فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: ماهک
فعالیت: "به یادگیری و مطالعه ادامه بده، ولی یادت باشد که کتاب فقط یک کتاب است، و تو باید یاد بگیری که برای خودت فکر کنی و بیندیشی... با سلام و عرض تبریک شروع کلاس های آموزشی تابستان. امیدواریم دانش آموزان عزیزمان بهترین تجربه دوستی و آموزش را توام با هم یاد گرفته و از حضور در دبستان علوی بهترین لذت و تجربه را کسب نمایند.. خواهشمندیم بعد از ورود به پرتال و مطالعه مطالب حتماً برای معلممحترم متنی بگذارید که متوجه شوند شما به پرتال دسترسی پیدا کرده و می توانید مطالب را ملاحظه و مطالعه نمایید. با تشکر کیهان معاون آموزشی دبستان علوی

مهارت‌های من

مدرس: غیاث پور کمسرخی، مریم
فعالیت: دختران پرمهرم، زنگ‌ها زده می‌شود و در‌ها باز می‌شوند. این برای شما شروع یک خاطره است؛ بوی بازی می‌آید و بوی شور و شادی؛ بوی یادگیری و صدای قدم‌های معلم که عاشقانه به سمتتان می آید. از امروز روزهای بزرگ شدن و گل دادن تو آغاز می شود؛ تنها خواسته ای که از شما دارم این است که با تمام توان در کنارم شکوفا شوید و یادگاری و ردپای خودتان را با نگاهتان در این دنیا به جا بگذارید. قند عسل های خانم غیاث پور، ورودتون به مدرسه مبارک .** فعالیت های امروز:کلاس را با معرفی معلم آغاز کردیم سپس دختران دلبندم با میکروفون نام و نام خانوادگی خود را بیان کردند،پس از آشنایی با یکدیگر،قوانین کلاسی به دختران نباتم توضیح داده شد که باید برای صحبت کردن اجازه بگیرند،به همکلاسی هایشان و معلم احترام بگذارند و سلام کنند،وسایل خودشان را داخل باکس قرار بدهند و مراقب آنها باشند.پس مرور قوانین کلاسی برای بازدید از فضاهای مختلف مدرسه و آشنایی با کادر مدرسه،همراه دلبندانم به اتاق های مختلف رفتیم تا با افراد و وظایف آنها آشنا شوند،که در صورت نیاز نوآموزان عزیزم به این افراد مراجعه کنند.
تکلیف: اولیای عزیز و گرامی، لطفا به نکات زیر توجه و دقت کافی داشته باشید:در جلسه خدمتتان عرض شد که لطفا لوازم دانش آموزانم تا روز دوشنبه 1402/04/18 تکمیل و به مدرسه ارسال گردد. ( همه ی لوازم حتما دارای برچسب نام دانش آموز باشد. ) - مقرر گردید هر اولیای محترمی که با موفقیت وارد پرتال شد، در همین قسمت یک پیام با مضمون " من با موفقیت وارد پرتال شدم. " برای بنده ارسال نماید. -لطفا پوشه های "پرونده سلامت" را تکمیل کرده و فردا مورخ1403/04/18 همراه دخترانم به مدرسه ارسال شود.

پرتال هوش

مدرس: غیاث پور کمسرخی، مریم
فعالیت: فعالیت های امروز:توضیح رنگ ها به دختران دلبندم*انجام بازی اسکلت ماهی های رنگارنگ* در انتهای کلاس با دلبندانم بازی نوستالژیک بشین پاشو معکوس را انجام دادیم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: