مادر. تکرار و تمرین سوره توحید و سوره کوثر و سوره عصر. تکرار و تمرین شعر (خدای مهربان) به همراه حرکات پیرامید. روخوانی جدول الفبا، تمرین و تکرار صدا های کوتاه و بلند. عهد، ما با نور قرآن بسته ایم نور قرآن رهنمای راه ما می نمایاند به انسان راه را خلوت شبهای ما را همدم است برترین معجزات آدم است امروز در کنار دختران عزیزمان جشن قرآن را برگزار نمودیم و با زدن تاج هایی از ستاره بر پیشانی دلبندانمان از خداوند بزرگ خواهان موفقیت ، سربلندی و شادابی عزیزانمان شدیم امیدواریم زیر سایه الطاف و توجه وافر خداوند منان دانش آموزانی پیروز و سرزنده تعلیم دهیم.
تکلیف: نازگلم لطفاً در دفتر مشق خلاق صفحات (9 ، 18 ، 20) و سرمشق های دفتر شطرنجی را کامل کن. ارمغان هفته شماره (6) ارسال شد.

نگارش اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: فعالیت های آموزشی امروز ما : حل تمرینات کتاب صفحه 34 (تثبیت نشانه های آموخته شده ، تکرار و تمرین صداکشی ، تکرار و تمرین جایگاه نشانه "د" در کلمات). حل تمرینات کتاب صفحه 35 (تکرار و تمرین جایگاه نشانه "د" در کلمات و کلمه نویسی). حل تمرینات کتاب صفحه 36 (تکرار و تمرین جدول دوستی و صداکشی).

املا اول

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: قابل توجه اولیای عزیزم، دفتر املای دختران باسوادم به منزل ارسال گردید. در هفته ی پیش رو، دلبندانم اولین املای خود را خواهند نوشت. دفتر املا جهت تزیین و نقاشی ( کاملا اختیاری) همراه دخترانم فرستاده شد تا عزیزانی که مایلند دفتر را نقاشی نمایند.

ورزش اول

مدرس: بهرامی، فاطمه
فعالیت: با سلام به والدین گرامی و دانش آموزان عزیز لطفاً فایل فوق را دانلود و مطالب را به دقت مطالعه بفرمایید. با تشکر مربی ورزش بهرامی

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: مبحث رعایت بهداشت فردی آموزش داده شد

آزمایشگاه

مدرس: دیندار، نوشین
فعالیت: چهارشنبه های خندان و خلاق
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: