فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 1
فعالیت: با سلام و احترام لطفا برای فردا شنبه این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب ریاضی آموزش و پرورش کتاب کار ریاضی علوی کتاب کار علوم علوی دفتر املا کتاب کار فارسی علوی کتاب آموزش و پرورش علوم هدیه های آسمان دانش آموزان عزیز، در صورتیکه کتاب های ذکر شده در مدرسه نیست، همراه خود بیاورید.

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: مبحث الگوهای متقارن (صفحات 19 و 20) و بخشی از سوال 3 از صفحه ی 21 از کتاب ریاضی تدریس و انجام شد. سوال های 4 و 5 و 9 و 10 و 11 و 12 از صفحات 27 و 28 از کتاب کار ریاضی رفع اشکال و انجام شد.
تکلیف: دخترهای گلم، رنگ آمیزی های صفحات 19 و 20 از کتاب ریاضی آموزش و پرورش انجام شوند. و صفحات 21 و 22 از کتاب ریاضی آموزش و پرورش انجام شود.

علوم سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: پرسش از درس اول کتاب کار علوم انجام شد.

فارسی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: صفحه ی 24 از کتاب نگارش ( بندنویسی در مورد تصاویر) انجام شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم، از درس دوم فارسی در دفتر املا بنویسید و تصحیح شود.با تشکر

هنر سوم

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز در کلاس نقاشی و کلاژ گربه و گلدان انجام شد در منزل تکمیل شود و جلسه بعد همراه خود بیاورید وسایل مورد استفاده جلسه بعد: برای جلسه بعد پاستل روغنی و ماژیک و دفتر نقاشی همراه داشته باشید
تکلیف: امروز در کلاس نقاشی و کلاژ گربه و گلدان انجام شد در منزل تکمیل شود و جلسه بعد همراه خود بیاورید وسایل مورد استفاده جلسه بعد: برای جلسه بعد پاستل روغنی و ماژیک و دفتر نقاشی همراه داشته باشید

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی در مورد کلمات جادویی "لطفا، بفرمایید، متشکرم، خواهش می‌کنم" صحبت شد و با نشان دادن اسلایدی از پاورپوینت کلمه‌های جادویی از دانش آموزان پرسیده شد "وقتی یک نفر شروع به خوردن یک خوراکی جذاب در حضور دیگران میکند، چه احساسی دارند و از او چه انتظاراتی دارند؟" سپس از آنها خواسته شد خود را جای کسی که خوراکی دارد بگذارند، دوست دارد دیگران چه رفتاری کنند. سپس از دانش آموزان خواسته شد بعد از اینکه جمله‌ی امری مثل "بشین اینجا" را شنیدند همگی آن را با کلمه جادویی "لطفا" تکرار کرده و دست بزنند و مثلا بگویند "لطفا بشین اینجا". و این تمرین با جملات امری دیگر تمرین شد. در مرحله بعد از دانش‌اموزان خواسته شد هر کدام جمله ای امری بگویند و بقیه با دست زدن و کلمه "لطفا" جمله را تکرار کنند.
تکلیف: دانش آموزان جملاتی را با لطفا، بفرمایید، متشکرم و خواهش می‌کنم با نزدیکان خود در خانه استفاده کنند و آن را ضبط کرده و با صدای خود بفرستند و یا به صورت مکالمه(دیالوگ) یادداشت کنند تا جلسه آینده در مورد آن صحبت کنیم.
فعالیت: با سلام خدمت اولیای گرامی و دانش آموزان عزیزم- فایل pdf منوی ناهار آبان ماه در درس *مهارت اجتماعی* بارگذاری شده است. لطفاً جهت دیدن منوی غذایی به پیوست "مهارت اجتماعی" مراجعه بفرمائید. با تشکر
توضیح: با سلام و احترام لطفا برای روز شنبه (30 مهرماه) این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب کار فارسی علوی کتاب نگارش کتاب کار علوم علوی کتاب کار ریاضی علوی کتاب ریاضی آموزش و پرورش دانش آموزان عزیز، در صورتیکه کتاب های ذکر شده در مدرسه نیست، همراه خود بیاورید.

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: ارمغان هفته ی اول رفع اشکال شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم، برای روز شنبه این موارد انجام شوند: 1) تمرین های صفحات 26 و 27 و 28 (به جز تمرین های 4 و 5 و 10 و 11 و 12) از کتاب کار ریاضی علوی انجام شوند. **2) کلمات هم معنی در صفحه ی 23 کتاب کار فارسی علوی نوشته شود. ***3) اولیای گرامی لطفا از درس اول کتاب فارسی به دانش آموزان املا گفته شود و لطفا تصحیح شود. ****4) درس اول کتاب کار علوم علوی به همراه سوال های پایان درس مطالعه شوند. روز شنبه پرسش کلاسی داریم.*****5) برگه ی ارمغان هفته 2 انجام شود.( دانش آموزانی که ارمغان هفته 1 را هم انجام ندادند، شنبه همراه خود بیاورند.)

فارسی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: دفاتر املا به دانش آموزان داده شد. اولیای گرامی لطفا حتماً مشاهده و امضا بفرمائید و دانش آموزان شنبه همراه خود بیاورند.

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: درس دوم مطالعات اجتماعی تدریس شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم، تا چهارشنبه هفته آینده، کاربرگه ی شماره 3 از انتهای کتاب مطالعات اجتماعی را انجام دهید.

قرآن سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: پرسش از روخوانی اذان و اقامه از کتاب قرآن انجام شد. روخوانی سوره ی حمد از صفحات 6 و 7 کتاب قرآن انجام شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم، برای چهارشنبه هفته آینده، سوره حمد حفظ شود.

ورزش سوم

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: گزارش چهارشنبه 401/07/27 ورزش هدف جلسه پرتاب توپ دانش آموزان به دو گروه تقسیم شدند و استقرار گروه اول بصورت دایره ای و تشکیل دیواره دفاعی و حرکت پای پهلو. در گروه دوم توپ های رنگی توزیع شد و هر تعداد توپی که از زیر پای نفرات وسط در چرخش، پرتاب می شد داخل، شمارش می شد. فاز دو تمرین اجرای بازی توپ تو سبد؛ دانش آموزان به گروه‌های دو نفره تقسیم شدند و در مسیر رفت یک نفر با دستان خود سبد درست کرد و دیگری با توپ به سمت هدف نشانه می گرفت در انتها مسیر جای نفرات تعویض شده و دانش آموزی که سبد بوده بایستی پرتاب توپ کند.

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: مبحث شناخت علایق و آرزوها تدریس گردید

هوش و ریاضی

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: صفحات 9 و 10 از کتاب هوش انجام شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: با سلام خدمت اولیای گرامی و دانش آموزان عزیزم- فایل pdf منوی ناهار آبان ماه در درس *مهارت اجتماعی* بارگذاری شده است. لطفاً جهت دیدن منوی غذایی به پیوست "مهارت اجتماعی" مراجعه بفرمائید. با تشکر
فعالیت: با سلام و احترام لطفا برای فردا این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب هوش و ریاضی کتاب مطالعات اجتماعی کتاب قرآن دانش آموزان عزیز، در صورتیکه کتاب های ذکر شده در مدرسه نیست همراه خود بیاورید.
توضیح: با سلام - دانش آموزان پایه سوم برای بهرمندی کامل از کلاس یوگا و ورزش، فردا چهارشنبه 401/07/27 _ساعت7:30 در مدرسه حاضر باشند تا به موقع سرویس مدرسه به سمت مجموعه ورزشی حرکت کرده "خانم کاظمی معلم ورزش

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: صفحات 17 و 18 از مبحث ساعت در بعدازظهر از کتاب ریاضی انجام شد. فعالیت کلاسی صفحات 25 و 26 از کتاب کار ریاضی انجام شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم، 10 برنامه ی تلویزیونی را به بعدازظهر در دفتر خود بنویسید. مثلا به اینصورت نوشته شود: کارتون شبکه ی پویا ساعت 5:30 بعدازظهر یا 17:30 پخش می شود.

علوم سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: تمرین های درس اول علوم (زنگ علوم) از کتاب کار علوم علوی انجام شد.

قرآن سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
تکلیف: دخترهای عزیزم برای فردا روخوانی اذان و اقامه (صفحات 4 و 5) از کتاب قرآن تمرین شود.

ورزش سوم

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: به نام خداوند اراده و توان ورزشکاران هفته تربیت بدنی مبارک دانش آموزان پایه سوم برای بهرمندی کامل از کلاس یوگا و ورزش، فردا چهارشنبه 401/07/27 _ساعت7:30 در مدرسه حاضر باشند تابه موقع سرویس مدرسه به سمت مجموعه ورزشی حرکت کرده "خانم کاظمی معلم ورزش

سرود

مدرس: صدر بایگی، فرحناز
فعالیت: باسلام و عرض ادب .جلسه امروز آموزش متن سرودیلدا
تکلیف: دانش آموزان عزیز برای جلسه آینده متن سرود حفظ شود. یلدا یلدا یلدا یلدا طولانی ترین شب ها آجیل و انار و اش کوفته قلقلی رو باش انار دونه دونه پسته هامون خندونه آواز و رقص و شادی تا صبح بامن بیداری همه دورهم خوشحال حالا میگیریم یه فال

رایانه

مدرس: نظری، الهه
فعالیت: با عرض سلام خدمت اولیا عزیز و دانش آموزان گلم، امروز با هدف آشنایی دانش آموزان با محیط پاور پوینت عزیزان توانستند برنامه را از منوی استارت باز کرده و با مفاهیم ماکسی مایز و مینی مایز آشنا شدند و همچنین با نوار دسترسی سریع آشنا شدند و توانستند طبق سلیقه خود آنرا تغییر داده و سپس به وسیله ی منوی فایل و گزینه ی نیو(بازکردن صفحه جدید) صفحه ای جدید و بلانک باز کردند و توانستد با گزینه ی اینفورمیشن آشنا شده و گزینه اوپن(باز کردن فایل از قبل ذخیره شده)را یاد گرفتند و کلید های میانبر کنترل او و کنترل ان را یاد گرفتند.
تکلیف: در صورتی که شما عزیزان در منزل خود برنامه پاورپوینت را دارید سعی کنید مطالب فراگرفته را در منزل در اوقات فراغت خود تمرین کنین که هفته ی بعد شروع اصلی کار هست.
فعالیت: با سلام و احترام لطفا برای روز سه شنبه( 26 مهرماه ) این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب فارسی آموزش و پرورش کتاب ریاضی آموزش و پرورش کتاب کار ریاضی علوی کتاب کار علوم علوی کتاب نگارش دانش آموزان عزیز، در صورتیکه کتاب های ذکر شده در مدرسه نیست، همراه خود بیاورید.

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: بخش اول از مبحث ساعت در بعدازظهر از کتاب ریاضی تدریس شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم، یک ساعت در دفتر خود بکشید و ساعت های بعدازظهر را بنویسید. ** طبق فایل ارسال شده در قسمت کاربرگ انجام دهید.**

علوم سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: صفحه ی 15 از درس اول علوم از کتاب کار علوم علوی تدریس شد. ( مبحث نتیجه گیری و ارائه ی نظریه) *** کاردرکلاس های صفحات 16 و 17 از کتاب کار علوم علوی انجام شد.

فارسی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: واژه آموزی (هم خانواده)، نگاه کن و بگو و بیاموز و بگو ( شکل گفتاری و نوشتاری جملات) از صفحات 33 و 34 از کتاب فارسی تدریس شد. صفحات 21 و 22 و 23 از کتاب نگارش در کلاس انجام شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم، صفحه ی 30 از کتاب فارسی را در دفتر خود *بی نقطه* بنویسید.

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: درس سوم از کتاب هدیه های آسمان تدریس شد.

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: با عرض سلام خدمت اولیای گرامی و دختران عزیزم در این جلسه درباره" نیاز و خواسته "و تفاوت های آنان به طور اجمالی به بحث و گفت و گو پرداختیم. قصه صوتی" چی لازم دارم چی بخرم" شنیده شد و دختران عزیزم خلاصه آن را برای بقیه بازگو کردند.
تکلیف: دختران عزیزم،برای تکلیف جلسه بعد 02 / 08 /1401 ،خلاصه داستان صوتی چی لازم دارم،چی بخرم به صورت خلاصه نوشته و در پرتال بارگذاری شود. هم چنین یک دفتر مخصوص " سواد مالی" به کلاس آورده شود. در پناه ایزد منان باشید.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر والدین محترم و دانش آموزان زرنگ و فعال، امروز با یک آهنگ جدید که دارای دو شمارش متفاوت بود(1،2)و(1،2،3) با حرکات (بادی پرکاشن)و همراهی لیوان(کاپ گیم) 4 مدل حرکت تمرین و به صورت گروهی اجرا گردید.
تکلیف: دانش آموزان عزیزم، برای جلسه بعد 4 بازی آموزش داده شده، را در خانه تمرین کنید. تمام بازیها تمرین و تکرار میگردد.
فعالیت: با سلام و احترام لطفاً برای روز دوشنبه( 25مهرماه ) این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب فارسی آموزش و پرورش کتاب ریاضی آموزش و پرورش کتاب کار ریاضی علوی کتاب کار علوم علوی کتاب نگارش هدیه های آسمان دانش آموزان عزیز، در صورتیکه کتاب های ذکر شده در مدرسه نیست، همراه خود بیاورید.

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: فعالیت کلاسی (صفحات 19 و 20) و سوال های 1 و 2 و 4 از تمرین های صفحات 20 و 21 از کتاب کار ریاضی انجام شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم، صفحات 20 و 21 و 22 به جز سوال های 5 و 8 از کتاب کار ریاضی انجام شوند.

علوم سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: صفحه ی 14 از درس اول علوم از کتاب کار علوم علوی تدریس شد.

فارسی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: روخوانی درس سوم فارسی انجام شد. و درست و نادرست و درک مطلب از صفحه ی 32 انجام شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم، صفحه ی 20 از کتاب نگارش انجام شود. روخوانی درس سوم کتاب فارسی تمرین شود.

املا سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: املای کلاسی از درس های اول و دوم کتاب فارسی نوشته شد.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: