فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: شاپرک 1
فعالیت: سلام و وقت بخیر لطفا دانش‌آموزان عزیز برای شنبه 12 آذرماه به منظور ادامه آموزش اتیکت غذا خوردن، با خود بشقاب، قاشق، کارد و چنگال و لیوان یکبار مصرف، دستمال سفره همراه داشته باشند با تشکر - مقاره عابد مربی اتیکت اسکول

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: ****دخترهای عزیزم، برای روز شنبه این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب علوم آموزش و پرورش/ کتاب ریاضی آموزش و پرورش/ کتاب کار ریاضی / کتاب نگارش / کتاب کار فارسی / کتاب هوش **** دخترهای عزیزم، در صورتیکه این کتاب ها در مدرسه نیست، همراه خود بیاورید.****
تکلیف: دخترهای گلم، صفحه ی 67 و صفحه ی 68 ( به جز سوال 6) از کتاب کار ریاضی انجام شوند.

فارسی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: مبحث واژه آموزی از صفحه ی 53 از کتاب فارسی تدریس و انجام شد. نگاه کن و بگو و بیاموز و بگو از صفحه ی 54 از کتاب فارسی تدریس و انجام شد. چگونگی تشخیص بندهای درس ششم (فداکاران) توضیح داده شد و نشانه های جمع مرور شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم، صفحات 37 و 38 از کتاب نگارش انجام شوند. ****ارمغان هفته ی 8 را می توانید روز یکشنبه همراه خود بیاورید.****

مطالعات اجتماعی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: درس هفتم اجتماعی تدریس شد.

قرآن سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: مرور ترکیب حروف و حرکات، حرف ساکن و تنوین انجام شد. تمرین روخوانی صفحات 23 و 24 از کتاب قرآن انجام شد. و صفحه ی 25 (یادآوری تشدید) تدریس و روخوانی شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم، روخوانی صفحات 23 و 24 و 25 از کتاب قرآن در منزل تمرین شوند.
فعالیت: با سلام و احترام خدمت اولیای گرامی با توجه به آلودگی هوا و احتمال آنلاین شدن کلاس های چهارشنبه9/آذرماه کتاب های مورد نظر آموزشی به همراه ارمغان هفته به دانش آموزان تحویل داده شد. با تشکر

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: ارمغان 7 رفع اشکال شد و تحویل دانش آموزان داده شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم، ارمغان 8 را تا روز یکشنبه فرصت دارید که انجام داده و تحویل دهید.

علوم سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: صفحات 70 و 71 از تمرین های درس پنجم از کتاب کار علوم انجام شد.

سرود

مدرس: صدر بایگی، فرحناز
فعالیت: باسلام و احترام آموزش صدای1 و صدای 2 برای سرود دخترایرانم

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: اردوی تفریحی

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: ****دخترهای عزیزم، برای فردا این موارد را همراه خود بیاورید: جامدادی به همراه لوازم التحریر / کتاب نگارش / کتاب کار علوم/ دفتر ریاضی و فارسی / کتاب کار ریاضی **** دخترهای عزیزم، در صورتیکه این کتاب ها در مدرسه نیست، همراه خود بیاورید.**** صفحات 47 و 48 از مبحث کسر از کتاب ریاضی انجام شد. سوال های 3 و 4 از صفحه ی 62 از کتاب کار ریاضی رفع اشکال شد‌. سوال های 6 و 7 و 11 از صفحات 63 و 64 از کتاب کار ریاضی انجام شد. فعالیت کلاسی مبحث کسر از صفحات 66 و 67 از کتاب کار ریاضی انجام شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم، صفحات 63 و 64 از کتاب کار ریاضی انجام شوند. جدول ضرب 2 تمرین شود.

علوم سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: صفحه ی 69 از درس پنجم از کتاب کار علوم انجام شد.

فارسی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
تکلیف: دخترهای عزیزم، متن درس ششم (فداکاران) از کتاب فارسی را با دقت بخوانید و در مورد هر کدام از شخصیت ها ( سهام خیام، محمد حسین فهمیده، ریز علی خواجوی و حسن امیدزاده) با توجه به متن درس، 3 جمله بنویسید.( عزیزانم، جملاتی که می نویسید با توجه به جملات و کلمات درس باشند.)

هدیه‌های آسمان سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: درس ششم هدیه های آسمان تدریس شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم، برای هفته ی آینده، روز دوشنبه ، پرسش از درس های 4 و 5 و 6 هدیه های آسمان داریم. نمونه سوال های این درس ها هم خوانده شوند.

سواد مالی

مدرس: خان بابایی، مریم
فعالیت: دختران عزیزم درباره پس انداز های خود و برنامه هایی که در آینده برای پس انداز های خود دارند،به تک به تک و به صورت اجمالی صحبت کردند. صفحه 20،21 را با فان و بازی دسته جمعی انجام دادیم.
تکلیف: صفحه 14 و22 کتاب برای جلسه بعد کامل شود.

بازی استراتژیک

مدرس: بیک وردی، بهار
فعالیت: درود بر والدین محترم و دانش آموزان فعال، امروز با آهنگی 3 ضربی با سرعتی بالا همراه چوبک و حرکات بدن کمی warm up انجام دادیم. سپس دانش آموزان با آهنگ شب یلدا که 2 ضربی میباشد (شمارش 2 تایی) با لیوان (کاپ) به صورت دایره نشسته و گروهی تمرین و اجرا کردیم.
تکلیف: دانش آموزان عزیز، آهنگ شب یلدا را برای همخوانی کردن موقع اجرا حفظ کنید. و حتما با لیوان فرضی در خانه با شمارش 1 و 2 تمرین کنید.

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: ****دخترهای عزیزم، برای فردا این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب ریاضی آموزش و پرورش/کتاب کار ریاضی/کتاب فارسی آموزش و پرورش/کتاب کار فارسی /کتاب نگارش/کتاب کار علوم/دفتر ریاضی و فارسی/ هدیه های آسمان/دفتر املا (اولیای گرامی، لطفا دفترهای املا امضا شوند و دانش آموزان فردا همراه خود بیاورند.)**** مبحث رسم شکل از صفحه ی 45 و مبحث کسر از صفحه ی 46 از کتاب ریاضی تدریس و انجام شد. صفحات 60 و 61 از مبحث کسر از کتاب کار ریاضی انجام شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم، تکالیف مربوط به متر و سانتی متر و کیلومتر و متر که در دفتر نوشتید، انجام شوند.و صفحه ی 62 از کتاب کار ریاضی انجام شود.جدول ضرب عدد 2 حفظ شود، فردا پرسیده می شود.

علوم سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: پرسش کلاسی از درس پنجم از کتاب کار علوم انجام شد. کاردرکلاس های مربوط به درس پنجم از کتاب کار علوم انجام شد.

فارسی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: روخوانی درس ششم (فداکاران) انجام شد.و درست و نادرست و درک مطلب از صفحه ی 53 از کتاب فارسی انجام شد. زیبانویسی تمرین شد.

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: مبحث گیاهان تدریس شد.بخش های مختلف گیاهان تدریس اولیه شد.

ریاضی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: ****دخترهای عزیزم، برای فردا این کتاب ها را همراه خود بیاورید: کتاب ریاضی آموزش و پرورش/کتاب کار ریاضی/کتاب فارسی آموزش و پرورش/کتاب کار فارسی /کتاب نگارش/کتاب کار علوم/دفتر ریاضی و فارسی/دفتر املا (اولیای گرامی، لطفا دفترهای املا امضا شوند و دانش آموزان فردا همراه خود بیاورند.)**** دانش آموزان عزیز، در صورتی که کتاب های ذکر شده در مدرسه نیست، همراه خود بیاورید.**** ارمغان هفته ی 6 رفع اشکال شد و به دانش آموزان تحویل داده شد. **** رفع اشکال صفحه ی 55 از کتاب کار ریاضی انجام شد. صفحه ی 56 از کتاب کار ریاضی در کلاس انجام شد.صفحه ی 44 از کتاب ریاضی آموزش و پرورش (مبحث حل مسئله) تدریس و انجام شد.
تکلیف: دخترهای گلم، ضرب عدد 3 در دفتر ریاضی به همراه رسم شکل و نوشتن حاصل ضرب ها انجام شود.

علوم سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
فعالیت: درس پنجم علوم تا قبل از *آیا می دانید؟* (صفحه ی 62) از کتاب کار علوم تدریس شد.
تکلیف: دخترهای عزیزم، برای فردا، درس پنجم (صفحات 62 تا 66) با دقت مطالعه شود، پرسیده می شود.

فارسی سوم

مدرس: باقرشیرودی، زهرا
تکلیف: دخترهای عزیزم، 5 خط املا از درس پنجم کتاب فارسی (بلدرچین و برزگر) نوشته شود.

هنر سوم

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: امروز در کلاس نقاشی ظرف میوه ها انجام شد تکنیک آزاد و تلفیقی انجام شد
تکلیف: امروز در کلاس نقاشی ظرف میوه ها انجام شد تکنیک آزاد و تلفیقی انجام شد، در منزل تکمیل گردد و جلسه بعد همراه داشته باشید وسایل مورد استفاده جلسه بعد :یک عدد کاغذ رنگی به رنگ دلخواه و چسب ماتیکی و قیچی و پاستل روغنی و ماژیک همراه داشته باشید

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: اجاق، پریسا
فعالیت: کسر بخش اول تدیس شد.

مهارت اجتماعی

مدرس: مقاره عابد، مهشاد
فعالیت: در این جلسه آموزشی بخش اول اتیکت میز غذاخوری تدریس شد.
تکلیف: لطفا تمامی دانش‌آموزان برای شنبه 12 آذرماه به منظور ادامه آموزش اتیکت غذا خوردن، با خود بشقاب، قاشق، کارد و چنگال و لیوان یکبار مصرف، دستمال سفره همراه داشته باشند. متشکرم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: