1404/08/28
فعالیت:
تقویم آموزشی تدریس تلفیقی:
روز سهشنبه مورخ 4 /آذر ماه:
درس هفتم فارسی + صفحهی 49 ریاضی آموزش مشاغل در فارسی و تقارن در ریاضی
به روش تلفیقی تدریس خواهد شد.
ریاضی دوم
مدرس:
گلی پور، زینب
فعالیت:
ریاضی درسی، کاردرکلاس صفحه 47 تدریس شد.
تکلیف:
عزیزان، تمرین صفحه 48 ریاضی درسی را انجام دهید. ارمغان هفته شماره 8 را انجام دهید و روز شنبه امضا شده تحویل دهید.
علوم دوم
مدرس:
گلی پور، زینب
فعالیت:
درس پنجم علوم پرسیده شد. آزمایشهای صفحههای 31، 34 و 43 در کلاس انجام شد.
فارسی دوم
مدرس:
گلی پور، زینب
فعالیت:
فارسی درسی، حکایت خوش اخلاقی تدریس شد.
روخوانی درس ششم فارسی در کلاس تمرین و تکرار شد.
املا دوم
مدرس:
گلی پور، زینب
تکلیف:
عزیزان، دفترهای املا را بررسی کنید، املاهایی که غلطهای املایی آن را ننوشتهاید کامل کنید و روز شنبه امضا شده تحویل دهید.
هدیههای آسمان دوم
مدرس:
گلی پور، زینب
تکلیف:
عزیزان، درسهای 18 و 10 هدیههای آسمان را مطالعه کنید. روز شنبه پرسیده میشود.
ورزش دوم
مدرس:
بهرامی، فاطمه
فعالیت:
با سلام امروز دخترای گلم:
بازی و تمرین وسطی و مانع های رنگی را انجام دادند.
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت:
امروز در کلاس Science
دوره Light Sources منابع نور انجام شد.
شطرنج
مدرس:
سلطان محمدی، فاطمه
فعالیت:
مبحث کیش ، مات و رفع کیش آموزش داده شد به دخترای عزیزم.
کیش:به شاه حمله شده و باید نجاتش بدی.
مات:شاه در خطره و هیچ راه نجاتی نداره؛ بازی تموم.
رفع کیش: رفع کیش در سه حالت دارد «بزن، ببند، فرار کن»:
بزن:مهرهای که شاه را کیش کرده بزن.
ببند:یک مهره بذار وسط و راه کیش را ببند.
فرار کن:شاه را ببر خانه امن و فرارش بده.
تکلیف:
عزیزان ، مبحث کیش، مات و رفع کیش را در منزل تمرین و تکرار داشته باشید.
1404/08/27
ریاضی دوم
مدرس:
گلی پور، زینب
فعالیت:
ریاضی درسی صفحهی 46 و درس ششم فارسی، آموزش کلمه ی مشترک و مبحث نیم در ساعت به روش تلفیقی تدریس شد.
تکلیف:
عزیزان، کاربرگ ریاضی-فارسی تدریس تلفیقی را در منزل انجام دهید و فردا تحویل دهید. همچنین برای فردا کتاب ریاضی درسی را به همراه داشته باشید.
علوم دوم
مدرس:
گلی پور، زینب
تکلیف:
عزیزان، درس پنجم علوم (درسنامه+ فعالیتهای کلاسی+ تمرین) را مطالعه کنید. فردا پرسیده میشود. همچنین کتاب کار علوم را فردا تحویل دهید.
فارسی دوم
مدرس:
گلی پور، زینب
فعالیت:
درس ششم فارسی و صفحهی 46 ریاضی آموزش کلمه ی مشترک و مبحث نیم در ساعت به روش تلفیقی تدریس شد. بیاموز و بگو درس ششم تدریس شد.
تکلیف:
عزیزان، شعر حفظی احوالپرسی، روز شنبه پرسیده میشود.
املا دوم
مدرس:
گلی پور، زینب
فعالیت:
املا از درس چوپان درستکار گفته شد.
قرآن دوم
مدرس:
گلی پور، زینب
فعالیت:
قرآن، درس چهارم، صفحههای 21 تا 25 تدریس شد. صفحههای 16 تا 20 پرسیده شد.
هنر دوم
مدرس:
سیاح مفضلی، پرستو
فعالیت:
هنر را در آغوش بگیر یقینا بهترین دوستت خواهد شد.در کلاس هنر چه گذشت: رنگ آمیزی طرح نهایی روی مقوا برای (طرح دوسالانه هنر) با موضوع زباله در کلاس انجام شد .
مهارت زندگی
مدرس:
جوانبخت، عارفه
فعالیت:
تکنیک 4،3،2،1 به منظور کنترل ترس و استرس لحظه ای تدریس گردید
بازی استراتژیک
مدرس:
ساداتی، مبینا
فعالیت:
سلام و عرض ادب اهداف بازی اول 1. پرورش دقت و توجه شنیداری 2. هماهنگی حرکتی-شنیداری 3. تقویت مهارتهای حرکتی ظریف 4. افزایش سرعت پردازش و واکنش 5. رشد خلاقیت حرکتی اهداف بازی دوم: 1. کار گروهی و هماهنگی جمعی 2. تقویت مهارتهای حرکتی درشت 3. تقویت ریتمپذیری و درک موسیقی 4. هماهنگی دو نیم کره مغز 5. تقویت مهارتهای اجتماعی 6. تقویت مهارتهای حرکتی ظریف
1404/08/26
علوم دوم
مدرس:
گلی پور، زینب
فعالیت:
علوم درسی، درس چهارم، زندگی ما و گردش زمین 2، صفحههای 30 تا 34 تدریس شد. قسمت علوم ارمغان شماره 7 در کلاس انجام شد.
تکلیف:
عزیزان، با توجه به توضیحات صفحه 34، به دلخواه خود یک بادنما یا یک فرفره بسازید و روز چهارشنبه با خود به مدرسه بیاورید.
فارسی دوم
مدرس:
گلی پور، زینب
فعالیت:
کلمات هممعنی و مخالف درس ششم، کوشا و نوشا گفته شد. پرسش از درسهای 4 و 5 فارسی انجام شد.
تکلیف:
عزیزان، درس چوپان درستکار را زیبا و روان بخوان و با توجه به راهنمای زیر کلمه پیدا کن و با 4تا از آن ها جمله بساز. کلمه با نشانه ی "ط"، کلمه با نشانه ی "ص"، کلمه با نشانه ی "س"، کلمه با نشانه ی "خ". فردا املا کلاسی داریم.
قرآن دوم
مدرس:
گلی پور، زینب
تکلیف:
عزیزان، صفحههای 16 تا 20 قرآن را مطالعه کنید. فردا پرسیده میشود.
ورزش دوم
مدرس:
بهرامی، فاطمه
فعالیت:
با سلام امروز دخترای گلم:
تمرین پرتاپ توپ و تمرین گروهی حلقه و توپ های رنگی را همراه با موسیقی انجام دادند.
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت:
امروز در کلاس Math مبحث
Before and After
Between
تدریس شد.
1404/08/25
ریاضی دوم
مدرس:
گلی پور، زینب
فعالیت:
ریاضی درسی، مبحث الگویابی، صفحه 45 تدریس شد. ریاضیکار، تمرین صفحههای 71 و 72 توسط دانشآموزان حل و رفع اشکال شد. مبحث الگوهای عددی در کلاس تمرین و تکرار شد.
فارسی دوم
مدرس:
گلی پور، زینب
فعالیت:
فارسیدرسی، درس ششم، کوشا و نوشا تدریس شد. کلمات مهم درس و درک مطلب گفته شد.
تکلیف:
عزیزان، تمام مطالب (کلمات هممعنی و مخالف، واژهسازی، بیاموز و بگو و روخوانی) درسهای مدرسهی خرگوشها و چوپان درستکار را مطالعه کنید. فردا پرسش کلاسی داریم. همچنین کتاب کار فارسی را امضا شده تحویل دهید.
املا دوم
مدرس:
گلی پور، زینب
فعالیت:
املا از درس مدرسهی خرگوشها گفته شد.
هوش و ریاضی
مدرس:
گلی پور، زینب
فعالیت:
ریاضی و هوش، مبحث شمارش صفحههای 20 و 21 در کلاس انجام شد.
علوم به زبان انگلیسی
مدرس:
اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت:
امروز تدریس منبع نور light sources
و کتاب Science صفحه 22 ،انجام شد.
1404/08/24
ریاضی دوم
مدرس:
گلی پور، زینب
فعالیت:
ارزیابی ریاضی انجام شد. ریاضی درسی، مبحث حل مسئله صفحه 44 تدریس شد. مبحث الگوهای عددی در کلاس تمرین و تکرار شد.
تکلیف:
عزیزان، کاربرگ تمرین ساعت را در منزل انجام دهید و فردا تحویل دهید.
فارسی دوم
مدرس:
گلی پور، زینب
فعالیت:
گنجینه شماره 4 انجام شد.
تکلیف:
عزیزان، در یک برگه a4، از 3 صفحهی درس مدرسهی خرگوشها، یک صفحه را انتخاب کنید، متن آن صفحه را بدون نقطه بنویسید، بعد نقطههای متن را بدون نگاه کردن به متن کتاب و با استفاده از مداد رنگی، بنویسید و فردا تحویل دهید. فردا از درس مدرسهی خرگوش ها املا داریم.
هدیههای آسمان دوم
مدرس:
گلی پور، زینب
فعالیت:
هدیههای آسمان، درس دهم، خانوادهی بخشنده تدریس شد.
ریاضی به زبان انگلیسی
مدرس:
اکبرتهرانی، فرنوش
فعالیت:
در کلاس ریاضی Math امروز
تدریس خواندن و نوشتن اعداد 1 تا 15 تدریس شد.
مهارت اجتماعی
مدرس:
مواسات، سمانه
فعالیت:
در کلاس داستانی درباره آداب سینما خوانده شد و دانشآموزان با رفتارهای درست و نادرست در موقعیتهای واقعیِ سینما آشنا شدند.
1) پس از داستان، نکات مهم مانند رعایت سکوت، استفاده نکردن از خوراکیهای پرصدا، کمکردن نور و صدای موبایل، و نشستن روی صندلی تعیینشده مرور شد.
2) در پایان، کلاس بهصورت نمایشی شبیهسازی شد و دانشآموزان بلیت در دست، در جای درست نشسته و هنگام تماشای انیمیشن آداب سینما را تمرین کردند.
تکلیف:
دانش آموزان عزیز: اتیکت سینما رفتن را برای یکی از نزدیکان خود تعریف کنید و از آنها بپرسید که چه تجربه های مشابهی داشتید.