فعالیت و تکلیف

شعبه: دبستان دخترانه منیریه تهران
کلاس: چکاوک 2

ریاضی چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: تمرین و تکرار مبحث تقسیم در کلاس با مشارکت دانش آموزان انجام شد.
تکلیف: عزیزانم موفق باشید.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی فردپور، مونا
فعالیت: -مرور مکالمات دو نفره -پرسش و پاسخ از محل زندگی حیوانات -تدریس ص 54 -حل تمرین -پخش موسیقی
تکلیف: -عزیزان لطفا از لغات درس امروز ص 54 هر کدام سه مرتبه بنویسید. -کتاب کار ص 50انجام شود.
فعالیت: سلام وقت بخیر- برای حضوری چهارم 2 - کتاب کار ریاضی علوی و زبان طبق روال همیشه امیدوارم امروز شنبه 1400/10/11 ارزشیابی علوم را بخوبی انجام و موفقیت های روز افزون نصیبتان گردد. یکشنبه 1400/10/12برگزاری آزمون مطالعات اجتماعی با تشکر واحد آموزش کیهان

ریاضی چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: تمرین و تکرار ضرب و تقسیم در کلاس با مشارکت دانش آموزان انجام شد.

قرآن چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: تکمیل و تمرین و تکرار درس هفتم قران انجام شد.

هنر چهارم

مدرس: آقایی، مرجان
فعالیت: پایه چهارم #خال_خالی #دوست_مناسب خال خالی کنار نرده های باغ یک سطل رنگ سیاه بود. کنار سطل رنگ، چند خال‌خالی سیاه رنگ روی زمین افتاده بود. خال‌خالی با خودش گفت: «چراباید روی زمین بمانم؟ همه با کفش از روی من رَد می‌شوند.» باید بروم، بگردم و یک جای خوب‌تر پیدا کنم. خال‌خالی رفت کنار قارچ قرمز، قارچ قرمز تا او را دید اخم کرد: «زود از اینجا دور شو!» خال‌خالی گفت: «چرا؟ من می‌خواهم با تو دوست باشم.» نه نمی‌شود! اگرباغ بان من را با خال خال های سیاه ببیند فکر می‌کند سَمی هستم. آن وقت مرا نمی‌چیند... دور شو... دور شو... خال‌خالی راه افتاد و رفت. یک عالمه آلبالو روی شاخه های درخت دید. نزدیک شد. درخت تا او را دید اخم کرد: « از اینجا برو!» خال‌خالی گفت: «من ...فقط می‌خواستم با هم دوست باشیم. » درخت گفت: « اگر باغبان روی آلبالوها خال‌خالی سیاه ببیند فکر می‌کند خراب شده‌اند. آن وقت آن‌ها را نمی‌چیند...دور شو... دورشو...» خال‌خالی ناراحت شد. سرش را پایین انداخت ورفت. گربه او رادید. نزدیک آمد. با مهربانی پرسید: «می‌شود با من دوست شوی؟» خال‌خالی چیزی نگفت. گربه ادامه داد: «من و برادرم شبیه هم هستیم: یک اندازه، یک رنگ، یک شکل. می‌خواهم با او فرق داشته باشم؛ تا دیگر کسی ما را با هم اشتباه نگیرد. قبول می‌کنی همیشه همراه من باشی؟» خال‌خالی کمی فکرکرد؛ همراه گربه می‌توانست زیر نورآفتاب از این طرف به آن طرف برود و لابه لای بوته‌ها بازی کند. خندید و گفت: «باشد، قبول!» گربه خوش‌حال شد : یک گربه‌ی سفید با خال‌های سیاه نویسنده: زهرا عبدی
تکلیف: پایه چهارم #خال_خالی #دوست_مناسب خال خالی کنار نرده های باغ یک سطل رنگ سیاه بود. کنار سطل رنگ، چند خال‌خالی سیاه رنگ روی زمین افتاده بود. خال‌خالی با خودش گفت: «چراباید روی زمین بمانم؟ همه با کفش از روی من رَد می‌شوند.» باید بروم، بگردم و یک جای خوب‌تر پیدا کنم. خال‌خالی رفت کنار قارچ قرمز، قارچ قرمز تا او را دید اخم کرد: «زود از اینجا دور شو!» خال‌خالی گفت: «چرا؟ من می‌خواهم با تو دوست باشم.» نه نمی‌شود! اگرباغ بان من را با خال خال های سیاه ببیند فکر می‌کند سَمی هستم. آن وقت مرا نمی‌چیند... دور شو... دور شو... خال‌خالی راه افتاد و رفت. یک عالمه آلبالو روی شاخه های درخت دید. نزدیک شد. درخت تا او را دید اخم کرد: « از اینجا برو!» خال‌خالی گفت: «من ...فقط می‌خواستم با هم دوست باشیم. » درخت گفت: « اگر باغبان روی آلبالوها خال‌خالی سیاه ببیند فکر می‌کند خراب شده‌اند. آن وقت آن‌ها را نمی‌چیند...دور شو... دورشو...» خال‌خالی ناراحت شد. سرش را پایین انداخت ورفت. گربه او رادید. نزدیک آمد. با مهربانی پرسید: «می‌شود با من دوست شوی؟» خال‌خالی چیزی نگفت. گربه ادامه داد: «من و برادرم شبیه هم هستیم: یک اندازه، یک رنگ، یک شکل. می‌خواهم با او فرق داشته باشم؛ تا دیگر کسی ما را با هم اشتباه نگیرد. قبول می‌کنی همیشه همراه من باشی؟» خال‌خالی کمی فکرکرد؛ همراه گربه می‌توانست زیر نورآفتاب از این طرف به آن طرف برود و لابه لای بوته‌ها بازی کند. خندید و گفت: «باشد، قبول!» گربه خوش‌حال شد : یک گربه‌ی سفید با خال‌های سیاه نویسنده: زهرا عبدی تصویری سازی فرم اول کار را تکمیل عکس ان ارسال گردد

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی فردپور، مونا
فعالیت: -انجام مکالمه ماهانه -چک کردن پاسخ ص 52 کتاب اصلی -تدریس ص 53 - اموزش سوالات پیرامون پرسش از مقدار و تعداد How much, How many - انجام پرسش و پاسخ دونفره -حل تمرین ص52 -موسیقی و شعر
تکلیف: عزیزان لطفا صفحات 48-49 با دقت انجام شود. از لغات ص 52 کتاب اصلی هر کدام سه مرتبه نوشته شود. لطفا پاسخ ها با مدادقرمز به دقت بررسی شود.

ریاضی چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: تمرین و تکرار تقسیم در کلاس با مشارکت دانش آموزان انجام شد .
تکلیف: دخترهای عزیزم صفحه های 91 و 92 کتاب کار علوی را با دقت انجام دهید . انرژی مثبت امروز : یادتون نره خواستن توانستن است.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: پرسش و پاسخ درس مطالعات انجام شد . و درس مورخان چگونه گذشته را مطالعه می کنند تدریس گردید.

مهارت زندگی

مدرس: جوانبخت، عارفه
فعالیت: اموزش بارش فکری از روشهای حل مساله
تکلیف: انجام تکلیف صفحه 33

رایانه

مدرس: سامری، آناهیتا
فعالیت: مبحث درصدگیری آموزش داده شد.
تکلیف: عزیزان تا 15 دی ماه آخرین فرصت ارسال پروژه ی نیم سال اول میباشد لطفا فایل اکسل را از طریق واتساپ ارسال بفرمایید

ریاضی به زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی فردپور، مونا
فعالیت: _پرسش و مکالمه کلاسی _شروع مبحث مساحت _حل تمرین از محاسبه مساحت اشکال _تدریس ص 52 و آموزش اسامی برخی از حیوانات
تکلیف: -عزیزان لطفا صفحات 46و47 کتاب کار انجام شود. -تمرین سوم از صفحه 52 کتاب اصلی را گوش دهید و جاهای خالی را تکمیل نمایید. -پاسخنامه صفحات با دقت بررسی شود و اشکالات روز حضوری پرسیده شود.

ریاضی چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: تمرین و تکرار مبحث تقسیم یک‌رقم بر سه‌رقم در کلاس انجام شد.
تکلیف: دخترهای دانشمند من لطفا صفحه‌ی 67 کتاب ریاضی را با دقت حل کنید‌. یادتون نره که باید خودتون و عمیقا باور داشته باشید(:

فارسی چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: حل و تکمیل تمرین‌های کتاب کار درس هفتم آرش کمانگیر با مشارکت دانش آموزان انجام شد.

املا چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: املای پای تخته‌ای معلم‌های کوچک در کلاس انجام شد.
تکلیف: عزیزانم تصویر املایی که در کلاس نوشتیم را ارسال کنید.

مطالعات اجتماعی چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: تدریس درس نخستین شهرها چگونه به‌وجود آمدند انجام شد.
تکلیف: دختران گلم درس نهم اجتماعی را خوب بخونید، پرسش خواهیم داشت .

ورزش چهارم

مدرس: کاظمی، مریم
فعالیت: گزارش سه شنبه 400/10/07 یوگا در مقدمه کلاس دانش آموزان افسانه ای شنیدن از دوستی ماه و خورشید، به اینصورت علاقه ای بیشتری به چرخه سلام برخورشید نشان دادند. در وضعیت خم به جلو و عقب و قله کوه بر روی انعطاف بدنی دانش آموز تمرین داده شد و با قرار گرفتن در وضعیت سرسره بر روی قدرت و استقامت عضلانی تمرین کردند.

زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی فردپور، مونا
فعالیت: -پرسش و پاسخ از زمان گذشته در پاسخ به سوال What did you do yesterday/last weekend/last week? -مرور ساختار جمله در زمان گذشته -یادگیری افعال جدید و تغییر زمان آن در قالب بازی و همکاری -بررسی و نمایش پاسخ ها
تکلیف: به منظور تثبیت آموخته ها ازمبحث زمان گذشته عزیزان لطفا از کتاب کار صفحات 40و41و 43 را با دقت انجام دهید.

ریاضی چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: 2 زنگ ریاضی : تمرین مبحث تقسیم بر عدد‌های یک رقمی انجام شد.
تکلیف: دختران گلم تقسیم های داخل کاربرگ را در دفترت بنویس و با دقت حل کن عزیزم.

علوم چهارم

مدرس: نویدی، الناز
فعالیت: حل فصل ششم کتاب کار در کلاس با مشارکت دانش‌آموزان انجام شد‌.

سواد مالی

مدرس: ناطق، زهرا
فعالیت: تکالیف هفته گذشته ( بانک و بانکداری ) با مشارکت دانش آموزان تصحیح و بررسی شد . درس 11 ( مالیات ) تدریس شد . دانش آموزان با مفهوم مالیات ، مصارف مالیات وتاریخچه مالیات آشنا شدند .کارتون مالیات صورتی نمایش داده شد .پاورپوینت مربوطه نشان داده شد .فعالیت کلاسی درس جدید با همکاری دانش آموزان در کلاس انجام شد . کتاب داستان کارواش خانگی از انتشارات قدیانی معرفی شد .
تکلیف: دخترهای خوبم فعالیت کلاسی و فعالیت منزل صفحات 72و 73 در کتاب نوشته شود و تصاویر با کیفیت برای من در پرتال ارسال کنید . ( درباره ی اینکه بیمه ماشین و دفترچه بیمه شما مربوط به کدام شرکت بیمه است از بزرگترهایتان بپرسید و در انتهای صفحه ی 72 کتاب بنویسید )

علوم به زبان انگلیسی

مدرس: حبیبی فردپور، مونا
فعالیت: -پرسش وپاسخ از درس علوم _مرور مبحث حالت مواد -تدریس ص 49 _آشنایی با کسب اطلاعات از طریق نمودار میله ای -تشخیص افعال در زمان گذشته از طریق روخوانی متن ص 50 -انجام پرسش و پاسخ پیرامون متن
تکلیف: عزیزان لطفا به صفحه و عنوان کتاب برای انجام تکالیف دقت کنید و به درستی ارسال نمایید. -کتاب زبان اصلی صفحه پنجا ه و یک Pupil's book -کتاب کار صفحه چهل و پنجActivity book -کتاب کار علوم صفحه هشت(برای دانش آموزانی که کتاب علوم را دریافت کرده اند.)

مهارت اجتماعی

مدرس: قاضی نژاد، نیکو
فعالیت: امروز در مورد اتیکت وسایل میز غذاخوری صحبت کردیم. پاورپوینت "اجزای میز" را نمایش داده شد. کلمه Cutlery آموزش داده شد. فیلم آموزش تزئین دستمال سفره نمایش داده شد و از دانش آموزان خواسته شد همراه فیلم، دستمال خود را ببندند. همچنین فیلم آموزش نحوه استفاده از چاپستیک را نمایش داده شد و از دانش آموزان خواسته شد همراه با فیلم، از چاپستیکهای خود استفاده نمایند. پاورپوینت "چینش میز غذا" نمایش داده شد. از دانش آموزان با بارش فکری پرسیده شد داخل چت باکس بنویسند آیا تا به حال دقت کرده اند که هر یک از وسایل سفره/ میز کجا قرار می گیرند؟ تصویر چیدمان سفره/ میز غذا نمایش داده شد و با یک بازی از طریق اسلاید پاورپوینت جای وسایل میز/سفره با دانش آموزان تمرین شد، همچنین اسلایدهای مجزای جای وسایل آموزش داده شد. از دانش آموزان خواسته شد با لوازمی که دارند چیدمان برخی وسایل سفره/ میز را تمرین کنند.
تکلیف: دانش آموزان عزیز با توجه به فعالیتی که سر کلاس انجام دادیم، یک مدل دستمال سفره را تزیین کرده و عکس آن را در پرتال ارسال کنید. مطابق با فیلم آموزشی، چاپستیک های خود را در دست گرفته و عکس آن را هم در پرتال ارسال‌کنید. فیلم آموزشی استتفاده از چاپستیک و تزیین دستمال سفره در اینترنت نیز موجود است. دانش آموزان عزیز همچنین از یک میز/ سفره واقعی منزل که خودتان آن را طبق استانداردهایی که سر کلاس تمرین کردیم چیده اید (دو عکس یکی سلفی، یکی از میز/ سفره) در پرتال ارسال کنید. *عکس مربوط به اسلاید چیدن میز/سفره برای شما در یک فایل پی دی اف در پرتال گذاشته شده است تا اگر چیدمان را فراموش کردید مرور کنید عزیزانم.
b xpx
# / b
xpx b
# / b

افزودن
b
/ /
: