1404/08/28
علوم چهارم
مدرس:
عظیمی چتابی، عذرا
فعالیت:
تدریس و حل تمرین کتاب کار علوم ، درس ششم سنگ ها ، ص 55 و 63 انجام شد.
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
عظیمی چتابی، عذرا
فعالیت:
کتاب کار مطالعات توسط اولیای گرامی بررسی و کنار امضاء معلم امضاء شود.
تکلیف:
دختران گلم، پرسش مطالعات از کتاب کار مطالعات درس 8 و 7 انجام می شود.
استعداد فضایی چهارم
مدرس:
عظیمی چتابی، عذرا
فعالیت:
کتاب کار استعداد جلسه 8 انجام شد.
تکلیف:
دختران عزیزم، ارمغان شماره 9 انجام شود.
سواد مالی
مدرس:
غلام زاده، منیره
فعالیت:
به نام خدای مهربون . درس 8 ( عرضه و تقاضا ) تدریس شد .
1.به بستنیفروش محبوب محله فکر کن: «عرضه» یعنی فروشنده چقدر بستنی خوشمزه دارد که میتواند به همه بدهد؛ اگر بستنیفروش بستنی کم بیاورد (عرضه کم باشد)، همه هیجانزده میشوند و دنبالش میدوند!
2. **حالا نوبت «تقاضا» است!** اگر همه بچههای شهر ناگهان عاشق بستنی توتفرنگی شوند (تقاضا خیلی زیاد شود)، فروشنده میفهمد که باید قیمت را کمی بالاتر ببرد چون همه میخواهند آن بستنی خاص را داشته باشند!
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
نیکوئیان، محبوبه
فعالیت:
مبحث Electricity در صفحه 21 کتاب تدریس و مباحث و جملات کتاب تمرین و تکرار شد.
1404/08/27
ریاضی چهارم
مدرس:
عظیمی چتابی، عذرا
فعالیت:
تدریس و حل تمرین کتاب کار ریاضی ، فصل 3 مبحث حل مسئله ص 54 تا57 انجام شد.
علوم چهارم
مدرس:
عظیمی چتابی، عذرا
فعالیت:
تدریس کتاب درسی علوم، درس 6 سنگ ها، ص 51 تا54 انجام شد.
تکلیف:
دختران عزیزم. پرسش از فصل 5 کتاب درسی علوم انجام می شود.
فارسی چهارم
مدرس:
عظیمی چتابی، عذرا
فعالیت:
تدریس کتاب درسی فارسی درس 7 ، مهمان شهر ما ص 62 تا65 انجام شد.
هدیههای آسمان چهارم
مدرس:
عظیمی چتابی، عذرا
فعالیت:
تدریس کتاب درسی هدیه، درس 8 دیدار دوست ص 56 تا63 انجام شد.
مهارت زندگی
مدرس:
جوانبخت، عارفه
فعالیت:
نقش مهارت حل مسأله در کاهش استرس تدریس گردید
1404/08/26
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
عظیمی چتابی، عذرا
تکلیف:
دختران عزیزم،پرسش از درس 5 و 6 کتاب کار مطالعات انجام می شود.
رایانه
مدرس:
نیکومنش، آناهیتا
فعالیت:
با سلام و احترام حضور دانش آموزان در برنامه مدرسه
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
نیکوئیان، محبوبه
فعالیت:
درکلاس ریاضی انگلیسی مبحث اشکال سه بعدی به طور کامل مرور شد،همچنین تمرین صفحه 20و 21 کتاب حل شد.
1404/08/25
ریاضی چهارم
مدرس:
عظیمی چتابی، عذرا
فعالیت:
تدریس کتاب درسی ریاضی فصل ضرب و تقسیم ، مبحث حل مسئله ص 46 و 47 و ضرب دو عدد دو رقمی ص 48 انجام شد.
تکلیف:
دختران گلم ، ارزشیابی از مبحث تساوی کسر وضرب عدد در کسر از کتاب درسی ریاضی انجام می شود.
فارسی چهارم
مدرس:
عظیمی چتابی، عذرا
فعالیت:
تدریس و حل تمرین کناب کار فارسی درس آرش کمانگیر ص 54 تا 57 انجام شد.
هنر چهارم
مدرس:
سیاح مفضلی، پرستو
فعالیت:
هنر را در آغوش بگیر یقینا بهترین دوستت خواهد شد.در کلاس هنر چه گذشت: رنگ آمیزی طرح نهایی روی مقوا برای (طرح دوسالانه هنر) با موضوع بازیافت و انرژی تجدید پذیر در کلاس انجام شد .
بازی استراتژیک
مدرس:
ساداتی، مبینا
فعالیت:
سلام و عرض ادب
اهداف بازی اول
1. پرورش دقت و توجه شنیداری
2. هماهنگی حرکتی-شنیداری
3. تقویت مهارتهای حرکتی ظریف
4. افزایش سرعت پردازش و واکنش
5. رشد خلاقیت حرکتی
اهداف بازی دوم:
1. کار گروهی و هماهنگی جمعی
2. تقویت مهارتهای حرکتی درشت
3. تقویت ریتمپذیری و درک موسیقی
4. هماهنگی دو نیم کره مغز
5. تقویت مهارتهای اجتماعی
6. تقویت مهارتهای حرکتی ظریف
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
نیکوئیان، محبوبه
فعالیت:
درکلاس علوم انگلیسی امروز مباحث محیط زیست، بازیافت و بلایای طبیعی و غیر طبیعی به طور کامل مرور و پرسش کلاسی انجام شد.
1404/08/24
ریاضی چهارم
مدرس:
عظیمی چتابی، عذرا
تکلیف:
دختران عزیزم، ارمغان شماره 8 را انجام دهید.
علوم چهارم
مدرس:
عظیمی چتابی، عذرا
تکلیف:
دختران گلم، پرسش از کتاب کار علوم فصل 4 ، انجام می شود و کتاب کار علوم آورده شود.
مطالعات اجتماعی چهارم
مدرس:
عظیمی چتابی، عذرا
فعالیت:
تدریس کتاب درسی مطالعات درس 8 نخستین روستاها چگونه به وجود آمدند انجام شد.
قرآن چهارم
مدرس:
عظیمی چتابی، عذرا
فعالیت:
تدریس و روانخوانی کتاب قران ص 30 تا 35 انجام شد.
ورزش چهارم
مدرس:
بهرامی، فاطمه
فعالیت:
باسلام امروز دخترای گلم:
تمرین و آموزش دیریبل همراه با دو-دویدن و بازی وسطی را انجام دادند.
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
نیکوئیان، محبوبه
فعالیت:
در کلاس ریاضی امروز مبحث اشکال سه بعدی و ویژگی های اشکال هندسی آموزش داده شد و تمرین صفحه 20 کتاب انجام شد.
مهارت اجتماعی
مدرس:
مواسات، سمانه
فعالیت:
«اتیکت غذاخوری 3»
نمایش داده شد و دانشآموزان با استفاده از لایک و دیسلایک، رفتارهای درست و نادرست را در تصاویر تشخیص دادند و درباره علت آن گفتوگو کردند.
در ادامه در کلاس، جملات و رفتارهای مؤدبانهی غذاخوری تمرین شد.
تکلیف:
دانش آموزان از یک وعده ی غذایی خود که تمام نکات اتیکتی را که باید رعایت کنند
در منزل برای خانواده شرح دهند.